Najtańszy dom maklerski do akcji zagranicznych

Data: 2012-03-21 07:55:29
Autor: 3M
Najtańszy dom maklerski do akcji zagranicznych
Witam,

Interesuje mnie możliwość zakupu akcji amerykańskich spółek w celach inwestycyjnych, długoterminowo. Podobno taką możliwość dają niektóre domy maklerskie, ale chciałbym się zapytać czy ktoś już może interesował się tematem i wie gdzie taki rachunek można założyć najłatwiej, najtaniej (za prowadzenie), gdzie są najniższe (i jakie) opłaty i prowizje za zakup, najłatwiejszy dostęp przez internet itp. Nie interesują mnie przy tym żadne instrumenty pochodne oparte na giełdach zagranicznych, forexy itp. Chcę zwyczajnie nakupić Google'a i IBM'a na emeryturę ;)

Pozdrawiam i z góry dziękuję za wszystkie porady! 3M

--

Najtańszy dom maklerski do akcji zagranicznych