Najwi?ksza impreza p?etwonurków w Polsce.

Data: 2011-02-19 00:40:56
Autor: np
Najwi?ksza impreza p?etwonurków w Polsce.
Zapraszamy do odwiedzenia nowej strony internetowej VIII Skorpenowego
Spływu Łyną, który odbędzie się w Olsztynie 19 marca 2011 roku.
http://www.skorpenowysplyw.pl/index.php

Data: 2011-02-19 11:33:47
Autor: Wiesiek

Użytkownik "np" <active2@tlen.pl> napisał w wiadomości news:55cb8ff7-df12-4aad-a666-e3ca897688d9u3g2000vbe.googlegroups.com...
Zapraszamy do odwiedzenia nowej strony internetowej VIII Skorpenowego
Spływu Łyną, który odbędzie się w Olsztynie 19 marca 2011 roku.
http://www.skorpenowysplyw.pl/index.php

A niemoglibyście zorganizować tego spływu ... gdzieś w środku Polski i o cieplejszej porze?
Stawiam beczkę piwa.
Wiesiek

Data: 2011-02-20 11:57:32
Autor: np
Najwi?ksza impreza p?etwonurków w Polsce.
Na zrobienie z Olsztyna środka Polski nie ma szans. Nadzieją jedynie
napawa podobno "globalne ocieplenie". Trochę szkoda, bo na takiej
imprezie liczy się każda beczka piwa i każdy bez kompleksów i z
poczuciem humoru płetwonurek. Może jednak Wiesiek...
Paweł
http://www.skorpenowysplyw.pl/index.php
http://skorpena.olsztyn.pl/

Data: 2011-02-21 19:10:40
Autor: Wiesiek
Najwi?ksza impreza p?etwonurków w Polsce.

 Może jednak Wiesiek...
Paweł

E tam! Brrr!. Ja jestem ciepłolubny i myślę o takim spływie ale latem.
I mam już ciekawą rzeczkę .... Obra.

Wiesiek

Data: 2011-02-21 07:49:55
Autor: JACooL
Najwi?ksza impreza p?etwonurków w Polsce.
Zapraszamy do odwiedzenia nowej strony internetowej VIII Skorpenowego
Spływu Łyną, który odbędzie się w Olsztynie 19 marca 2011 roku.

Patrzac na mape, do przeplyniecia jest "kawalek", mozesz powiedziec ile
czasu zajmuje taki splyw ?
Pytam, bo zaczalem sie zastanawiac ile w mokrej piance mozna wytrzymac ;)
temp. wody pewnikiem nie bedzie zbyt wysoka.

JACooL

Data: 2011-02-20 23:07:43
Autor: np
Najwi?ksza impreza p?etwonurków w Polsce.
Trasa spływu to dystans 3,2~3,5 kilometra. Czas płynięcia to około
1godzina i 15 minut spacerowym tempem. W dwuczęściowej piance 7+ 7 mm
to bułka z masłem. Cały odcinek rzeki  jest spławny a Łyna przyspiesza
nurt  pod koniec trasy.

Data: 2011-02-21 08:28:41
Autor: JACooL
[...]

Dziekuje za odp.
Teraz widze, ze na stronie ladnie opisane jest :)

JACooL

Data: 2011-02-27 10:25:45
Autor: np
Najwi?ksza impreza p?etwonurków w Polsce.
W sobotę 26.02.2011 Liczba płetwonurków gotowych do wzięcia udziału w
8 Skorpenowy Spływie Łyną przekroczyła 350 osób. Z godziny na godzinę
liczba chętnych rośnie... Szykuje się bardzo rekordowy Spływ.
http://www.skorpenowysplyw.pl/index.php?page=194

Paweł
http://www.skorpenowysplyw.pl
http://www.skorpena.olsztyn.pl/

Data: 2011-02-27 20:11:40
Autor: Wiesiek

Użytkownik "np" <active2@tlen.pl> napisał w wiadomości news:6d66ec62-e405-4c88-a3cf-dc499457ac07v16g2000vbq.googlegroups.com...
W sobotę 26.02.2011 Liczba płetwonurków gotowych do wzięcia udziału w
8 Skorpenowy Spływie Łyną przekroczyła 350 osób.

To juz będzie .... zanieczyszczenie wody.
Wiesiek

Najwi?ksza impreza p?etwonurków w Polsce.