Najtańsze użytkowanie

Data: 2010-07-05 23:11:32
Autor: Damian Niusy
Najtańsze użytkowanie
Witam,

Chciałem się dowiedzieć u jakiego operatora warto wybrać ofertę na
kartę aby używanie komórki w ciągu roku było najtańsze.
99 % to sms z banków lub rozmowy przychodzące.

Do rozmów mam komórkę służbową ale to autoryzacji przelewów z
banków chce mieć swoją komórkę.

Pozdrawiam
Damian

Data: 2010-07-05 23:14:38
Autor: Negro
Najtańsze użytkowanie
banków chce mieć swoją komórkę.

JEŚLI ZALEŻY CI NA BESPIECZNSTWIE TO  "w rodzinie"

jk

Data: 2010-07-05 23:21:51
Autor: Damian Niusy
Najtańsze użytkowanie

Użytkownik "Negro" <3476as@wp.pl> napisał w wiadomości
banków chce mieć swoją komórkę.

JEŚLI ZALEŻY CI NA BESPIECZNSTWIE TO  "w rodzinie"

Nawet tanio 20 zł - karta ważna jest przez 12 miesięcy

Ale czy ta rodzina to jest dobry wybór na cały rok bo coś teraz
czytam o wypowiedzeniu umowy.

Pozdrawiam
Damian

Data: 2010-07-05 23:43:19
Autor: dwr
Najtańsze użytkowanie
W dniu 2010-07-05 23:14, Negro pisze:
banków chce mieć swoją komórkę.

JEŚLI ZALEŻY CI NA BESPIECZNSTWIE TO "w rodzinie"

jk

bezpieczeństwo będzie jednak tańsze w PlayFresh - 5 zł na rok.

Data: 2010-07-06 00:16:29
Autor: Damian Niusy
Najtańsze użytkowanie
Witam

bezpieczeństwo będzie jednak tańsze w PlayFresh - 5 zł na rok.

O właśnie o coś takiego mi chodziło :)

Dzięki
Damian

Data: 2010-07-06 00:33:32
Autor: astro
Najtańsze użytkowanie
On Mon, 5 Jul 2010 23:14:38 +0200, Negro wrote:
JEŚLI ZALEŻY CI NA BESPIECZNSTWIE TO  "w rodzinie"

www.telepolis.pl/news.php?id=18616
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Najtańsze użytkowanie