Najważniejsze "parametry" modelki

Data: 2009-10-08 02:10:04
Autor: Tomasz Holdowanski
Najważniejsze "parametry" modelki
Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 28 Aug 2009 11:49:27 +0000
(UTC) is the real date, " Galois" <tutto-bene.SKASUJ@gazeta.pl> has
written something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

Witajcie,

przygotowuję wyszukiwarkę modelek i zastanawiam się jakie cechy (wiek, wzrost,
waga, obwód bioder itd.) są najważniejsze przy ich wyszukiwaniu dla
fotografów. Napiszcie proszę, które cechy są dla Was najistotniejsze

pozdrawiam
Galois

Zależy do jakiego typu zdjęć ma być  modelka. Inne kryteria będą mieli
ci, którzy fotografują zlecone tematy komercyjnie, a inne artyści itd.
Nie wiem zresztą jak się inni na to zapatrują, ale wyszukiwanie
modelek po numerkach wydaje mi się co najmniej problematyczne.  Dla
mnie podstawowym kryterium byłoby czy modelka pasuje mi do koncepcji -
a żeby się tego dowiedzieć, muszę zobaczyć zdjęcia:  jej twarz,
figurę, dłonie itd. Na tzw. dane patrzę w drugiej kolejności. Jedyne kryterium po którym kiedykolwiek szukałem modelki, to miejsce
zamieszkania :P

Pozdrawiam,
Mordazy.

--