Najwa¿niejsze s³owo Pradziwego Polaka

Data: 2010-08-20 20:12:42
Autor: dK
Najwa¿niejsze s³owo Pradziwego Polaka
Niebywa³± karierê w tych nies³ychanych czasach robi s³owo - "powinien".
W tradycyjnym jêzyku polskim s³owa tego u¿ywa siê w sytuacji gdy mówi±cy kieruje rady do osoby mniej rozgarniêtej z ró¿nych przyczyn.
Odnosi to skutek w sytuacji gdy wypowiadaj±cy posiada u s³uchajacego autorytet. W drug± stronê jest ¶miesznie i g³upio... no bo co mo¿na pomy¶leæ s³uchaj±c dziecko mówi±ce matce co ona powinna.

Jednak we wspó³czesnej politycznej wersji jezyka polskiego s³owo to zmieni³o swoje znaczenie, a raczej realcje pomiêdzy wypowiadajacym a odbieraj±cym.
Dzi¶ s³owo "powinien" u¿ywaj± najczêsciej nieudacznicy polityczni, którzy w swoich i tylko swoich oczach uchodz± za autorytet. To wyraz frustracji polegaj±cej na tym, ¿e nie mog±c samemu mieæ wp³yw na decyzje po kolejnej wyborczej pora¿ce wskazuj± zwyciêzcom jakie decyzje maj± podejmowaæ - domy¶lnie podkre¶laj±c rzekomo posiadany przez siebie autorytet. I tak obroñcy krzy¿a mówi± co powinien zrobiæ arcybiskup - przyj¶æ do nich a nie jacy¶ ksiê¿yna. Arcybiskup jest widaæ nierozgarniêty wiêc musi zostaæ pouczony przez autorytrety z Krakowskiego Przedmie¶cia. I tak przegrane w wyborach autorytety musz± radziæ nieudacznikom, którzy w wyborach zwyciê¿yli, co dalej robiæ powinni. M±dro¶æ przegranych autorytetów jest nieogarniêta. S± ekspertami od wszystkiego. Potrafi± bez komputerów stwierdziæ, ¿e tutka bez problemów skosi 40 cm grubosci drzewo bez zadra¶niecia, a wiêc prokuratorzy powinni siê tym zaj±æ, a nie powinni siê zajmowaæ tym czym siê zajmuj±.

No có¿ jak to twierdz± sfrustrowane autorytety "PO-winien".

dK

Data: 2010-08-20 20:16:05
Autor: u2
W dniu 2010-08-20 20:12, dK pisze:
Niebywa³± karierê w tych nies³ychanych czasach robi s³owo - "powinien".

Czyli 'winien PO'. A ja pierdolê pe³obandê.

Data: 2010-08-20 12:04:14
Autor: magdaverakosiorek
On Aug 20, 1:16 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:
W dniu 2010-08-20 20:12, dK pisze:

> Niebywa³± karierê w tych nies³ychanych czasach robi s³owo - "powinien".

Czyli 'winien PO'. A ja pierdolê pe³obandê.
Pierdol lepiej ¿onê....

Pierdolisz nie tego kogo trzeba pierdoliæ.
M±¿ Zo¶ki pierdoli³ dla odmiany PiS. Nie do¶æ ¿e z³apa³ syfa to
jeszcze go ¿ona opu¶ci³a. Teraz jest sam i nikogo nie pierdoli.

magdavera

Data: 2010-08-20 21:05:23
Autor: u2
W dniu 2010-08-20 21:04, magdaverakosiorek pisze:
[...]

Nikt ciebie nie pierdoli³ wiec utyskujesz jak zwyk³a pe³oska menda. :)

Data: 2010-08-20 14:49:54
Autor: magdaverakosiorek
On Aug 20, 2:05 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> [...]

> magdavera

Nikt ciebie nie pierdoli³ wiec utyskujesz jak zwyk³a pe³oska menda. :)

Ja z PiS-:))))
magdavera

Data: 2010-08-21 01:24:14
Autor: Jaksa
Najważniejsze słowo Pradziwego Polaka
On Fri, 20 Aug 2010 23:49:54 +0200, magdaverakosiorek  <magdaverakosiorek@gmail.com> wrote:

On Aug 20, 2:05 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Pierdol lepiej żonę....

> Pierdolisz nie tego kogo trzeba pierdolić.
> Mąż Zośki pierdolił dla odmiany PiS. Nie dość że złapał syfa to
> jeszcze go żona opuściła. Teraz jest sam i nikogo nie pierdoli.

> magdavera

Nikt ciebie nie pierdolił wiec utyskujesz jak zwykła pełoska menda. :)

Ja z PiS-:))))
magdavera

Nikt ci nie uwierzy, jestes na to zbyt glupi i zbyt prostacki.

Jaksa

Data: 2010-08-20 22:46:58
Autor: awe
Najwa¿niejsze s³owo Pradziwego Polaka
PO i caly ten labia co mu sie przytrafilo zostac prezydetem to jedno wielkie gowno, Zaraz wpadniemy w tata sytuacje jak w Grecji. Ratuj sie kto moze.
awe

Najwa¿niejsze s³owo Pradziwego Polaka