Najtańsze konto dla sp. z o.o.

Data: 2010-12-13 14:36:22
Autor: Borys Pogoreło
Najtańsze konto dla sp. z o.o.
Dnia Mon, 13 Dec 2010 11:17:48 +0000 (UTC), Sinus napisał(a):

Szukam najtańszego konta dla sp. z o.o.
Znalazłem Nordea eFirma plus - 30zł/miesięcznie za prowadzenie.

Znajdę taniej?

 VW - 3zł/mies. za token, być może zadziała kombinacja z tokenem z konta
osobistego za 0zł/mies. (nie testowałem).

 Inna sprawa, że ja zakładam konto od września i jeszcze go nie mam ;)
 Nie spieszy mi się co prawda, więc jestem ciekaw co tym razem bank
wymyśli. Najpierw dwukrotnie wysłał papiery nie pod ten adres co chciałem.
Teraz się dowiedziałem, że to co wczesniej twierdziła dezinfolinia powinno
być zrobione zupełnie inaczej (kurier vs. wysyłka samodzielna umowy).

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Najtańsze konto dla sp. z o.o.