Najważniejsza historia na Ziemi -- Przewodnik dla Wtajemniczonych

Data: 2020-01-05 06:10:34
Autor: Ola
Najważniejsza historia na Ziemi -- Przewodnik dla Wtajemniczonych
artykuł stary, ale aktualny "Żydzi Izraela to ekran, na którym społecznie akceptowalne stało się wyświetlanie rzeczy, których nienawidzisz u siebie i w swoim kraju. Narzędziem, za pomocą którego realizowana jest ta psychologiczna projekcja, jest międzynarodowa prasa." Matti Friedman

https://forumzydowpolskichonline.org/2020/01/03/najwazniejsza-historia-na-ziemi-przewodnik-dla-wtajemniczonych/

Ola

Data: 2020-01-05 06:42:51
Autor: Zenek Kapelinder
Najważniejsza historia na Ziemi -- Przewodnik dla Wtajemniczonych
Może strescisz bo nie każdemu może chcieć się czytać. Mnie się nie chce. Ledwo zacząłem i mnie znudziło.

Data: 2020-01-05 07:54:02
Autor: Ola
W dniu niedziela, 5 stycznia 2020 16:42:52 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Może strescisz bo nie każdemu może chcieć się czytać. Mnie się nie chce. Ledwo zacząłem i mnie znudziło.

Chodzi o to że Izrael jest taki maleńki a tyle mówi się o nim jakby był najważniejszym i największym mocarstwem na świecie. Chodzi o to że konflikt izraelsko palestyński przedstawiają jednostronnie i fałszywie.
Chodzi o to że to nie jest spontaniczna akcja indywidualnych dziennikarzy lecz dyrtektywy ich pracodawców.
Dowody masz w tym artykule.
Jeśli nudzi Cię jakiś artykuł, przeskocz do konca, zazwyczaj pod koniec podają najważniejsze kwestie. Jest to błąd, co ważne trzeba podać na początku, bo ludzie rzadko czytają do końca długie artykuły. Ola

Data: 2020-01-05 16:55:56
Autor: japanizer
On Monday, January 6, 2020 at 12:54:03 AM UTC+9, Ola wrote:
> [...]

Jeśli nudzi Cię jakiś artykuł, przeskocz do konca, zazwyczaj pod koniec podają najważniejsze kwestie. Jest to błąd, co ważne trzeba podać na początku, bo ludzie rzadko czytają do końca długie artykuły.

Naród wybrany w końcu, a wiara zobowiązuje.

W Polsce też część obywateli, wyznawców tzw. dojnej zmiany wierzy, iż jesteśmy narodem wybranym do zbawienia Europy, chrześcijańskich wartości, że inne narody nas nienawidzą, że jest antypolski spisek itd.

Data: 2020-01-05 17:20:54
Autor: Zenek Kapelinder
Najważniejsza historia na Ziemi -- Przewodnik dla Wtajemniczonych
Luksemburg, Norwegia i jeszcze wiele państw jest mniejszych jeśli idzie o powierzchnię lub liczbę ludności. To nie o wielkość chodzi. Konflikt izraelsko palestyński najłatwiej rozgryźć patrząc na mapę dzisiejszego Izraela i na ten sam teren w roku 1947. Wtedy Palestynczycy mieli sporo wiecej. Jesli dziennikarze są antyzydowscy to jak bardzo antyzydowski musi być ONZ jeśli domaga się od Izraela zeby zwrócił Palestynczykow zabrane tereny, nie osiedlal swoich na zabranych terenach. To ostatnie to zbrodnia wojenna wg ONZ jest. W rankingu wolnosci mediów corocznie Izrael dostaje podłe miejsca. Na szczęście nie muszę brać informacji o otaczającym świecie z izraelskich publikatorow.

Data: 2020-01-06 07:16:49
Autor: Ola
W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2020 03:20:55 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Po kolei:
Nie o wielkość obszaru, lecz o ilość komunikatów chodzi .
Patrz na mapę Mandatu, nie Izraela w 1947 roku, bo Mandat (pełnomocnictwo) był ustalony jako powiernictwo dla przyszłego państwa żydowskiego. Nikt nie zabierał ani nie zabiera Palestyńczykom terenów, oni je sprzedawali:
najczęściej na terenach z malarią i bagnami
Ranking wolności mediów ma rację ale w odwrotnym kierunku niż myślisz. To nie rząd dyktuje mediom co mają pisać, lecz antyrządowe organizacje. Zobacz:
 https://dzismis.com/2014/12/06/ostatni-krol-szkocji-prasa-na-wygnaniu/

Data: 2020-01-06 16:24:31
Autor: u2
W dniu 05.01.2020 o 16:54, Ola pisze:

> Chodzi o to że Izrael jest taki maleńki a tyle mówi się o nim jakby był najważniejszym i największym mocarstwem na świecie.

to tylko z twojej perspektywy tak wygląda, świat jest dużo większy niż nawet maleńka planeta Ziemia:)

> Chodzi o to że konflikt izraelsko palestyński przedstawiają jednostronnie i fałszywie.

możliwe, ale chodzi o obie strony, na wojnie pierwszą ofiarą jest prawda

> Chodzi o to że to nie jest spontaniczna akcja indywidualnych dziennikarzy lecz dyrtektywy ich pracodawców.
> Dowody masz w tym artykule.

jakie dowody ?

> Jeśli nudzi Cię jakiś artykuł, przeskocz do konca, zazwyczaj pod koniec podają najważniejsze kwestie. Jest to błąd, co ważne trzeba podać na początku, bo ludzie rzadko czytają do końca długie artykuły.
> [...]

to jakie są wnioski z artykułu ?

Data: 2020-01-07 05:31:48
Autor: Jacek Bialy
Najważniejsza historia na Ziemi -- Przewodnik dla Wtajemniczonych
   -- - Nikt nie zabierał ani nie zabiera Palestyńczykom terenów, oni je sprzedawali: najczęściej na terenach z malarią i bagnami

Najczęściej razem z ludźmi tam zamieszkałymi, którzy oprócz siebie nie posiadali nic.

JB

Data: 2020-01-07 10:07:19
Autor: Ola
W dniu wtorek, 7 stycznia 2020 15:31:49 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Jakimi ludźmi? Między wojnami ( I i II WS) na bagnach jedynymi ludźmi byli osadnicy, wówczas nazywano ich pionierami. Każde wyjście z domu było ucztą dla komarów malarii. Gdy Zydzi osuszyli te bagna, okazało się że kupili najurodzajniejsze tereny Izraela. Te tereny należały do urzędników sprowadzanych przez kolejnych władców przez wieki. Właściciele ziem wytrzymywali krótki czas w tym klimacie i uciekali do swoich ojczyzn, pozostawiając bezużyteczne ziemie. Gdy Zydzi zaczęli te ziemie wykupywać, Arabowie byli zadowoleni że pozbywają się tego garbu. Byli też ludzie bez ziemi, pracownicy sezonowi, przychodzili i odchodzili po sezonie, byli to Beduini, szczycili się swoim koczownictwem i nie przywiązaniem do ziemi. Oni nigdy ziem nie kupowali, a ich ojczyzną była cała Azja, od Morza Sródziemnego aż do pustyni Gobi.
Izrael jest zdaje się jedynym państwem które nadało ziemie na własność Beduinom.
Mark Twain pisał po podróży do Izraela, że większość obszaru jest pusta, bezludna.
Ola

Data: 2020-01-07 10:13:50
Autor: Ola
W dniu wtorek, 7 stycznia 2020 20:07:21 UTC+2 użytkownik Ola napisał:
> [...]

Mark Twain pisał po podróży do Izraela, że większość obszaru jest pusta, bezludna.

Oprócz bagien w centrum, były skaliste wzgórza na wschodzie i północy i dwie pustynie Negev i Jehuda, też bardzo słabo zamieszkałe. W miastach mieszkali Arabowie, ale tych miast było niewiele.

Ten kraj jest mlekiem i miodem płynącym dla wszystkich mieszkańców tylko, gdy Zydzi nim władają, a zjadał swych mieszkańców gdy Zydów tu nie było.  Ola

Data: 2020-01-07 11:23:22
Autor: Zenek Kapelinder
Najważniejsza historia na Ziemi -- Przewodnik dla Wtajemniczonych
Zydzi to farciarze straszni muszą być. Jak już kupili ziemię to ta okazała się najlepsza w tamtym rejonie chociaz zaplacili jak za bagna i nieużytki. Doświadczenie życiowe podpowiada mi że ten interes był przekretem i oszukaniem właścicieli co do wartości tego co sprzedaja. No dobra kupili, zaplacili i jest ich. Tylko skąd mieli pieniadze? W przypadku zakupów ziemi pod państwo, nawet jak sa to bagna potrzeba ogromnych ilości pieniedzy. Czy to czasami nie byly pieniądze jakie Niemcy dostali jako odszkodowanie od Francuzów za wojne 1870-1871? Po wojnie jak Francuzi zaczeli placic odszkodowanie, jego spora część trafiała do zwykłych ludzi. Niemieccy Zydzi stworzyli wtedy niezliczoną ilość piramid finansowych i przejęli pieniądze od ludzi. Jak to z piramidami bywa kasa się ultnila. Twórcom piramid nic nie zrobiono bo nie było paragrafów. Historia z piramidami pozwoliła Hitlerowi upowszechnić model Zyda zlodzieja i oszusta.

Data: 2020-01-08 08:01:00
Autor: Ola
W dniu wtorek, 7 stycznia 2020 21:23:23 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Chyba nie wiesz, że w każdym zydowskim domu, najbiedniejszym i najbogatszym, była blaszana niebieska skarbonka, do której wrzucano od 1901 roku każdy grosz na wykup ziem w Izraelu i gdy puszka się napełniła przekazywano ją do Keren Kajemet leIsrael, czyli Fundusz Istnienia Izraela. Poza tym bogaci filantropi wykupywali ziemię, na której zakładano osady żydowskie. Także obecnie kupuje się ziemie od tych Arabów którzy mają odwagę sprzedać, bo w Autonomii grozi im za to kara śmierci.
O piramidach zbawcy Zydów Cię powiadomili, a o tym funduszu nie? Ola

Data: 2020-01-08 17:03:24
Autor: Zenek Kapelinder
Najważniejsza historia na Ziemi -- Przewodnik dla Wtajemniczonych
Oczywiście że wiem. Ludzie z mojego pokolenia mają szansę żeby znać ta historię. Od moich rodziców dowiedziałem się że Żydzi przed wojną zbierali na gaje oliwne w Palestynie. Sprawa nie w tym że zbierali tylko w tym czy uczciwie płacili. W państwie gdzie same pustynie i kamory kupić za zaniżona cenę bagna, czyli miejsca gdzie jest woda, to bardzo dobry interes. Wasza religia nie uznaje za coś nagannego oszukanie kogoś kto nie jest Żydem. Znam historię o gajach oliwnych znam również historię jak przed wojna Żyd w Łodzi na ulicy Wschodniej sprzedawał zdychajacy sklep. Przed potencjalnymi kupcami, nie Żydami, odgrywane było przedstawienie. Wszyscy Żydzi jacy mieszkali w okolicy bez przerwy kupowali w tym sklepie. A po zamknięciu oddawali towar i dostawali pieniądze żeby następnego dnia powtórzyć cyrk.

Data: 2020-01-08 19:19:55
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu czwartek, 9 stycznia 2020 02:03:26 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Biznes jest biznes. Teraz nawet i nie-Żydzi analogicznych numerów próbują.
Właściwie całe zarabianie internautów na reklamach się do tego sprowadza.

Data: 2020-01-09 02:28:22
Autor: Jacek Bialy
Najważniejsza historia na Ziemi -- Przewodnik dla Wtajemniczonych
Nu Zenuś - tak jak w trzy karty...  Pewnie to też żydowska gra?
Buuu ha-ha!

JB

Data: 2020-01-06 07:34:04
Autor: Ola
W dniu niedziela, 5 stycznia 2020 19:21:39 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]

> Chodzi o to że to nie jest spontaniczna akcja indywidualnych dziennikarzy lecz dyrtektywy ich pracodawców.

jakie dowody ?

> Jeśli nudzi Cię jakiś artykuł, przeskocz do konca, zazwyczaj pod koniec podają najważniejsze kwestie. Jest to błąd, co ważne trzeba podać na początku, bo ludzie rzadko czytają do końca długie artykuły.
> [...]

Wniosek : "Zydzi Izraela to ekran, na którym społecznie akceptowalne stało się wyświetlanie rzeczy, których nienawidzisz u siebie i w swoim kraju. Narzędziem, za pomocą którego realizowana jest ta psychologiczna projekcja, jest międzynarodowa prasa." Matti Friedman

Dlaczego Niemcy opłacają propagandę przeciw Izraelowi? masz tutaj odpowiedź, w pierwszym akapicie tego artykułu:

https://dzismis.com/2015/08/01/pocalunek-pajeczycy-tak-niemcy-odgrywaja-sie/

Data: 2020-01-06 16:47:26
Autor: andal
On Mon, 06 Jan 2020 07:34:04 -0800, Ola wrote:

> [...]

prawda

> Chodzi o to że to nie jest spontaniczna akcja indywidualnych
> dziennikarzy lecz dyrtektywy ich pracodawców.

jakie dowody ?

> [...]

Dlaczego Niemcy opłacają propagandę przeciw Izraelowi? masz tutaj
odpowiedź, w pierwszym akapicie tego artykułu:

Ola, dlaczego zydowskie banki nie placa wam odszkodowania za finansowanie Hitlera?

Data: 2020-01-06 19:45:34
Autor: u2
W dniu 06.01.2020 o 16:34, Ola pisze:
to jakie są wnioski z artykułu ?

Wniosek : "Zydzi Izraela to ekran, na którym społecznie akceptowalne stało się wyświetlanie rzeczy, których nienawidzisz u siebie i w swoim kraju.

jakich rzeczy ?

Data: 2020-01-07 09:52:46
Autor: Ola
W dniu poniedziałek, 6 stycznia 2020 20:46:27 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> Wniosek : "Zydzi Izraela to ekran, na którym społecznie akceptowalne stało się wyświetlanie rzeczy, których nienawidzisz u siebie i w swoim kraju.

jakich rzeczy ?

Rzeczy u siebie, trzeba umieć patrzeć w lustro. Na starość, wzrok słabszy, zmarszczek litościwie się nie widzi, ale one są.
Ola

Data: 2020-01-07 21:00:58
Autor: u2
W dniu 07.01.2020 o 18:52, Ola pisze:
[...]

chodzi o mój wygląd ? nie narzekam, wszystko ok, a ty czego nienawidzisz ? starości, siwych włosów, zmarszczek ?

Data: 2020-01-08 07:46:16
Autor: Ola
W dniu wtorek, 7 stycznia 2020 22:01:42 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> Ola
> chodzi o mój wygląd ? nie narzekam, wszystko ok, a ty czego nienawidzisz ? starości, siwych włosów, zmarszczek

he,he, lekarzy
Ola

Data: 2020-01-08 16:49:30
Autor: u2
Najważniejsza historia na Ziemi -- Przewodnik dla Wtajemniczonych
W dniu 08.01.2020 o 16:46, Ola pisze:
he,he, lekarzy

nienawidzisz lekarzy ? a to dlaczego ?

Data: 2020-01-08 08:02:16
Autor: Ola
W dniu środa, 8 stycznia 2020 17:49:30 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 08.01.2020 o 16:46, Ola pisze:
> he,he, lekarzy

nienawidzisz lekarzy ? a to dlaczego ?

Bo leczą objawy zamiast choroby. Jesteś przypadkiem lekarzem? nic osobistego.
Ola

Data: 2020-01-08 17:19:59
Autor: u2
W dniu 08.01.2020 o 17:02, Ola pisze:
[...]

jestem inżynierem, ale szanuję lekarzy, o ile leczą, a nie symulują leczenie, ważna jest profilaktyka, z twojego zdjęcia widzę, że masz nadwagę, przydałaby się jakaś dieta i trochę wysiłku fizycznego

Data: 2020-01-08 10:58:44
Autor: Ola
W dniu środa, 8 stycznia 2020 18:20:00 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

jestem inżynierem, ale szanuję lekarzy, o ile leczą, a nie symulują leczenie, ważna jest profilaktyka, z twojego zdjęcia widzę, że masz nadwagę, przydałaby się jakaś dieta i trochę wysiłku fizycznego

Nadwaga, to objaw, lekarz powinien dojść przyczyny. Ale na szczęście nie jesteś lekarzem, nie musisz ;)
Idę zjeść małe conieco.
Ola

Data: 2020-01-08 21:07:25
Autor: u2
W dniu 08.01.2020 o 19:58, Ola pisze:
Nadwaga, to objaw, lekarz powinien dojść przyczyny.

przyczyna to zła dieta i siedzący tryb życia, proste przyczyny, proste skutki

Data: 2020-01-08 12:44:09
Autor: Jacek Bialy
[...]

Prostak jesteś - są różne przyczyny, np. genetyczne lub hormonalne.

JB

Data: 2020-01-08 20:45:54
Autor: andal
On Wed, 08 Jan 2020 12:44:09 -0800, Jacek Bialy wrote:

[...]

a ty myslisz ze to do niego trafi?

Data: 2020-01-08 23:09:22
Autor: u2
W dniu 08.01.2020 o 21:44, Jacek Bialy pisze:
[...]

UB

no właśnie, aby właściwie funkcjonowały hormony i enzymy należy stosować odpowiednia dietę i prowadzić odpowiedni tryb życia, to są proste sprawy:)

Data: 2020-01-08 14:38:31
Autor: Jacek Bialy
[...]

Nu, wierze ci...  W ałszwicu wyleczyłbyś pewnie wszystkich?

JB

Data: 2020-01-06 19:11:09
Autor: Yogi
Dnia Sun, 5 Jan 2020 06:42:51 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

Może strescisz bo nie każdemu może chcieć się czytać. Mnie się nie chce. Ledwo zacząłem i mnie znudziło.

Durniu, poza Trybuna Ludu a teraz Gościem Niedzielnym nie czytasz już nic.

Najważniejsza historia na Ziemi -- Przewodnik dla Wtajemniczonych