Najtanszy serwis w Krakowie?

Data: 2009-12-22 19:15:58
Autor: gajowy
Najtanszy serwis w Krakowie?
(Pytam tu i tam, wiec tu de facto kopiuje pytanie
z forum bo na razie nie mam dobrej odpowiedzi)

Mam pytanie: gdzie znajde w Krakowie (lub bliskiej okolicy) najtanszy serwis :)
Chodzi mi o to, zeby mozliwie najtanszym kosztem doprowadzic
do jako takiego uzytku, kilka par nart - glownie b. starych ...choc nie tylko.

Zainspirowaly mnie po prostu watki o technice, carvingu itp.
- i mam wielka ochote dosiasc swoich starych nart
- w przedziale 190-200 cm, zeby sobie przypomniec
jak to kiedys bywalo - 10 czy nawet 20 lat temu.
.... i co mnie dal carving :)
Slizgi i krawedzie sa jednak w tak oplakanym stanie,
ze teraz to strach i raczej bez sensu.

O dobry serwis nie pytam bo znam i sam polecam
ale nie usmiecha mi sie wydatek po 50 zl od pary.

   gajowy

....carve diem

Data: 2009-12-22 22:58:21
Autor: Grzegorz Lipnicki
Najtanszy serwis w Krakowie?

ale nie usmiecha mi sie wydatek po 50 zl od pary.

obawiam się, iż najtaniej wyjdzie  zakasanie rękawów;)
niezmiennie polecam:
http://www.swixschool.com/web_tysk/index2.html

oczywiście, w domowych warunkach nie doprowadzisz złomu
 do stanu "igła prawie nie śmigana",
lecz taki zamiar i tak nie ma ekonomicznego sensu;

nie znam aktualnych cen, ale w zeszłym sezonie
 za pełne zrobienie lekko nadszarpniętych
spodów zapłaciłem 80zł ... i nie wyszedłem zadowolony;

 g.

Data: 2009-12-23 00:05:38
Autor: gajowy
Grzegorz Lipnicki wrote:

> [...]

nie znam aktualnych cen, ale w zeszłym sezonie
 za pełne zrobienie lekko nadszarpniętych
spodów zapłaciłem 80zł ... i nie wyszedłem zadowolony;

No nie bardzo o to chodzi :)
Absolutnie niezbedne jest "planowanie" slizgow na maszynie,
zeby to mialo jakis sens - nawet nie chodzi o dziury,
czy krawedzie na brzytwe - czyli cos co moglbym zrobic sam,
ale wlasnie o slizgi.

Podstawowy serwis w windsporcie to 50 zl, w innych ciut mniej,
nie zalezy mi oczywiscie na spodzie doskonalym, wiec wystarczy :)

   gajowy

....carve diem

Data: 2009-12-23 09:50:24
Autor: Grzegorz Lipnicki
Najtanszy serwis w Krakowie?

Absolutnie niezbedne jest "planowanie" slizgow na maszynie,

rok temu płaciłem bodaj 15 przy Drzymały,
ale wyszło tak sobie;

pomijając wszystko - stare narty mogą
już być rozklepane, więc ja bym się jednak
zastanowił nad sensem tej sentymentalnej
podróży w przeszłość;
lepiej już chyba próbować do porównań kupić na Allegro
coś z zapasów przechowanych na strychu;

 g.

Data: 2009-12-23 10:34:58
Autor: Grzegorz Lipnicki
Najtanszy serwis w Krakowie?

rok temu płaciłem bodaj 15 przy Drzymały,

tytułem uzupełnienia: jeszcze jeden rok wcześniej
zlecałem całoś przy Balickiej i byłem zadowolony;
pytałem też o samo planowanie i rzucili bodaj
kwotą 10zł; jak by wyszło tam samo planowanie,
nie wiem, bo nie zlecałem;
 w zeszłym sezonie mieli jednak blaszak przy
Balickiej zamknięty, a dalej nie chciało mi się jeździć,
to ta firma:
http://www.revor.pl/kontakt.html

 g.

PS
ponieważ chcesz się cofnąć niemal w czasy PRL-u,
to mogę też skierować Cię do serwisu, w którym
masz duże szansę poczuć się jak w filmie Barei;)
przetestowane osobiście;

Data: 2009-12-23 00:11:50
Autor: gajowy
Grzegorz Lipnicki wrote:

niezmiennie polecam:
http://www.swixschool.com/web_tysk/index2.html

Fajny link swoja droga - kiedys sobie poogladam
....jak juz kupie jakiekolwiek narzedzia :)

   gajowy

....carve diem

Data: 2009-12-27 14:35:29
Autor: Grzegorz Lipnicki
Najtanszy serwis w Krakowie?
...jak juz kupie jakiekolwiek narzedzia :)

to chyba jest już dość popularne zajęcie,
skoro nawet w Makro widziałem żelazka narciarskie,
smary w kostkach, ostrzałki o regulowanym kącie itp. (Maplus);

 g.

Data: 2009-12-23 19:43:55
Autor: J.F.
On Tue, 22 Dec 2009 19:15:58 +0100,  gajowy wrote:
[...]

Utrate umiejetnosci odciazania gornej narty, testowalem :-)

Slizgi i krawedzie sa jednak w tak oplakanym stanie,
ze teraz to strach i raczej bez sensu.

Naostrzysz sam, a slizgami sie nie przejmowac.

A takie narty .. jeszcze rok temu byly w oferty w sklepach po 10 zl za
nowe, tzn stare ale nieuzywane sztuki.

J.

Data: 2009-12-25 15:48:03
Autor: Andrzej Ozieblo
gajowy pisze:

[...]

Co Ci sie po glowie kolata. Nawet nie probuj, bo sobie zrobisz krzywde. :) Kilka lat temu, juz jezdzac na polcarvingach (21 m) przesiadlem sie na chwile na stare 2m Volkl P30 SL. W Bialce, co prawda na Kotelnicy, na czerwonej trasie. Poczatkow groznie bylo. :) Potem stare odruchy wrocily, ale kazdy skret (na klasycznej slalomce badz co badz) wymagal sporego wysilku. Podstawowa roznica tkwi w inicjacji skretu. Jezdac na karwingach, mniej lub bardziej taliowanych, klasycznie czy karwingowo, przyzwyczajaony jestes do inicjacji skretu z wykorzystaniem taliowania narty. Mimowolnie. Nawet w trudnym terenie bezwiednie wykorzystujesz czesciowo samoskretnosc narty. Ta, postawiona na krawedzie i docisnieta sama skreca, przynajmniej sama zaczyna skrecac. Klasyczne narta bynajmniej sama nie skreca. I to jest pierwsza, podstawowa mysl: co jest do cholery, dlaczego ta narta nie chce skrecac? Trzymam wciaz w piwnicy te Volkle, byc moze kiedys je jeszcze spobuje, ale troche sie obawiam jak to pojdzie. Troche tak jak przesiadka z samochodu ze wspomaganiem kierownicy do takiego bez. W druga strone latwo idzie. :)

Data: 2009-12-26 15:44:01
Autor: gajowy
Andrzej Ozieblo wrote:

gajowy pisze:

> [...]

jak to pojdzie. Troche tak jak przesiadka z samochodu ze wspomaganiem
kierownicy do takiego bez. W druga strone latwo idzie. :)

Ale ja to wszystko w zasadzie wiem ...ale chcę znów poczuć :)
Wyobrażam sobie, że długość to w zasadzie malutki problem
ale właśnie minimalne taliowanie czyli brak łatwej inicjacji.

Jednocześnie fakty są takie, że jeszcze w 2005 r. jeździłem
na Atomic ARC24*) dl. 198 - ludzie patrzyli już na mnie b. dziwnie :)
Są to długie narty ale z 1998 r. więc już takie trochę "przejściowe",
czyli odrobinę bardziej taliowane niż dawniej choć oczywiście niewiele.
Pamiętam, że przy korzystnych warunkach dawałem radę ciętym na krawędzi,
choć potrzebowałem na to cały stok dla siebie (lub pół Goryczkowej) :)

Są też inne dużo starsze - ale skoro jeździły kiedyś to czemu nie dziś?
Śnieg mniej wiecej taki sam, muldy krótsze - to fakt, ale
...."nie pamięta wół jak cielęciem był" - czy jak?  :)))

Od razu napiszę, że najprawdopodobniej zrobię to sam, bez świadków,
incognito, w ukryciu itd. bo obawy oczywiście mam ;))

*) Swoją drogą to kiedyś rewelacyjne narty były i dla mnie na swój
sposób legendarne - mniej więcej na podobnym modelu (takie żólto-czarne)
Herman Maier fruwał te swoje 100 m w powietrzu głową w dół w Nagano:
http://tinyurl.com/yextl72

   gajowy

....carve diem

Data: 2009-12-27 23:10:14
Autor: J.F.
On Sat, 26 Dec 2009 15:44:01 +0100,  gajowy wrote:
Jednocześnie fakty są takie, że jeszcze w 2005 r. jeździłem
na Atomic ARC24*) dl. 198 - ludzie patrzyli już na mnie b. dziwnie :)

Bardzo dziwnie to ja sie kiedys popatrzylem na starszego pana, ktory
sobie wyczynial akrobacje na stoku, no moze nie akrobacje, ale obroty,
przekladance itp. Ma krotkie narty, to sobie moze - tak mowilem.
Ale pojechalismy kiedys razem orczykiem - patrze z przodu - wystaja
prawie tyle co moje. Patrze do tylu - tyle samo. Jezdzilem wtedy na
185cm.

[...]

Oczywiscie ze beda jezdzic. Sam sie przesiadalem chyba jeszcze pozniej
ze swoich carvingow na dwumetrowe kolegi. Mozliwe ze jezdily nawet
lepiej niz nowe, bo na swoje narzekalem. Tylko tak jak pisalem - narciarz juz nie ten - skrecac nie umie, gorna
narta lapie i rozjezdza ..

J.

Najtanszy serwis w Krakowie?