Najwazniejsze pytanie !

Data: 2010-04-20 19:43:56
Autor: abc
Najwazniejsze pytanie !
Dwiwe rzeczy sa dla mnie jednak zastanawiajace i nie moge ich zrozumiec !.
Jakim sposobem w jednym samolocie moglo znalezc sie tyle tak waznych osob
w panstwie i to tuz po inej tragedii kiedy zginal kwiaqt polskiego
lotnictwa ? .
Kto podejmowal decyzje , wyrazil zgode i zaprosil na poklad tylu wybitnych
, jakby nie patrzec na nich , ludzi polityki ? .

Ciekawe ile samolotów Kancelaria Premiera dała do dyspozycji Kancelarii
Prezydenta.  Mam wrażenie, że czasami upokarzano Prezydenta pod pretekstem
braku samolotów.

Data: 2010-04-20 20:10:28
Autor: cytryna
Najwazniejsze pytanie !

Ciekawe ile samolotów Kancelaria Premiera dała do dyspozycji Kancelarii
Prezydenta.  Mam wrażenie, że czasami upokarzano Prezydenta pod pretekstem
braku samolotów.

-- ***********************************************************************

Upokarzanie Pana Prezydenta to specjność terrorysty arabskiego. Allah niech
go otoczy niebiańskimi dziewicami w seraju.

Data: 2010-04-20 20:14:53
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Najwazniejsze pytanie !

"cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

niech
go otoczy niebiańskimi dziewicami w seraju.

..

Najwazniejsze pytanie !