Najtanszy serwis w Krakowie?

Data: 2009-12-22 22:58:21
Autor: Grzegorz Lipnicki
Najtanszy serwis w Krakowie?

ale nie usmiecha mi sie wydatek po 50 zl od pary.

obawiam się, iż najtaniej wyjdzie  zakasanie rękawów;)
niezmiennie polecam:
http://www.swixschool.com/web_tysk/index2.html

oczywiście, w domowych warunkach nie doprowadzisz złomu
 do stanu "igła prawie nie śmigana",
lecz taki zamiar i tak nie ma ekonomicznego sensu;

nie znam aktualnych cen, ale w zeszłym sezonie
 za pełne zrobienie lekko nadszarpniętych
spodów zapłaciłem 80zł ... i nie wyszedłem zadowolony;

 g.

Data: 2009-12-23 00:05:38
Autor: gajowy
Grzegorz Lipnicki wrote:

> [...]

nie znam aktualnych cen, ale w zeszłym sezonie
 za pełne zrobienie lekko nadszarpniętych
spodów zapłaciłem 80zł ... i nie wyszedłem zadowolony;

No nie bardzo o to chodzi :)
Absolutnie niezbedne jest "planowanie" slizgow na maszynie,
zeby to mialo jakis sens - nawet nie chodzi o dziury,
czy krawedzie na brzytwe - czyli cos co moglbym zrobic sam,
ale wlasnie o slizgi.

Podstawowy serwis w windsporcie to 50 zl, w innych ciut mniej,
nie zalezy mi oczywiscie na spodzie doskonalym, wiec wystarczy :)

   gajowy

....carve diem

Data: 2009-12-23 09:50:24
Autor: Grzegorz Lipnicki
Najtanszy serwis w Krakowie?

Absolutnie niezbedne jest "planowanie" slizgow na maszynie,

rok temu płaciłem bodaj 15 przy Drzymały,
ale wyszło tak sobie;

pomijając wszystko - stare narty mogą
już być rozklepane, więc ja bym się jednak
zastanowił nad sensem tej sentymentalnej
podróży w przeszłość;
lepiej już chyba próbować do porównań kupić na Allegro
coś z zapasów przechowanych na strychu;

 g.

Data: 2009-12-23 10:34:58
Autor: Grzegorz Lipnicki
Najtanszy serwis w Krakowie?

rok temu płaciłem bodaj 15 przy Drzymały,

tytułem uzupełnienia: jeszcze jeden rok wcześniej
zlecałem całoś przy Balickiej i byłem zadowolony;
pytałem też o samo planowanie i rzucili bodaj
kwotą 10zł; jak by wyszło tam samo planowanie,
nie wiem, bo nie zlecałem;
 w zeszłym sezonie mieli jednak blaszak przy
Balickiej zamknięty, a dalej nie chciało mi się jeździć,
to ta firma:
http://www.revor.pl/kontakt.html

 g.

PS
ponieważ chcesz się cofnąć niemal w czasy PRL-u,
to mogę też skierować Cię do serwisu, w którym
masz duże szansę poczuć się jak w filmie Barei;)
przetestowane osobiście;

Data: 2009-12-23 00:11:50
Autor: gajowy
Grzegorz Lipnicki wrote:

niezmiennie polecam:
http://www.swixschool.com/web_tysk/index2.html

Fajny link swoja droga - kiedys sobie poogladam
....jak juz kupie jakiekolwiek narzedzia :)

   gajowy

....carve diem

Data: 2009-12-27 14:35:29
Autor: Grzegorz Lipnicki
Najtanszy serwis w Krakowie?
...jak juz kupie jakiekolwiek narzedzia :)

to chyba jest już dość popularne zajęcie,
skoro nawet w Makro widziałem żelazka narciarskie,
smary w kostkach, ostrzałki o regulowanym kącie itp. (Maplus);

 g.

Najtanszy serwis w Krakowie?