Najwi?cej widzów przyby?o TVN24

Data: 2011-02-02 16:36:12
Autor: Grzegorz Z.
Najwi?cej widzów przyby?o TVN24
W styczniu 2011 roku większość kanałów informacyjnych notuje wzrost widowni
w porównaniu z grudniem, największy TVN24. Spadek notuje tylko TVP Info -
wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Media2.pl.

W styczniu 2011 roku informacyjny kanał Telewizji Polskiej - TVP Info
utrzymuje pozycję lidera w Grupie 4+ oraz Grupie 16-49. W porównaniu z
poprzednim miesiącem stacja zanotowała jednak spadek o 4,3 tys. widzów.

Najwięcej nowych widzów przybyło telewizji TVN, która notuje wzrost o 23,7
tys. widzów. Zyskują także Polsat news - wzrost o 7,6 tys. widzów oraz
Superstacja - wzrost o 2,9 tys. widzów.

http://media2.pl/badania/74381-wzrost-tvn24-i-polsat-news,-spadek-tvp-info.html#utm_source=rss&utm_campaign=rss

Data: 2011-02-03 12:25:53
Autor: Tomek

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:146gid9sqalsv.mt8j5cp5afq5.dlg40tude.net...
W styczniu 2011 roku większość kanałów informacyjnych notuje wzrost widowni
w porównaniu z grudniem, największy TVN24.

Nie dziwota - lemingi czują się nieco zagubione, muszą mieć instrukcje rozumienia rzeczywistości wokół... :-)
Tomek

Data: 2011-02-03 15:23:28
Autor: Grzegorz Z.
Tomek napisał:

[...]

I znowu te "lemingi".

Przecież to "miejska legenda" z tymi lemingami, taka jak "Santa Claus".

Data: 2011-02-03 15:29:45
Autor: u2
W dniu 2011-02-03 15:23, Grzegorz Z. pisze:
I znowu te "lemingi".

Przecież to "miejska legenda" z tymi lemingami, taka jak "Santa Claus".

Lemingi muszą mieć swoje urban legends, najlepiej Jerzy Urban legends.

Data: 2011-02-03 15:39:07
Autor: Grzegorz Z.
u2 napisał:

[...]

Pójdźmy dalej - Disney ("wynalazca" legendy o samobójczych lemingach) i
Pemberton (założyciel Coca Cola Company która "wynalazła" Santa Clausa) -
obaj z pochodzenia byli Żydami.

Teraz twój ruch.

Data: 2011-02-03 15:43:10
Autor: u2
W dniu 2011-02-03 15:39, Grzegorz Z. pisze:
[...]

O tym właśnie piszę. Takie Żydki - pedały jak ty czy cwa nie mogą żyć
bez Jerzy Urban legends. :)

Data: 2011-02-03 15:42:13
Autor: Tomek

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:irfuc6qfxw2u$.l5ouss9apel9.dlg40tude.net...
Tomek napisał:

[...]

Nie. Mam takie przypadki w rodzinie. Głosowali na Tuska, bo "Kaczor taki brzydki, a Tusk ładnie mówi". Polecieli natychmiast po urodzinach dziecka po becikowe, które im załatwił ten przebrzydły i wykpiwany Giertych. A teraz twierdzą, że to obciach głosować na PiS.
Ale są ślepi - właśnie podwyższyli czesne na uczelni, zdrożało niemal wszystko, zabierają kasę z OFE, gospodarka w stanie rozpierdziuchy. Ale oni widzą tylko ładny wygląd Tuska i Grasia. W tv oglądają tylko MTV, a o świecie wokół nic nie wiedzą. W sumie to im wszystko jedno, czy językiem ojczystym ich dzieci będzie rosyjski, niemiecki czy polski. Żyją z dnia na dzień, a są za młodzi, żeby myśleć o emeryturach. Trochę może ich wkurza, że są tacy przebojowi, ale nie mają szans na dobrą pracę. Ale jak staniemy się już w pełni uzależnieni od wschodu czy zachodu, to nawet człwoiek po studiach będzie w Polsce mógł tylko rowy kopać, no bo na lepsze stanowiska przyjdą przedstawicie właścieli, tych z Zachodu czy Wschodu. Bo polskich firm nie będzie...
Więc są jak ogłupiałe lemingi, jak Tusk, który widzi tylko tu i teraz. I na własne życzenie pchają sie ku przepaści... Pozbawieni są krytycyzmu, czasem przejrzą Metro (to z Agory) i wiedzą już, że wszystko jest ok, wszystko działa, a ja jestem głupim mocherem, który się czepia.
Tomek

Data: 2011-02-03 15:45:37
Autor: u2
W dniu 2011-02-03 15:42, Tomek pisze:
[...]

Takie są już lemingi, że je ogłupiają merdialne specłużby rodem z GWna.

Data: 2011-02-03 16:47:28
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Takie są już lemingi, że je ogłupiają merdialne specłużby rodem z GWna.

gwno stosuje czekistowskie metody manipulacji identyczne z tymi ktore
stosowaly gazety w czasach komuny, Teraz zerzneli z zachodnich gazet *opakowanie* np. grafiki i tematyka-
pieprzenia jak typowe tabloidy o plotkach z zycia osobistego trzeciorzednych
gwiazdek - to sie dobrze sprzedaje, a przy okazji pierze sie mozgi mlodym
ludziom od tzw. transformacji ustrojowej.

*Metro* to zywcem przeniesiona gazeta z Kanady, gdzie finansuja ja Zydzi.

Wala sie w Kanadzie tez po koszach na smieci:))

Data: 2011-02-03 23:23:40
Autor: Grzegorz Z.
Najwi?cej widzów przyby?o TVN24
obserwator napisaů:

gwno stosuje czekistowskie metody manipulacji identyczne z tymi ktore
stosowaly gazety w czasach komuny,

A Wasz Nocnik nie?

Przykůad:

W dzisiejszym wydaniu ĽNaszego DziennikaĄ ukazaů sić tekst Pana Redaktora
pt. ĽW obronie chrzeúcijanĄ. Referuje w nim Pan Redaktor reakcje polskich
polityków na apel Ojca Úwićtego Benedykta XVI wyraýony w Orćdziu na
Úwiatowy Dzień Pokoju, by broniă chrzeúcijan przeúladowanych na úwiecie. Z
artykuůu moýemy sić dowiedzieă o tym, co dzieje sić w tej sprawie w
Parlamencie Europejskim i Senacie. Tajemniczym zbiegiem okolicznoúci zdoůaů
Pan Redaktor nie zauwaýyă, iý nad analogicznŕ uchwaůŕ jak Senat, pracuje
równieý Sejm. Powód wydaje sić doúă oczywisty. Pan Redaktor byů ůaskaw
opisaă jedynie dziaůania podejmowane przez polityków PiS, a poniewaý
inicjatorem i sprawozdawcŕ uchwaůy sejmowej jest poseů Jan Filip Libiciki z
PJN, sprawa ta dla ĽNaszego DziennikaĄ zupeůnie nie jest juý interesujŕcŕ.

http://www.prawica.net/blog/24426

Data: 2011-02-03 17:29:10
Autor: cirrus
Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d4a90c5$0$2493$65785112news.neostrada.pl...
[...]