Najtańsze konto dla sp. z o.o.

Data: 2010-12-13 12:50:57
Autor: RobertS
Najtańsze konto dla sp. z o.o.

Szukam najtańszego konta dla sp. z o.o.
Znalazłem Nordea eFirma plus - 30zł/miesięcznie za prowadzenie.

Znajdę taniej?

--
Pozdrawiam,
Sinus

tylko koszt prowadzenia konta ma dla Ciebie znaczenie?

RobertS

Data: 2010-12-13 12:19:16
Autor: Sinus
Najtańsze konto dla sp. z o.o.
RobertS <bob75@xpostx.pl> napisał(a):
tylko koszt prowadzenia konta ma dla Ciebie znaczenie?

Raczej tak, bo przelewów z konta będzie mało, więc mog± kosztować nawet 3-
4zł.

W Nordei martwi mnie opłata za token - muszę się dowiedzieć czy można się autentykować hasłami sms czy jak±¶ list± haseł. Bo 20zł/miesięcznie to zdzierstwo.

--
Sinus

--

Najtańsze konto dla sp. z o.o.