Najtańsze autko z automatyczną skrzynią biegów.

Data: 2011-05-05 21:11:39
Autor: newsy
Najtańsze autko z automatyczną skrzynią biegów.
Nowa Kia Picanto - najtańsza z automatem kosztuje ok. 38 500 - wg cennika oczywiscie.

Użytkownik "Aleksander" <fake@fake.fake> napisał w wiadomości news:ipq231$ctq$1inews.gazeta.pl...
Już jakiś czas temu o nie pytałem.
Ale w temacie maluchów z automatami niewiele się dzieje.

Przeglądając nowe samochody na allegro wpadł mi w oko
Mitsubishi Colt (ponoć 42.500zł z 6 biegową zautomatyzowaną
skrzynią biegów AllShift... w cenie też klimatyzacja).

Przymierzałem się jeszcze do czegoś mniejszego, ale
Smarty przy większych prędkościach i bocznych podmuchach
wiatru ... to nie na moje nerwy ;).

W zajawkach fajnie wygląda Skoda Joyster / Volkswagen UP,
ale chyba nie mam zdrowia czekać...

Może ktoś coś więcej powiedzieć o tej skrzyni AllShift?
Próbowałem umówić się na jazdę testową, ale mają same
Colty z manualami.

Aleksander.

Data: 2011-05-05 21:30:31
Autor: Grejon
Najtańsze autko z automatyczną skrzynią biegów.
[ciach]

Dżizas czy to jakaś plaga topposterów czy co?

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-05-06 19:36:58
Autor: newsy
Najtańsze autko z automatyczną skrzynią biegów.
A coś z sensem i w temacie potrafisz napisać?

Użytkownik "Grejon" <grejon83@gmail.com> napisał w wiadomości news:iputts$dqq$1usenet.news.interia.pl...
[ciach]

Dżizas czy to jakaś plaga topposterów czy co?

-- Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:grejon@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-05-06 22:21:29
Autor: Cavallino
Użytkownik "newsy" <jasiem@onet.eu> napisał w wiadomości news:iq1bjv$fj6$1news.onet.pl...
A coś z sensem i w temacie potrafisz napisać?

Nie rozumiesz słowa pisanego?
Odpowiada się pod cytatem.

PLONK WARNING !!!!

Data: 2011-05-06 23:27:11
Autor: cbnet
[OT] Najtańsze autko z automatyczną skrzynią biegów.
Mam wielką prośbę:

Jak rzucasz te swoje płaczliwe wypociny to w temacie dopisuj [OT].
Przyjrzyj się jak ja to zrobiłem i zapamiętaj.
Ułatwi to omijanie tego rodzaju wyskoków rozwiniętych inaczej
użytkowników misyjnie i z lubiością zasyfiających newsy.

Dotyczy to także wszystkich spamerów w taki lub podobnie żenujący
sposób zasyfiających newsy.

Jeśli musicie to robić, to trudno, ale róbcie to przynajmniej "z głową"...
albo wcale.

Z góry dzienks. ;)

--
CB

Data: 2011-05-08 18:34:58
Autor: newsy
Najtańsze autko z automatyczną skrzynią biegów.
Ale się wystraszyłem :D

PLONK WARNING !!!!

Data: 2011-05-09 10:44:36
Autor: Cavallino
Najtańsze autko z automatyczną skrzynią biegów.
Użytkownik "newsy" <jasiem@onet.eu> napisał w wiadomości news:iq6gnq$7h7$1news.onet.pl...
Ale się wystraszyłem :D

PLONK WARNING !!!!

PLONK

Data: 2011-05-09 20:03:03
Autor: newsy
Najtańsze autko z automatyczną skrzynią biegów.
Ale się wystraszyłem :D

PLONK WARNING !!!!

PLONK
Pisząc to Cavallino doszedł a następnie wytarł dłoń w papierowy
ręcznik...

Najtańsze autko z automatyczną skrzynią biegów.