Najtrwalszy telefon

Data: 2018-02-16 11:34:02
Autor: J.F.
Najtrwalszy telefon
Pisalem niedawno o problemach z bateria do Siemensa S/ME45 ... a tu sie okazuje, ze ciagle robia.
Nie Siemens, tylko Cameron Sino ... ale czyzby ludzie nadal tych telefonow uzywali ?

To jakies 13 lat od zakonczenia produkcji telefonu.
Czyzby Siemens  tak duzo tego opchnal w Chinach ?

O, robia jeszcze do C35 :-)

J.

Data: 2018-02-15 21:51:20
Autor: neelix
Najtrwalszy telefon

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5a86b39b$0$571$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mam jeszcze C35. :-)

neelix

Data: 2018-03-02 03:02:12
Autor: Titus Atomicus
Najtrwalszy telefon
In article <5a8895cc$0$593$65785112@news.neostrada.pl>,
 "neelix" <aneelix@wp.pl> wrote:

> [...]
> To jakies 13 lat od zakonczenia produkcji telefonu.
> Czyzby Siemens  tak duzo tego opchnal w Chinach ?

Mam jeszcze C35. :-)

A ja mam dwa ME45 i chetnie bym je przywrocil do zycia.
Znaczy sie przeladowal firmware.
Ale jak?
--
TA

Data: 2018-03-02 07:24:01
Autor: Dominik Ałaszewski
Najtrwalszy telefon
Dnia 02.03.2018 Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał/a:

A ja mam dwa ME45 i chetnie bym je przywrocil do zycia.
Znaczy sie przeladowal firmware.
Ale jak?

Zwyczajnie, kabel serwisowy i soft (np. Freia).

Data: 2018-03-26 00:10:05
Autor: Titus Atomicus
Najtrwalszy telefon
In article <p7au6h$39h$1@news.vectranet.pl>,
 Dominik Ałaszewski <Dominik.Alaszewski@gazeta.pl.invalid> wrote:

> [...]

> Znaczy sie przeladowal firmware.
> Ale jak?

Zwyczajnie, kabel serwisowy i soft (np. Freia).

A skad ten soft?
To darmowe jest?
--
TA

Data: 2018-03-26 06:33:01
Autor: Dominik Ałaszewski
Najtrwalszy telefon
Dnia 25.03.2018 Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał/a:

A skad ten soft?
To darmowe jest?

http://rtfm.killfile.pl/#nie_pytaj

Data: 2018-03-26 13:49:19
Autor: Akarm
Najtrwalszy telefon
W dniu 2018-03-26 o 08:33, Dominik Ałaszewski pisze:
Dnia 25.03.2018 Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał/a:

A skad ten soft?
To darmowe jest?

http://rtfm.killfile.pl/#nie_pytaj

Nie przeceniaj możliwości kogoś, kto wycieczkę autokarową relacjonuje na grupie rowerowej, podobnie jak zdjęcia zabytków daje do oceny też na grupę o rowerach.
Nie wszyscy mają IQ powyżej 50. ;)

--
           Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

Data: 2018-02-16 12:56:21
Autor: Marek
Najtrwalszy telefon
On Fri, 16 Feb 2018 11:34:02 +0100, "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
sie okazuje, ze ciagle robia.
Nie Siemens, tylko Cameron Sino ... ale czyzby ludzie nadal tych telefonow uzywali ?

A to nie jest imitacja?

--
Marek

Data: 2018-02-16 13:45:12
Autor: J.F.
Najtrwalszy telefon
Użytkownik "Marek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:almarsoft.2912592744126544632@news.neostrada.pl...
[...]

Wyglada na to, ze nie.

Ale jaki sens mialoby robienie strony dla imitacji, gdyby tego nikt nie kupowal ?
Tylko bezsensowna robota, skoro ludzie i tak nie zamowią :-)

J.

Najtrwalszy telefon