Najwazniejsze sa swiatla mijania przez cala dobe !

Data: 2010-09-01 11:41:00
Autor: :heĀ®sk:
Najwazniejsze sa swiatla mijania przez cala dobe !

http://miniurl.pl/najwazniesze_swiecic

musialo sie rozwalic 10 msamochodow by kierowcy to zrozumieli!

..

.... A QQ ! ;o)))

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-09-01 03:19:54
Autor: amos
On 1 Wrz, 11:41, ":he®sk:" <eu_bigbred...@interia.pl> wrote:
musialo sie rozwalic 10 msamochodow by kierowcy to zrozumieli!

Znowu zapomiales wziac poranna porcje tabletek?

--
amos

Data: 2010-09-01 09:59:50
Autor: ptoki
Najwazniejsze sa swiatla mijania przez cala dobe !
On 1 Wrz, 11:41, ":he®sk:" <eu_bigbred...@interia.pl> wrote:
http://miniurl.pl/najwazniesze_swiecic

musialo sie rozwalic 10 msamochodow by kierowcy to zrozumieli!

.

..

A QQ ! ;o)))

Milo widziec po wakacjach :)
Prawde mowiac nie zauwazylem kiedy zniknales, neelix tex nie pisze,
ale moze czyta?

--
Lukasz Sczygiel

Data: 2010-09-01 11:47:29
Autor: Yakhub
Dnia Wed, 01 Sep 2010 11:41:00 +0200, ":he®sk:" napisał(a):

http://miniurl.pl/najwazniesze_swiecic

musialo sie rozwalic 10 msamochodow by kierowcy to zrozumieli!

"Ale auta wypadały w tym miejscu z drogi nie przez gres, a z powodu
nadmiernej prędkości"

:)

--
Yakhub

Data: 2010-09-01 13:33:02
Autor: kml

Użytkownik "Yakhub" <yakhub@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1a271nrt0de91$.dlgwazzenon.pl...
Dnia Wed, 01 Sep 2010 11:41:00 +0200, ":he®sk:" napisał(a):

http://miniurl.pl/najwazniesze_swiecic

musialo sie rozwalic 10 msamochodow by kierowcy to zrozumieli!

Ja pierdziele, tyle razy go wrzucałem do KF a dalej wypływa no ;/

kml

Najwazniejsze sa swiatla mijania przez cala dobe !