Najwłaściwsza temperatura wewnątrz lod ówki

Data: 2010-12-09 12:06:50
Autor: R. P.
Najwłaściwsza temperatura wewnątrz lod ówki
Witam,

Jaka jest najwłaściwsza temperatura wewnątrz lodówki typowego Kowalskiego? U mnie jest aktualnie 6 stopni, zastanawiam się czy to nie za mało?

Pozdr.
R.P.

Data: 2010-12-09 13:00:07
Autor: Przesmiewca
Najw³a¶ciwsza temperatura wewn±trz lodówki
"R. P." <robert.piegus@wp.pl> napisa³(a):

Witam,

Jaka jest najw³a¶ciwsza temperatura wewn±trz lodówki typowego Kowalskiego? U mnie jest aktualnie 6 stopni, zastanawiam siê czy to nie za ma³o?

Pozdr.
R.P.

http://www.eufic.org/article/pl/1/1/artid/food-storage-refrigerator/

ale ja u siebie utrzymuje okolo 3stopni

Data: 2010-12-22 08:23:42
Autor: Jacek
Najwłaściwsza temperatura wewnątrz lodówki
A te 6 stopni to gdzie? Na górnej, czy na dolnej półce.
Ja mam na górnej 10, a na samym dole 2 stopnie i taką temperaturę uważam za optymalną. Różne produkty róznie mogę ustawiać, np. masło na górę, żeby nie było zbyt twarde.
Jacek

Data: 2010-12-22 09:25:39
Autor: Jan Werbinski
Użytkownik "Jacek" <niematakiegonumeru@gmail.com> napisał w wiadomości news:ies91s$8k0$1news.task.gda.pl...
[...]

Najcieplej na drzwiach u góry. Najzimniej na ostatniej półce wewnątrz. Powietrze zimne spływa tyłem po ściance i nagrzane unosi się przy drzwiach.

--
Jan WerbiÅ„ski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/

Najwłaściwsza temperatura wewnątrz lod ówki