Najtańsze konto dla sp. z o.o.

Data: 2010-12-13 11:17:48
Autor: Sinus
Najtańsze konto dla sp. z o.o.
Szukam najtańszego konta dla sp. z o.o.
Znalazłem Nordea eFirma plus - 30zł/miesięcznie za prowadzenie.

Znajdę taniej?

--
Pozdrawiam,
Sinus

Data: 2010-12-13 12:50:57
Autor: RobertS
Najtańsze konto dla sp. z o.o.

[...]

tylko koszt prowadzenia konta ma dla Ciebie znaczenie?

RobertS

Data: 2010-12-13 12:19:16
Autor: Sinus
Najtańsze konto dla sp. z o.o.
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał(a):
tylko koszt prowadzenia konta ma dla Ciebie znaczenie?

Raczej tak, bo przelewów z konta będzie mało, więc mogą kosztować nawet 3-
4zł.

W Nordei martwi mnie opłata za token - muszę się dowiedzieć czy można się autentykować hasłami sms czy jakąś listą haseł. Bo 20zł/miesięcznie to zdzierstwo.

--
Sinus

Data: 2010-12-13 14:06:59
Autor: aneczka.jedna
Najtańsze konto dla sp. z o.o.
Data: 2010-12-13 14:36:22
Autor: Borys Pogoreło
Najtańsze konto dla sp. z o.o.
Dnia Mon, 13 Dec 2010 11:17:48 +0000 (UTC), Sinus napisał(a):

Szukam najtańszego konta dla sp. z o.o.
Znalazłem Nordea eFirma plus - 30zł/miesięcznie za prowadzenie.

Znajdę taniej?

 VW - 3zł/mies. za token, być może zadziała kombinacja z tokenem z konta
osobistego za 0zł/mies. (nie testowałem).

 Inna sprawa, że ja zakładam konto od września i jeszcze go nie mam ;)
 Nie spieszy mi się co prawda, więc jestem ciekaw co tym razem bank
wymyśli. Najpierw dwukrotnie wysłał papiery nie pod ten adres co chciałem.
Teraz się dowiedziałem, że to co wczesniej twierdziła dezinfolinia powinno
być zrobione zupełnie inaczej (kurier vs. wysyłka samodzielna umowy).

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-12-14 07:36:29
Autor: Michal Kawecki
Najtańsze konto dla sp. z o.o.
Dnia Mon, 13 Dec 2010 11:17:48 +0000 (UTC), Sinus napisał(a):

Szukam najtańszego konta dla sp. z o.o.
Znalazłem Nordea eFirma plus - 30zł/miesięcznie za prowadzenie.

Znajdę taniej?

VW Bank - zero opłat za prowadzenie konta, token za darmo o ile weźmiesz
także konto prywatne. Przelewy ZTCP także darmowe (poza ZUS-em).
--
M. /odpowiadając na priv zmień px na pl/

Data: 2010-12-14 13:59:44
Autor: witrak()
Najtańsze konto dla sp. z o.o.
Michal Kawecki wrote:
[...]

ZUS płątny ? Mam i sp. z o.o. i dg - w dg na pewno nie jest
płatny, a w sp. z o.o. też nie był ze trzy lata temu.

witrak()

Data: 2010-12-16 08:59:52
Autor: Michal Kawecki
Najtańsze konto dla sp. z o.o.
Dnia Tue, 14 Dec 2010 13:59:44 +0100, witrak() napisał(a):

Michal Kawecki wrote:
[...]

Thx, jeszcze nie miałem okazji sprawdzić. Procedura uruchomienia kont
rozłożyła mnie na łopatki... ;)
--
M. /odpowiadając na priv zmień px na pl/

Data: 2010-12-16 17:06:31
Autor: witrak()
Najtańsze konto dla sp. z o.o.

Michal Kawecki wrote:
[...]

Masz daleko do poczty ?
:-)))

witrak()

Data: 2010-12-17 07:32:30
Autor: cef
Najtańsze konto dla sp. z o.o.
Michal Kawecki wrote:

VW Bank - zero opłat za prowadzenie konta, token za darmo o ile
weźmiesz także konto prywatne.

Jak się bierze "prywatne konto" na spółkę z o.o.?

Data: 2010-12-17 08:58:21
Autor: MarekZ
Najtańsze konto dla sp. z o.o.
Użytkownik "cef" <cezfar@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4d0b0401$0$20995$65785112@news.neostrada.pl...

Jak się bierze "prywatne konto" na spółkę z o.o.?

Tokena przydzielonego do Twojego konta prywatnego wziętego na siebie używasz także do obsługi konta spółki.

Data: 2010-12-17 14:04:42
Autor: cef
Najtańsze konto dla sp. z o.o.
MarekZ wrote:

Jak się bierze "prywatne konto" na spółkę z o.o.?

Tokena przydzielonego do Twojego konta prywatnego wziętego na siebie
używasz także do obsługi konta spółki.

I to jest dla nich ten sam identyfikator do rachunku?
Rozumiem w przypadku zwykłej DG, bo tam jest to ta sama osoba
i pewnie dostęp jest z jednego NIK. Ale da sie tak przypisać token?
Bo podejrzewam, ze tu będą różne numery klienta do logowania.

Data: 2010-12-17 14:16:37
Autor: witrak()
Najtańsze konto dla sp. z o.o.
cef wrote:
MarekZ wrote:

[...]

Nie złapałeś. Obecne przepisy nie zezwalają na posiadanie przez
jedną osobę wielu identyfikatorów w banku. Zatem token można mieć
tylko jeden. Natomiast potwierdzenie tożsamości pozwala na
operowanie na każdym koncie, dla którego dana osoba ma odpowiednie
uprawnienia.
Zatem jeden token w VW pozwala na potwierdzenie Twojej tożsamości
i w *konsekwencji* na operowanie każdym kontem, gdzie masz
upoważnienie.
Token do konta prywatnego jest bezpłatny i dlatego warto go mieć,
nawet jeśli z tego konta prywatnego nie będziesz korzystał. Za to
obsłuży wszystkie konta firmowe, do których będziesz
pełnomocnikiem. Gdybyś zrobił na odwrót, miałbyś też jeden token -
firmowy - ale płatny. I też obsługiwałbyś nim wszystkie konta,
łącznie z prywatnym :-)

witrak()

Data: 2010-12-17 19:07:57
Autor: brum
Najtańsze konto dla sp. z o.o.
[...]

jesli zalozysz konto osobiste po firmowym, to dostaniesz zwrot oplaty za token, proporcjonalnie do czasu korzystania

Data: 2010-12-17 20:45:07
Autor: cef
Najtańsze konto dla sp. z o.o.
witrak() wrote:

Nie złapałeś. Obecne przepisy nie zezwalają na posiadanie przez
jedną osobę wielu identyfikatorów w banku.

W banku VW czy w każdym innym?
Bo w innych bankach musiałem mieć drugi token.
Jeśli to ogólne przepisy dla wszyskich banków, to
gdzie moge zapoznać się z nimi?

Data: 2010-12-18 11:40:30
Autor: brum
Najtańsze konto dla sp. z o.o.
W banku VW czy w każdym innym?
Bo w innych bankach musiałem mieć drugi token.

drugi token czy drugi identyfikator ?

Data: 2010-12-18 11:56:39
Autor: cef
Najtańsze konto dla sp. z o.o.
brum wrote:
W banku VW czy w każdym innym?
Bo w innych bankach musiałem mieć drugi token.

drugi token czy drugi identyfikator ?

W BZWBK mam konto firmowe (DG) i token i  chciałem założyć sobie
dodakowo jakiś ROR.  Zaproponowano inny identyfikator i dodatkowy token,
więc zrezygnowałem. W dawnym BPH dla konta spółki, w której mam
wszystkie upoważnienia też musiał być odrębny identyfikator i autoryzacja.
 Ale to jestem w stanie zrozumieć, bo to po prostu inny podmiot.
Ale to było kilka lat temu.
Z kolei w inteligo czy mbanku na tym samym identyfikatorze i w tym samym systemie autoryzacji
działają konta dla DG osób fizycznych i ich konta osobiste.
Dlatego pytałem czy w VW dla konta spółki jest też taka opcja jednego tokena
dla osób upoważnionych (zarządu) jeśli mają osobiste rachunki tam.

Data: 2010-12-18 13:15:34
Autor: brum
Najtańsze konto dla sp. z o.o.
Dlatego pytałem czy w VW dla konta spółki jest też taka opcja jednego tokena
dla osób upoważnionych (zarządu) jeśli mają osobiste rachunki tam.

sprawa wyglada nieco inaczej
na podstawie jakichs-tam przepisow bank musi identyfikowac czlowieka, ktory zleca czynnosc
dlatego wczesniej mozliwy byl dostep do konta osoby prawnej dla wielu osob poprzez jeden login
teraz kady musi miec osobny, co w niektorych bankach jest tozsame ze wspolnym loginem dla jednej osoby do wielu rachunkow
nie wyklucza to, jak widac na przykladzie wbk, osobnych loginow dla jednej osoby do roznych kont, takie rozwiazanie rowniez jest zgodne z przepisami, bo pozwala na identyfikacje uzytkownika

ktore rozwiazanie jest tansze/wygodniejsze dla uzytkownika ? to kazdy musi ocenic sam
w vw kazdy czlowiek ma tylko jeden login i jeden token, niezaleznie od ilosci rachunkow ktore posiada lub do ktorych obslugi jest uprawniony
nie ma przy tym znaczenia czy jest to czlonek zarzadu czy inny czlowiek, ktory ma uprawnienia dostepu do konta osoby prawnej

Data: 2010-12-18 15:43:09
Autor: cef
Najtańsze konto dla sp. z o.o.
brum wrote:

na podstawie jakichs-tam przepisow bank musi identyfikowac czlowieka,
ktory zleca czynnosc

Dzięki za wyjaśnienia. Chętnie przeczytam
te przepisy jeśli ktoś poda jakąś wskazówkę gdzie ich szukać.

Najtańsze konto dla sp. z o.o.