Najwięksi wrogowie Leppera "troszczą się" o śledztwo. Mówi wam to coś?

Data: 2011-08-07 21:01:05
Autor: Przemysław W
Najwięksi wrogowie Leppera "troszczą się" o śledztwo. Mówi wam to coś?
Poseł PiS Arkadiusz Mularczyk zwrócił się do Prokuratora Generalnego Andrzeja Seremeta z prośbą o objęcie osobistym nadzorem śledztwa. W liście przesłanym PAP poseł zaznacza, że Lepper jako były wicepremier miał dostęp do wielu niejawnych informacji, był też ważnym świadkiem w sprawach prokuratorskich i sądowych.

http://wiadomosci.onet.pl/raporty/andrzej-lepper-nie-zyje/prosba-posla-pis-po-samobojstwie-leppera,1,4815204,wiadomosc.html

Były minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro uważa, że prokuratura powinna przeprowadzić wnikliwe śledztwo w sprawie okoliczności śmierci Andrzeja Leppera.

http://fakty.interia.pl/polska/news/ziobro-konieczne-wnikliwe-sledztwo-ws-smierci-leppera,1678014,3

Dzisiaj w sprawie śmierci Andrzeja Leppera przesłuchano redaktora naczelnego "Gazety Polskiej" - Tomasza Sakiewicza. - Wiele miesięcy temu, na jesieni tamtego roku, Lepper poprosił mnie o rozmowę. Przed rozmową przekazał mi, że obawia się o swoje życie. Wyjawił mi nazwisko osoby, która była odpowiedzialna za przeciek w aferze gruntowej - powiedział dziennikarz w Polsat News.

http://wiadomosci.onet.pl/raporty/andrzej-lepper-nie-zyje/lepper-poprosil-mnie-o-rozmowe-bal-sie-o-swoje-zyc,1,4815236,wiadomosc.html

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-08-07 21:04:04
Autor: wekon
"Przemysław W"  wrote in message news:j1mne1$4pl$1inews.gazeta.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Też to zauważyłem. Tu masz dalsze wskazówki:

http://www.youtube.com/watch?v=xnEegSnc9Sw

wekon

Data: 2011-08-07 21:47:32
Autor: Przemysław W
Najwięksi wrogowie Leppera "troszczą się" o śledztwo. Mówi wam to coś?

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał

Też to zauważyłem.

Kogo obchodzi co ty prostaku zauważyłeś.

  Przemek

Data: 2011-08-08 02:19:58
Autor: stevep
Dnia 07-08-2011 o 21:47:32 Przemysław W <Brońmy RP przed <pisem@...pl>  napisał(a):

[...]

Eeee, przecież to mspecjalista od zauważania belek w cudzym oku.

--
stevep

Data: 2011-08-08 09:10:25
Autor: wekon
"Przemysław W"  wrote in message news:j1mq4p$d3s$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "wekon" <wekon@op.pl> napisał

Też to zauważyłem.

Kogo obchodzi co ty prostaku zauważyłeś.

  Przemek

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Ja tylko zaproponowałem jak możesz kontynuować swoje kolejne, sensacyjne urojenia. Tyle to wszystko warte, sam wiesz.

wekon

Data: 2011-08-08 17:36:42
Autor: matusm

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:j1mne1$4pl$1inews.gazeta.pl...
[...]

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1 Nie przeprowadzono zadnych badań toksykologicznych  a dopiero co wczoraj na
lamach onetu uprzedzano wszystkich przed  pigulką gwałtu czy psychotropami
pwodujacymi brak kontroli woli

--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Najwięksi wrogowie Leppera "troszczą się" o śledztwo. Mówi wam to coś?