Najwazniejsze pytanie !

Data: 2010-04-20 19:34:57
Autor: cyc
Najwazniejsze pytanie !
Pomijam idiotyczne teorie spisowe zwiazane z katastrofa pod Smolenskiem , ktorych jest tak pelno jak pelno jest polgowkow . Nie warto sobie nimi zawracac glowe bo mozna wyjsc na takiego samego durnia jaki z siebie robi Rydzyk opowiadajac w swojej tubie dla polglowkow ( w tej poliycznej jej czesci ) o absurdalnych podejrzeniach insynuujac niedorzeczne scenariusze wsrod ktorych brakuje tylko takich w ktorych zamieszne jest UFO i zielon eludziki .
Dwiwe rzeczy sa dla mnie jednak zastanawiajace i nie moge ich zrozumiec !.
Jakim sposobem w jednym samolocie moglo znalezc sie tyle tak waznych osob w panstwie i to tuz po inej tragedii kiedy zginal kwiaqt polskiego lotnictwa ? ..
Kto podejmowal decyzje , wyrazil zgode i zaprosil na poklad tylu wybitnych , jakby nie patrzec na nich , ludzi polityki ? .
Drugie pytanie z pierwszym zwiazane brzmi . Jak to mozlowie , ze o terminie , godzinie startu samolotu prezydenckiego wiedzieli wszyscy ! Kazden kto chcial wiedzial kiedy wyleci , dokad bedzie lecial , jaka trasa i jacy ludzie znajduja se na pokladzie !.
To dwa najwieksze skandale w sprawie , zakladajac , ze nikt nie wywieral nacisku na pilota aby ladowal w trudnych warunkach bo wtedy bylby to trzeci i to najwiekszy skandal .

cyc

Data: 2010-04-20 19:43:56
Autor: abc
Najwazniejsze pytanie !
[...]

Ciekawe ile samolotów Kancelaria Premiera dała do dyspozycji Kancelarii
Prezydenta.  Mam wrażenie, że czasami upokarzano Prezydenta pod pretekstem
braku samolotów.

Data: 2010-04-20 20:10:28
Autor: cytryna
Najwazniejsze pytanie !

Ciekawe ile samolotów Kancelaria Premiera dała do dyspozycji Kancelarii
Prezydenta.  Mam wrażenie, że czasami upokarzano Prezydenta pod pretekstem
braku samolotów.

-- ***********************************************************************

Upokarzanie Pana Prezydenta to specjność terrorysty arabskiego. Allah niech
go otoczy niebiańskimi dziewicami w seraju.

Data: 2010-04-20 20:14:53
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Najwazniejsze pytanie !

"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

niech
go otoczy niebiańskimi dziewicami w seraju.

..

Data: 2010-04-20 19:44:38
Autor: Neko
Najwazniejsze pytanie !
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

[...]

Mysli Pan, ze to jednak nie UFO ?!

Data: 2010-04-20 19:50:08
Autor: awe
Najwazniejsze pytanie !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hqkok5$bc8$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -a
predzej czy pozniej dotrzesz do tych wiadomosci...nie chce mi sie szukac.
2 mozliwosci:
1) stracenie samolotu ladunkiem elektromagnetycznym. slyszalem o tym wczesniej, ale nie za duzo sie o tym mowi aby nie popularyzowac tej metody wsrod terorystow
2) mozna bylo zmylic oprzyrzadowanie samolotu - o tym akurat dzis czytalem. tekst wydawal sie bardzo powazny. Chodzilo o zmodyfikowany sygnal statelitarny dajacy myle rozpoznanie terenu w 3D - rzekomo w tym samolocie byly takie urzadzenia

Ja ze swojej strony czulem sie bardzo zaniepokojny 2 delegacja do katynia ale to zbagatelizowalem, bo bylem przemeczony. Zreszta moze na dniach cos napisze wiecej.

awe

Data: 2010-04-20 19:57:07
Autor: u2
Najwazniejsze pytanie !
W dniu 2010-04-20 19:34, cyc pisze:
Pomijam idiotyczne teorie spisowe zwiazane z katastrofa pod Smolenskiem

To uważasz, że nie zadziałanie systemu TAWS to teoria spiskowa ? Czy
błędne informacje o widoczności podawane przez ruską wieżę kontrolną to
teoria spiskowa ? Czy wysłanie ruskich ekip, aby wymieniały uszkodzone
lampki naprowadzające tuż po katastrofie to teoria spiskowa ?

BTW Oczywiście zebranie tylu vip-ów na pokładzie to doskonała okazja do
takiej katastrofy :]

Data: 2010-04-20 19:57:37
Autor: Dirko
Najwazniejsze pytanie !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hqkok5$bc8$1news.onet.pl...
.
Kto podejmowal decyzje , wyrazil zgode i zaprosil na poklad tylu wybitnych , jakby nie patrzec na nich , ludzi polityki ? .

     Chyba nie ma wątpliwości, kto zaprosił.

Data: 2010-04-20 20:09:49
Autor: MH
Najwazniejsze pytanie !
[...]

===========================

Po części odpowiedź na Twoje pytanie znajdziesz tutaj:

http://wiadomosci.onet.pl/6599651,1,relacjetv.html

MH

Data: 2010-04-21 09:17:35
Autor: cyc
Najwazniejsze pytanie !

Użytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00001ba3.4bcdedednewsgate.onet.pl...
[...]

Odpowiedz jest rzeczywiscie czastkowa bo winnych musi byc znacznie wiecej , nie wykluczam ze rowniez wsrod ofiar katastrofy .

cyc

Data: 2010-04-20 20:19:43
Autor: raff
Najwazniejsze pytanie !
cyc pisze:
[...]

A mnie ciekawi odpowiedz na inne pytanie. Czy nie dalo sie zorganizowac jednych uroczystosci, tylko oddzielnie ? Czy podzialy w kraju zaszly tak daleko ? Przeciez to bezsens.

R.

Data: 2010-04-20 20:27:17
Autor: u2
Najwazniejsze pytanie !
W dniu 2010-04-20 20:19, raff pisze:
A mnie ciekawi odpowiedz na inne pytanie. Czy nie dalo sie zorganizowac
jednych uroczystosci, tylko oddzielnie ? Czy podzialy w kraju zaszly tak
daleko ? Przeciez to bezsens.

Zastanów się kiedy zwykle obchodziliśmy rocznicę mordu katyńskiego ? Czy
był to 7 kwietnia czy jakaś inna data ? Z kim pojechali przedstawiciele
rodzin katyńskich ? Z premierem czy z prezydentem ? Czy to premier czy
też prezydent z rodzinami katyńskimi byli niewygodnymi świadkami dla
Kremla ?

Data: 2010-04-20 20:31:52
Autor: raff
Najwazniejsze pytanie !
[...]

Ja nie stawiam kwestii personalnych.

Raczej zastanawiam sie czy my nie potrafimy inaczej. My - w sensie Polacy.

R.

Data: 2010-04-20 20:40:38
Autor: jadrys
Najwazniejsze pytanie !
W dniu 2010-04-20 20:31, raff pisze:
[...]

Nie mieszaj Polaków z tymi wyobcowanymi szumowinami przy korycie. Dla nich się nie liczy to że w kraju panuje bieda - wielu  ludzi nie stać na chleb. A oni sobie fundują dwie wycieczki samolotowe na koszt podatnika dla odwiedzenia tego samego cmentarza.

Data: 2010-04-20 20:55:28
Autor: u2
Najwazniejsze pytanie !
W dniu 2010-04-20 20:40, jadrys pisze:

[...]

Mylisz się, to właśnie oszczędzanie przy takiej rocznicy spowodowała
katastrofę. Gdyby było nas stać to by polski prezydent pojechał/poleciał
oddzielnie od innych vip-ów. Niektórzy się oczywiście cieszą z kolejnego
osłabienia naszego państwa. Tak to jest jak rządzą usłużne merdia. :]

BTW stać nas było na oddzielny przelot premiera (bez rodzin katyńskich)
oraz prezydenta (razem z rodzinami katyńskimi). Która wizyta była dla
ciebie ważniejsza określa czy uważasz się za Polaka czy za zwykłego komucha.

Data: 2010-04-20 21:19:42
Autor: jadrys
Najwazniejsze pytanie !
W dniu 2010-04-20 20:55, u2 pisze:
[...]

No cóż, wiem że się narażę niektórym grupowiczom, ale ja jestem na tej grupie od krzewienia prawdy i faktów. - Moim zdaniem powinien lecieć tylko ten zaproszony na uroczystość przez organizatora.  A pozostali, o ile maja wolę jechać,  powinni we własnym zakresie zorganizować sobie środki transportu na ten cmentarz. Ja odwiedzam groby swoich bliskich za własne pieniądze... i tak samo robią to prawie wszyscy moi rodacy. Mówię to jako Polak.

Data: 2010-04-20 21:22:54
Autor: u2
Najwazniejsze pytanie !
W dniu 2010-04-20 21:19, jadrys pisze:
[...]

Raczej paliak na usługach Kremla rządzonego przez czekistów. Autentyczna
polska delegacja poleciała z Prezydentem, dlatego zginęła.

Data: 2010-04-20 21:49:42
Autor: jadrys
Najwazniejsze pytanie !
W dniu 2010-04-20 21:22, u2 pisze:
[...]

Próbą obrażania mnie faktów nie zmienisz.

Data: 2010-04-20 22:22:51
Autor: u2
Najwazniejsze pytanie !
W dniu 2010-04-20 21:49, jadrys pisze:
Raczej paliak na usługach Kremla rządzonego przez czekistów. Autentyczna
polska delegacja poleciała z Prezydentem, dlatego zginęła.

Próbą obrażania mnie faktów nie zmienisz.

Ale ja tylko stwierdzam fakt, że jesteś zdrajcą i pachołkiem kriemliadzi.

Data: 2010-04-20 22:57:01
Autor: jadrys
Najwazniejsze pytanie !
W dniu 2010-04-20 22:22, u2 pisze:
[...]

A ja stwierdzam że mnie fałszywie oskarżasz. - Nawet mnie nie znając.

Data: 2010-04-20 23:03:59
Autor: u2
Najwazniejsze pytanie !
W dniu 2010-04-20 22:57, jadrys pisze:
A ja stwierdzam że mnie fałszywie oskarżasz. - Nawet mnie nie znając.

Znam twoje komusze przekonania. Chcesz uszczęśliwiać innych na siłę.

Data: 2010-04-21 09:15:00
Autor: jadrys
Najwazniejsze pytanie !
W dniu 2010-04-20 23:03, u2 pisze:
W dniu 2010-04-20 22:57, jadrys pisze:

A ja stwierdzam że mnie fałszywie oskarżasz. - Nawet mnie nie znając.

Znam twoje komusze przekonania. Chcesz uszczęśliwiać innych na siłę.

Chcę tylko innym wskazać kierunek, właściwy kierunek.  Można żyć bez żerowania na innych, bez ordynarnego okradania jednych, tylko po to żeby rozdawać drugim..

Data: 2010-04-21 09:50:38
Autor: jedrus
Najwazniejsze pytanie !
jadrys pisze:

A ja stwierdzam że mnie fałszywie oskarżasz. - Nawet mnie nie znając.

Znam twoje komusze przekonania. Chcesz uszczęśliwiać innych na siłę.

Chcę tylko innym wskazać kierunek, właściwy kierunek.

Nie zartuj, od tego przeciez jest PC z KCPiS

Można żyć bez żerowania na innych, bez ordynarnego okradania jednych, tylko po to żeby rozdawać drugim..

Ano mozna, tylko powiedz to Tuskowi.
http://biznes.onet.pl/zloza-lupkowe-w-prezencie-dla-amerykanow,18567,3210204,1,prasa-detal

--
jedrus

Kiedy leje a brak chmurki, to ktos z Tobą leci w kulki.
http://lecawkulki.eu/ , a Mokotów jest tu:  http://mokotow.btx.pl/

Data: 2010-04-21 23:03:20
Autor: jadrys
Najwazniejsze pytanie !
W dniu 2010-04-21 09:50, jedrus pisze:
jadrys pisze:

[...]

:-D

[...]

Tak się niestety składa że Polacy mimo iż są pracowitym to ciągle są biedni, a to  "dzięki" naszym przywódcom efekty tej pracy wpadają w obce łapy. - Tak było od początków państwa Polskiego, i tak będzie pewnie do jego końca..

Data: 2010-04-22 08:10:24
Autor: cirrus
Najwazniejsze pytanie !
jadrys pisze:
[...]

Aż dziw, że jeszcze cię nie sprzedali jako niewolnika. :)

--
stevep

Data: 2010-04-22 08:43:22
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Najwazniejsze pytanie !

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> jego końca..

Aż dziw, że jeszcze cię nie sprzedali jako niewolnika. :)

za glupi nawet jak na to

Data: 2010-04-22 13:55:18
Autor: jadrys
Najwazniejsze pytanie !
W dniu 2010-04-22 08:10, cirrus pisze:

[...]

Mam to szczęście że już nie muszę pracować. Ale i tak płakać mi sie chce gdy widzę tych niewolników pracujących na zagraniczne łajzy (zwane w Polsce inwestorami) za marne pieniądze. I to pod przymusem - nie będziesz służył temu zagranicznemu łachudrze to zostaniesz bez środków do życia. Albo tych zmuszonych przez radosne rządy kapitalistycznych ryjów do emigracji zarobkowej..

Data: 2010-04-20 22:26:15
Autor: jedrus
Najwazniejsze pytanie !
u2 pisze:

[...]

Jakiej rocznicy? Wiesz przynajmniej kiedy obchodzona juz 70 rocznice?
Gdzie wtedy byl twoj prezio?

BTW stać nas było na oddzielny przelot premiera (bez rodzin katyńskich)
oraz prezydenta (razem z rodzinami katyńskimi).

Juz ci geniuszu w innym watku napisalem do czego doprowadzil wyscig o to kto wiekszy, kto wazniejszy. Nas stac na wszysko, tylko to wszystko zmarnowalismy.

> Która wizyta była dla
ciebie ważniejsza określa czy uważasz się za Polaka czy za zwykłego komucha.

Jezeli uwazasz ze wyznacznikiem polskosci jest przynaleznosc lub sympatyzowanie z jedynie prawa i sprawiedkliwa partia, to musze zapytac czy jest na sali lekarz. Juz wiem jaka wizyta jest najwazniejsza dla ciebie, to wizyta u psychiatry.

Data: 2010-04-20 22:29:25
Autor: u2
Najwazniejsze pytanie !
W dniu 2010-04-20 22:26, jedrus pisze:
[...]

Nawet po polsku nie umiesz. A polskiej historii nie znasz za grosz :)

Data: 2010-04-20 22:59:29
Autor: jedrus
Najwazniejsze pytanie !
u2 pisze:

[...]

Trzeba bylo napisac "a u was murzynow mecza". Krocej

Data: 2010-04-20 23:05:14
Autor: u2
Najwazniejsze pytanie !
W dniu 2010-04-20 22:59, jedrus pisze:
Nawet po polsku nie umiesz. A polskiej historii nie znasz za grosz :)

Trzeba bylo napisac "a u was murzynow mecza". Krocej

Polskich znaków nie znasz, więc pewnie nadajesz z hameryki :)

Data: 2010-04-20 23:24:10
Autor: jedrus
Najwazniejsze pytanie !
u2 pisze:

Nawet po polsku nie umiesz. A polskiej historii nie znasz za grosz :)
Trzeba bylo napisac "a u was murzynow mecza". Krocej

Polskich znaków nie znasz, więc pewnie nadajesz z hameryki :)

Ojej, wlasnie zastanawialem sie skad tu tylu trollujacych newbie.
Widze ze juz nie musze.

Data: 2010-04-20 22:02:31
Autor: jedrus
Najwazniejsze pytanie !
u2 pisze:

[...]

A ty sie zastanowiles?

> Czy
był to 7 kwietnia czy jakaś inna data ?

I to jest merytorycznie prowadzony spor na argumenty.
Jaka jest wiec ta data geniuszu?

Z kim pojechali przedstawiciele
rodzin katyńskich ? Z premierem czy z prezydentem ?

Qrva!!! Od 2 lat trwa spor KTO WAZNIEJSZY, z kim kto ma leciec, kto i gdzie ma leciec........ i co, ogarniasz ten burdel, ba nie nadazam.

Czy to premier czy
też prezydent z rodzinami katyńskimi byli niewygodnymi świadkami dla
Kremla ?

Co za herezje fandzolisz? Nieuzasdaniony wyjazd z samego zalozenia zostal totalnie zjebany. Byla to prowizorka, bo przeciez najpierw trzeba bylo poczekac i popatrzec jak to zrobi donaldu tusku, by zrobic cos co zadziwi elektorat i zmniejszy roznice w slupkach porecentowych.
A gdzie byla kancelaria ktora takie rocznice powinna przygotowac odpowiednio wczesniej?

Masz niezej kalendarium z ktorego nie wynika nic co by usprawiedliwialo wyjazd ktory skonczyl sie tak tragicznie. Ot zwykla wycieczka ktora pewnie miala pokazac czyja impreza wazniejsza a do ktorej nigdy nie powinno bylo dojsc. 7 marca w 70. (wpis z dnia 13:41 07.03.2010)
"W warszawskim kościele św. Anny odbyła się msza święta w intencji ofiar katyńskich, z udziałem członków rodzin oficerów pomordowanych w Katyniu,
http://www.tvp.info/informacje/polska/70-rocznica-zbrodni-katynskiej

Gdzie wtedy byl prezydent i kancelaria?

O czym wiec za przeproszeniem pierdolisz czlowieku?
Gdzie byl wtedy twoj Kaczynski? Kto go wkrecil w Katyn z 10 kwietnia?
KGB, Putin, UFO, Tusk? Przestan wachac to swinstwo bo bradziesz od niego
Pomimo ze nie lubie Tuska, wizyta z 7.04 wydaje sie byc najbardziej zblizonym terminem wiec nie pierdol glupot i nie rob ludziom wody z mozgu dorabiajac kryminalny scenariusz i sPiSkowa ideologie .
Najgorzej gdy takie niedouki dyskutuja o czyms o czym nie maja bladego pojecia. Radyjko, pospieszalski, wilds...cos tam, to sa dopiero autorytety.

Tu masz tablice wiec wbij sobie w lepetyne ta date.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2c/Tablica_Katynska_-_ZSZ_Przemysl.jpg
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
60 rocznice odchodzono w czwartek 13 kwietnia.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
wpis z dnia 2010-04-08, ostatnia aktualizacja 2010-04-09 09:28
Mija 70. rocznica rozpoczęcia przez NKWD rozstrzeliwania 22 tysięcy polskich jeńców.
http://bialystok.gazeta.pl/bialystok/1,35241,7747473,70__rocznica_Katynia__Chce_uslyszec__Przepraszam.html
-- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-04-21 00:23:32
Autor: zbig
Najwazniejsze pytanie !
On 20 Kwi, 20:27, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-04-20 20:19, raff pisze:

Zastan w si kiedy zwykle obchodzili my rocznic mordu katy skiego ? Czy
by to 7 kwietnia czy jaka inna data ? Z kim pojechali przedstawiciele
rodzin katy skich ? Z premierem czy z prezydentem ? Czy to premier czy
te prezydent z rodzinami katy skimi byli niewygodnymi wiadkami dla
Kremla ?
W składzie delegacji Tuska byli również przedstawiciele rodzin
katyńskich.

Data: 2010-04-20 20:33:00
Autor: jedrus
Najwazniejsze pytanie !
raff pisze:

A mnie ciekawi odpowiedz na inne pytanie. Czy nie dalo sie zorganizowac jednych uroczystosci, tylko oddzielnie ? Czy podzialy w kraju zaszly tak daleko ? Przeciez to bezsens.

Nikt ci nie odpowie. Pytalem o to na kilku forach (znanych), pytalem na innych grupach i cisza.
Na psp nie pytalem, bo TU sie nie pyta ino wkleja spamowate prasowki albo wiersze.
Z wiadomych wzgledow, chyba juz nigdy nie poznamy odpowiedzi.
Tylko odpowiedz na jedno z twoich pytan: "Czy podzialy w kraju zaszly tak daleko? " bedzie kompletna, bo podzialy skonczyly sie pod Smolenskiem

Data: 2010-04-20 20:42:24
Autor: abc
Najwazniejsze pytanie !
Z wiadomych wzgledow, chyba juz nigdy nie poznamy odpowiedzi.
Tylko odpowiedz na jedno z twoich pytan: "Czy podzialy w kraju zaszly tak
daleko? " bedzie kompletna, bo podzialy skonczyly sie pod Smolenskiem

W demokracji muszą być podziały, obowiązkowy jest pluralizm.

Monarchia sprzyja zgodzie i solidarności między ludźmi - poddani króla
stanowią monolit.

W demokracji ludzie wiecznie się kłócą i tracą energię na wewnętrzne walki,
zamiast walczyć z wrogami zewnętrznymi.

Data: 2010-04-20 20:48:48
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Najwazniejsze pytanie !

"abc" <abc@wp.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]

stanowią monolit.

W demokracji ludzie wiecznie się kłócą i tracą energię na wewnętrzne

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

.

Data: 2010-04-21 10:32:40
Autor: cirrus
Najwazniejsze pytanie !
Użytkownik "raff" <patagonia3456@onet.pl> napisał w wiadomości news:hqkr81$lh3$1news.onet.pl...
cyc pisze:
[...]

Dało się, ale uroczystości 7.04 odbywały sie na zaproszenie Putina, a 10.04 organizowqały Rodziny Katynskie.

--
stevep

Data: 2010-04-20 22:54:12
Autor: kefirh
Najwazniejsze pytanie !
W dniu 2010-04-20 19:34, cyc pisze:

....[pomijamy dygresje o Rydzyku]...

Kto podejmowal decyzje , wyrazil zgode i zaprosil na poklad tylu wybitnych ,
jakby nie patrzec na nich , ludzi polityki ? .

Zadalem tez to pytanie juz 10-go.
Czysta retoryka.

Ci co zgineli -- czesc ich pamieci -- nie byli niezaleznymi politykami.
Pomijam rodziny katynskie.
To byli urzednicy, wiekszosc uczciwych, ale jednak 100% urzednicy panstwowi. Urzednicy o niewspolmiernie duzym wspolczynniku zaufania do swoich mocodawcow.

Niezalezny polityk jezdzi po Rosji tylko i wylacznie pancernym skladem z wlasnym zrodlem zasilania, na wypadek odciecia dostepu do tlenu.

kefirh

Data: 2010-04-21 02:37:19
Autor: sofu
Najwazniejsze pytanie !

[...]
?
.
Kto podejmowal decyzje , wyrazil zgode i zaprosil na poklad tylu wybitnych
,
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Cyc zastanów sie! To byl samolot z prezydentem na pokładzie udajacy sie do
innego panstwa z wizytą okreslonego dnia, o okreslonej godzinie i w
okreslone miejsce. Na taki lot strona Polska musiała miec zgode władz Rosji.
Prawdopodobnie musiała tez zgłosic liste osób z jakimi lecieli. Przeciez
Rosja to obcy kraj gdzie wymaga sie wiz wjazdowych od Polaków. Nie wiem jak
jest to regulowane, ale strona rosyjska musiala wiedziec o locie, bo inaczej
by ten samolot mogła zwyczajnie zestrzelic. A czy wiedzial o tym zwykły
Kowalski? To nie ma zadnego znaczenia. O odlotach samolotów z pasazerami na
pokladzie powszechnie wiadomo z rozkładu lotów. Tu byli tylko inni
pasazerowie i inny samolot. Po to sa słuzby mundurowe w tym tajne, zeby taki
fakt lotu prezydenta samolotem byl bezpieczny nawet gdyby kazdy wiedzial:
kto gdzie i kiedy bedzie nim lecial. Nie ma powodu nie mówic myszy o czyms o
czym sam lew musial wiedziec.
Co do faktu samego lotu i skomasowania tylu ludzi władzy, polityki i wojska
na pokładzie: to jest to przykład ignorancji, arogancji i głupoty. Iles tam
razy sie udawało, myslano wiec, ze i tym razem sie uda. Nie udało sie! I nie
pomogła obecnosc wysokich kotabasów na pokładzie.

sofu

Data: 2010-04-21 03:09:24
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Najwazniejsze pytanie !

"sofu" <manhunter1@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> To dwa najwieksze skandale w sprawie , zakladajac , ze nikt nie wywieral
> nacisku na pilota aby ladowal w trudnych warunkach bo wtedy bylby to

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Data: 2010-04-21 09:40:39
Autor: cyc
Najwazniejsze pytanie !

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:hqm5s0$ubb$1speranza.aioe.org...

[...]

Ja nie wiem cycu... Kurde, przecież aż takim durniem chyba nie jesteś? Chociaż może lepiej, żebyś był, bo alternatywa dla "durnia" wcale nie jest ponętna.
Nacisk na to, żeby lądować był i do tego nie potrzeba zadnych "czarnych skrzynek". Nawet nikt nie musiał nic pilotowi mówić. Po prostu piloci nie są takimi durniami, jak ty, i wiedzą kiedy trzeba się spieszyć, a kiedy nie. Ot tak, z gazet.
Chyba, że ty myślisz o naciskach arabskich, wiesz najpierw do BOR-u, żeby opóźniać dojazd do lotniska; do pilota, żeby wolniutko leciał a później trochę pasażerów postraszył i wylądował w Moskwie... No, to by można rozpatrzeć...
Piotr

Skoro juz po "chrzescijansku " obdzielamy sie "przyjemnsciami " to "ponetna alternatywa " dla "durnia " dopasc musiala Ciebie !. Z tej prostej przyczyny tak uwazam , ze nie rozumiesz  prostej "oczywistej oczywistosci " a mianowicie tego, ze pilot jest czlowiekiem wysokoszkolonym o okreslonych predyspozycjach psychicznych i fizycznych , ktorego dzialania determinuja dodatkowo liczne  procedury , ktore okreslaja mozliwosci dzialania w konkretnych  sytuacjach . Jesli wezmie sie pod uwage to , ze prezydenckimi samolotami lata elita a wiec najepsi z najlepszych , to tylko absurdem mozna nazwac podejrzenie , ze taki pilot podjal samodzielna decyzje o ladowaniu w takich warunkach .
Jedna z procedur a takze zdrowy rozsadek i pelna swiadomosc istniejacego zagrozenia nie mogla pozwolic mu ladowac na lotnisku w Smolensku . W takich sytuacjach presja czasu dla pilota nie jest zadnym argumentem i domniemanie , jakoby pilot podejmowal samodzielna decyzje jest dowodem tego , ze polityka jest w stanie z niewinnego czlowieka  zrobic morderce i to wtedy , kiedy najprawdopodobniej prawdziwy byl  calkiem blisko tego domniemanego .
W samolocie byli najwyzsi dowocy wojskowi w tym szef sztabu , dowodca lotnictwa i zwierzchnik sil zbrojnych znany z " kozackiej " ?  fantazji , ktora juz raz popisal sie przy okazji innego lotu !.
Nie przesadzam sprawy ale sa wszelkie podstawy do tego aby sadzic , ze wina lezy nie tylko po stronie pilota , ktory , jesli presja byla , powinienbyl sie jej oprzec nawet kosztem swojej kariery .

cyc

Data: 2010-04-21 11:50:33
Autor: jedrus
Najwazniejsze pytanie !
cyc pisze:

Nie przesadzam sprawy ale sa wszelkie podstawy do tego aby sadzic , ze wina lezy nie tylko po stronie pilota , ktory , jesli presja byla , powinienbyl sie jej oprzec nawet kosztem swojej kariery .

Nooo, za drugim podejciem i ciachnieciu "maslanego masla" chyba zrozumielem co chciales powiedziec.

To o co dzisiaj pytamy dotyczy koncowej fazy tragedii ktora sie wydazyla, bo..... i tu trzeba szukac odpowiedzi na kolejne pytanie:
"czy musiało do tego dojsc?"
Ja twierdze ze nie musialo i swoja teze opre na faktach i chronologii tychze.

interfax.ru, ŁC/03.02.2010 18:51
http://wiadomosci.onet.pl/2123308,12,putin_zaprasza_tuska_do_katynia,item.html

Mamy poczatek lutego a wiec miesiac do rocznicy i dwa miesiace do wspolnego z Tuskiem uczczenia obchodow.
Nie wiem na ile byla to gra Putina, na ile szczerosc ale trzeba mu oddac "wyczucie dyplomatyczne", bo proponujac termin kwietniowy zachowal klase, odlegly termin, by jak sie domyslam "nie wtracac" sie w centralne obchody ktore powinny odbyc sie w marcu.
Widzimy tez, ze Putin podszedl do sprawy z odpiwednim wyprzedzeniem dajacym mozliwosc kompletnego przygotowania obu stron do majacych nastapic uroczystosci.

Gdy dziennikarze pytali pracownikow kancelarii prezydenta, "co przedsiewezmie prezydent w sprawie Katynia", "razem czy osobno",
"jednym czy dwoma somolotami".......... zbywano ich mowiac ze jeszcze za wczesnie, ze jeszcze nic nie wiadomo/postanowiono itd.
Czas uplywal.
Strasznie dlugo musiano sie zastanawiac, bo gdy w rocznice 70-lecia Katynia, "W warszawskim kościele św. Anny odbyła się msza święta w intencji ofiar katyńskich, z udziałem członków rodzin oficerów pomordowanych w Katyniu," prezydenta nie bylo wiec pyatm

http://www.tvp.info/informacje/polska/70-rocznica-zbrodni-katynskiej
(wpis z dnia 13:41 07.03.2010),

gdzie byl prezydent w tym dniu.

O ile sie nie myle, to chyba Kaczynski Lech, prezydent RP odslanial w 2008r. ta tablice.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/2/2c/Tablica_Katynska_-_ZSZ_Przemysl.jpg Czyzby kancelaria nie pamietala tego wydarzenia, wydarzenia ktore m.in wynislo Prezydenta RP az na Wawel?

Czym wiec byl wyjazd owego feralnego 10 kwietnia, miesiac po dacie wyznaczajacej rocznice i jaka posiadal range?

Czy nie bylo tak, ze byla to zwykla wycieczka zorganizowana przez Rade Ochrony Pamieci Walk i Meczenstwa?
Popatrzcie jak wyglada scenariusz "Obchody 70. rocznicy Zbrodni Katyńskiej" na stronie Rady,

http://www.radaopwim.gov.pl/article_details/22/obchody-rocznicy-zbrodni-katynskiej/
wpis pochodzi z 2009-12-02 12:42:06

i jakze wymownie swiadczy to o przygotowaniach do obchodow, o powadze, i o "prawdzie o Katyniu" o ktorej mowi caly Swiat, "prawdzie" za ktora podobno zginal prezydent.

Dodam, ze zginelo rowniez 96 Polakow, moich rodakow, corek i synow ziemi TEGO kraju.

Dlaczego kancelaria, mowiac kolokwialne "olala" marcowy termin?

Jednym z domyslow moze byc taki, ze czekano na rozwoj "wypadkow" i nomen omen doczekano sie.
Czekano, by moc pozniej zablysnac i pokazac Narodowi kto lepszy, kto wazniejszy, kto zabierze wiecej VIPow, rodzin i innych osobistosci.

Stad tez pozniejszy balagan, chaos podczas ustalania list, pospiech, rotacja pasazerow samolotu.......... konsekwencje tej prowizorki znamy wszyscy.

Od ponad dwoch lat trwaja ciagle PO_PiSy, awantury, samoloty, krzesla, fochy....... i tak pojmowane pojecie wladzy musialo sie kiedys skonczyc.

Casa i Gruzja nikogo i nieczego nie nauczyla ale czy Smolensk nauczy?

Moze sie myle ale w tym co powyzej dopartuje sie odpowiedzi na topicowe pytanie. Dajmy wiec spokoj rodzinom pilota i zalogi i nie doprowadzajmy do tego, by w tych ciezkich dla nich chwilach wkladac na ich barki jeszcze poczucie "odpowiedzialnosci".

Tak na prawde to zaloga, obsluga, ochroniarze, zaproszeni do samolotu goscie (prezydentowi sie nie odmawia) zgineli na posterunku. Reszte o rzekomych "bohaterach" wycieczki schowajmy miedzy bajki.

Wawel, profanacja Bialo-Czerwonej, profanacja Orla z Godla, trumny z Wloch, "_miszcz_ z Paryza", samolot z Niemiec, orkiestra z Berlina............... to tylko konsekwencje balaganiarstwa sprzed i po katastrofie.
Dajmy wiec tym "dadatkom" spokoj bo premie i tak poleca.
Najwazniejsze to to, by jak najszybciej ustalono odpowiedzialnosc za katastrofe.