Najtansze pierwsze OC

Data: 2012-04-23 06:12:09
Autor: tadek
Najtansze pierwsze OC
On 23 Kwi, 14:07, "mumin" <mu...@dolina.in> wrote:
W jakiej firmie mają najtańsze OC? Zależy mi na przyoszczędzeniu grosza,
ale żeby to nie była jakaś firma krzak i nie było problemów z wypłatą
ewentualnego ubezpieczenia. Prawko mam od 5 lat, ale praktycznie nieużywane
i nigdy nie miałem na siebie samochodu, ani ubezpieczenia. Żadnych wypadków
ani punktów uzbieranych. Nie mam możliwości wzięcia OC na kogoś innego,
więc żadne zniżki mnie niestety nie dotyczą. Autem będzie się poruszać
również żona, a wóz to Astra F GL z 1996 roku. Dzięki!

zobacz w AXA Direct.
jak szukałem najtańszego ubezpieczenia dla córki u nich wyszło
najtaniej

Data: 2012-04-23 15:21:52
Autor: Andrzej Lawa
Najtansze pierwsze OC
W dniu 23.04.2012 15:12, tadek pisze:

zobacz w AXA Direct.
jak szukałem najtańszego ubezpieczenia dla córki u nich wyszło
najtaniej

Ja w końcu wziąłem w mBanku. W AXA proponowali mi jakieś chore stawki,
ostro powyżej tysiąca (przy 60% zniżkach!).

Najtansze pierwsze OC