Najw艂a艣ciwsza temperatura wewn膮trz lod贸wki

Data: 2010-12-22 08:23:42
Autor: Jacek
Najw艂a艣ciwsza temperatura wewn膮trz lod贸wki
A te 6 stopni to gdzie? Na g贸rnej, czy na dolnej p贸艂ce.
Ja mam na g贸rnej 10, a na samym dole 2 stopnie i tak膮 temperatur臋 uwa偶am za optymaln膮. R贸偶ne produkty r贸znie mog臋 ustawia膰, np. mas艂o na g贸r臋, 偶eby nie by艂o zbyt twarde.
Jacek

Data: 2010-12-22 09:25:39
Autor: Jan Werbinski
Najw艂a艣ciwsza temperatura wewn膮trz lod贸wki
U偶ytkownik "Jacek" <niematakiegonumeru@gmail.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:ies91s$8k0$1news.task.gda.pl...
[...]

Najcieplej na drzwiach u g贸ry. Najzimniej na ostatniej p贸艂ce wewn膮trz. Powietrze zimne sp艂ywa ty艂em po 艣ciance i nagrzane unosi si臋 przy drzwiach.

--
Jan Werbi艅ski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/

Najw艂a艣ciwsza temperatura wewn膮trz lod贸wki