Najwi?ksza impreza p?etwonurków w Polsce.

Data: 2011-02-21 07:49:55
Autor: JACooL
Najwi?ksza impreza p?etwonurków w Polsce.
Zapraszamy do odwiedzenia nowej strony internetowej VIII Skorpenowego
Spływu Łyną, który odbędzie się w Olsztynie 19 marca 2011 roku.

Patrzac na mape, do przeplyniecia jest "kawalek", mozesz powiedziec ile
czasu zajmuje taki splyw ?
Pytam, bo zaczalem sie zastanawiac ile w mokrej piance mozna wytrzymac ;)
temp. wody pewnikiem nie bedzie zbyt wysoka.

JACooL

Data: 2011-02-20 23:07:43
Autor: np
Najwi?ksza impreza p?etwonurków w Polsce.
Trasa spływu to dystans 3,2~3,5 kilometra. Czas płynięcia to około
1godzina i 15 minut spacerowym tempem. W dwuczęściowej piance 7+ 7 mm
to bułka z masłem. Cały odcinek rzeki  jest spławny a Łyna przyspiesza
nurt  pod koniec trasy.

Data: 2011-02-21 08:28:41
Autor: JACooL
[...]

Dziekuje za odp.
Teraz widze, ze na stronie ladnie opisane jest :)

JACooL

Najwi?ksza impreza p?etwonurków w Polsce.