Najtańsze oc dla FordaFocusa 99r dla 2 letniego kierowcy

Data: 2011-08-16 15:35:37
Autor: MZ
Najtańsze oc dla FordaFocusa 99r dla 2 letniego kierowcy
W dniu 2011-08-16 15:09, maxknowledge pisze:
Dzień dobry,

gdzie szukać najtańszego OC dla 12 letniego auta, mam prawo jazdy od 2
lat, to mój 2 samochód w życiu, ale wcześniej byłem tylko
współwłaścicielem. Ktoś już wcześniej porównywał aktualne ceny i
mógłby podać tylko wynik i swoją decyzję?
Przecież każdemu wyjdzie inaczej. Inny wiek, stan cywilny, model i
wyposażenie samochodu, miasto zamieszkania, miejsce parkowania itd.
Takie porównywanie jest bez sensu, bo te detale wpływają dość znacznie
(+- kilkaset złotych) na składkę.
Poza tym pytanie, czy masz te dwa lata udokumentowane jako
współwłaściciel? Próbowałeś policzyć w TU gdzie było auto którego byłeś
współwłaścicielem? Może dadzą zniżkę za kontynuację itd.
Wysil się troszkę i wrzuć w kalkulatory, to 10 minut roboty i będziesz
miał przegląd sytuacji.
Tanie (ale czasami złudnie, trzeba sprawdzić dokładnie każdy) są
dajrekty. Mają często zniżki marketingowe. Mi (tyle że ja mam 15 lat
stażu) najtaniej wyszło w LibertyDirect, drugi w stawce byl mBank
(drożej o 500 zł na pakiecie AC+OC+NNW). W Linku wyszło ponad 2x więcej
niż w LD.

W LibertyDirect nadal obowiązuje promocja na "polecenie", więc jak
będziesz kalkulować to możesz użyć np. mojego:) kodu polisy:
2011-87579484. Zawsze to 50 zł do przodu przy OC i 100 zł przy OC+AC.
Jak zapłacisz składkę jednorazowo kartą to jeszcze 5% urwiesz. No
i wszystko załatwiasz nie ruszając się z domu.

Ewentualnie opcja B czyli podaruj kawałek samochodu komuś kto ma pełne
zniżki i zgodzi się zaryzykować ich utratę, żebyś Ty miał mniejszą
składkę, czyli dorób współwłaściciela ojca, brata, żonę itd.

--
MZ

Data: 2011-08-16 06:53:33
Autor: maxknowledge
Najtańsze oc dla FordaFocusa 99r dla 2 letniego kierowcy

Nie mam udokumentowanego stażu, wiek poniżej 25 lat. Prawo jazdy od
2009 roku. W kalkulatorze LibertyDirect sam pakiet OC bez szyb i
innych pierdół wyszedł jednorazowo 1233zł lub 2 razy po 678zł. Póki co
LibertyDirect ma dla mnie najtaniej, ale sprawdzę jeszcze w Allianzie.
Dziękuję, jesli ktoś będzie miał jeszcze jakiś pomysł to proszę pisać
śmiało, będę wdzięczny :)

Pozdrawiam!

Data: 2011-08-16 06:56:15
Autor: maxknowledge
On 16 Sie, 15:53, maxknowledge <maxknowle...@gmail.com> wrote:
[...]

A jeszcze dodam, że mam szwagra, z pełnymi zniżkami na kilka
samochodów, jeśli wpiszę jego jako współwłaściciela to dostanę dzięki
niemu zniżki? Czy on musi być właścicielem i pojazd musi być
zarejestrowany na szwagra?

Data: 2011-08-16 16:02:10
Autor: Big Jack
Najtańsze oc dla FordaFocusa 99r dla 2 letniego kierowcy
W wiadomości
*maxknowledge* napisał(-a):

[...]

Raczej musi być współwłaścicielem żeby skorzystać z jego zniżek. Samo wpisanie go we wniosku (polisie) sprawy nie załatwia, bo w przeciwnym razie byłoby wyłudzenie nienależnych zniżek ;) Zarejestrowny może być na Ciebie, szwagier współwłaściciel

--
Big Jack
         //////     GG: 660675

Data: 2011-08-16 07:07:04
Autor: maxknowledge
On 16 Sie, 16:02, "Big Jack" <aa...@bbbbb.zz> wrote:

[...]

Ja rozumiem. Wcześniej musiałem zostać współwłaścicielem, mimo tego,
że faktycznie auto należało tylko do mnie - tak aby skorzystać ze
zniżek Allianzu.

Poza tym, jestem osobą indywidualną, nie prowadzę żadnej działalności
i nie będę używał auta do celów zarobkowych... wyszło mi w You Can
Drive'ie 918zł jednorazowo :) zastanawiam się czy pracować na swoje
zniżki, czy skorzystać ze szwagra -60% jako współwłaściciela :)

Data: 2011-08-16 16:12:36
Autor: Grejon
W dniu 2011-08-16 16:07, maxknowledge pisze:

[...]

A co za problem, żeby mieć oba jednocześnie?

Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-08-16 07:20:05
Autor: Isticeze
On 16 Sie, 16:12, Grejon <grejo...@gmail.com> wrote:
W dniu 2011-08-16 16:07, maxknowledge pisze:

> Poza tym, jestem osob indywidualn , nie prowadz adnej dzia alno ci
> i nie b d u ywa auta do cel w zarobkowych... wysz o mi w You Can
> Drive'ie 918z jednorazowo :) zastanawiam si czy pracowa na swoje
> zni ki, czy skorzysta ze szwagra -60% jako wsp w a ciciela :)

A co za problem, eby mie oba jednocze nie?

--
Grzegorz Jo ca    GG: 7366919    JID:gre...@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

a komuś taniej wyjdzie niż 918zł bez żadnych zniżek? chyba skorzystam
ze współwlaściciela z pełnymi zniśkami zawsze te 600zł w kieszeni!

Data: 2011-08-16 20:10:54
Autor: Tomasz Pyra

*maxknowledge* napisał(-a):

[...]

Nie zawsze tak jest - w niektórych towarzystwach ubezpieczyć można nie swój samochód korzystając ze swoich zniżek.
Oczywiście są tam jeszcze jakieś obostrzenia i kosztuje to trochę więcej, ale da się.

Najlepiej udać się do jakiegoś agenta który ma oferty wielu ubezpieczycieli i jest na bieżąco z tym co i gdzie będzie najlepiej.

Data: 2011-08-17 10:30:50
Autor: MiKhau
Najtańsze oc dla FordaFocusa 99r dla 2 letniego kierowcy
Witam

(...)
Zgadzam się w pełni

[...]

i tu chciałbym potwiedzić

[...]

....kredytową

to jeszcze 5% urwiesz.

A będąc klientem ING otrzymujesz następne ulgi :)

No
i wszystko załatwiasz nie ruszając się z domu.

ano właśnie tak ubezpieczyłem swego. Liberty od paru lat ma dla mnie zauważalnie najtańszą ofertę OC+AC+NNW. Po paru rozmowach z różnymi konsultantami 30 do 50% taniej (1300 vs.1600...2550zł).
 O ile AC/NNW przeczuwać można różne problemy przy likwidacji szkód, to OC tańsze o paręset złotych jest dla mnie mało zrozumiałe, a cieszy :)

Pozdrawiam
MH

Najtańsze oc dla FordaFocusa 99r dla 2 letniego kierowcy