Najtansze pierwsze OC

Data: 2012-04-23 14:17:59
Autor: gregor
Najtansze pierwsze OC
W dniu 2012-04-23 14:07, mumin pisze:
W jakiej firmie mają najtańsze OC? Zależy mi na przyoszczędzeniu grosza,
ale żeby to nie była jakaś firma krzak i nie było problemów z wypłatą
ewentualnego ubezpieczenia. Prawko mam od 5 lat, ale praktycznie
nieużywane i nigdy nie miałem na siebie samochodu, ani ubezpieczenia.
Żadnych wypadków ani punktów uzbieranych. Nie mam możliwości wzięcia OC
na kogoś innego, więc żadne zniżki mnie niestety nie dotyczą. Autem
będzie się poruszać również żona, a wóz to Astra F GL z 1996 roku. Dzięki!

Ja polecam Proamę w stosunku do innych firm jak wyliczał mój agent było taniej gdzieś o 150 zł (z > 500) zeszło do 380

gregor

Data: 2012-04-23 17:03:42
Autor: Andrzej Kubiak
Najtansze pierwsze OC
Dnia Mon, 23 Apr 2012 14:17:59 +0200, gregor napisał(a):

Ja polecam Proamę w stosunku do innych firm jak wyliczał mój agent było taniej gdzieś o 150 zł (z > 500) zeszło do 380

Autor nie ma zniżek, jest duża szansa, że Proama wyjdzie najdrożej. Nie ma
innego wyjścia, trzeba będzie się przekopać przez porównywarki OC,
ewentualnie poszukać wśród znajomych jakiegoś agenta, bo jak się uprą,
potrafią zrobić sympatyczną ofertę.

AK

Najtansze pierwsze OC