Największa zbrodnia komuny

Data: 2009-12-22 19:32:38
Autor: abc
Największa zbrodnia komuny
Najwyraźniej zatraciliśmy świadomość faktu, że komuniści, którzy w 1944
roku, z ramienia Józefa Stalina objęli zarząd nad Polską, byli albo
cynicznymi Żydami, którzy służyliby nawet Hitlerowi, gdyby zapewnił im dobry
fart, abo prymitywami, dobranymi przez nich do mokrej roboty, czyli -
"utrwalania władzy ludowej", albo zdemoralizowanymi gangsterami - jeśli
legitymowali się wyższym wykształceniem, albo - jak generał Wojciech
Jaruzelski - pochodzeniem z wysadzonych z siodła szlachetków.

Postawiwszy WSZYSTKO na jedną kartę, to znaczy - na służenie Związkowi
Sowieckiemu, nigdy nie dopuścili do głowy myśli, żeby zabezpieczyć interesy
obywateli polskich od strony prawnej.

Żydów polscy goje obchodzili o tyle, o ile mogli ich oskubać do gołej skóry,
więc żadnym zabezpieczaniem ich interesów nie byli zainteresowani.

Prymitywom od mokrej roboty (jo strzylołem, a un piniundze broł) takie
rzeczy w ogóle nie mieściły się w głowie, zaś skwapliwym podskakiewiczom -
jak polacziszka generał Wojciech Jaruzelski - wszelkie próby prawnych
zabezpieczeń interesów polskich obywateli - zwłaszcza w dziedzinie prawa
własności - wydawały się niebezpieczne z uwagi na możliwość ściągnięcia
podejrzeń o sabotowanie socjalistycznych przemian, polegających - jak
wiadomo - na likwidacji znienawidzonej własności.

Dlatego też komunistyczna łobuzeria, która w czasach dobrego fartu, czyli w
PRL-u nie tylko nie przywiązywała wagi do wyposażenia polskich posiadaczy
nieruchomości na Ziemiach Zachodnich i Północnych w formalne tytuły
własności, ale uważała to za akt wymierzony w swoje socjalistyczne zabobony,
nie dopuściła do tego nawet po tak zwanej transformacji ustrojowej.

Więcej http://www.michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=1063

Data: 2009-12-22 19:44:26
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hgr411$kca$1nemesis.news.neostrada.pl...
Najwyraźniej zatraciliśmy świadomość faktu, że komuniści, którzy w 1944
roku, z ramienia Józefa Stalina objęli zarząd nad Polską, byli albo
cynicznymi Żydami, którzy służyliby nawet Hitlerowi,

I nic się w tej kwestii nie zmieniło. Była szansa tylko od sierpnia 1980 do 13 grudnia 1981 roku, by Polacy uzyskali suwerenność i mogli się rządzić sami. Ale bańka prysnęła, bo z inspiracji Geremka polacziszka generał Wojciech Jaruzelski wprowadził stan wojenny, czego długofalowym efektem jest niewolniczy dzisiejszy system w Polsce...

boukun

Data: 2009-12-22 19:49:45
Autor: sofu

--

Komuna specjalnie nie nadawała form prawnych posiadania nieruchomosci i
ziemi, bo uwazała prywatna własnośc za forme przejsciowa.

sofu

Data: 2009-12-22 19:51:05
Autor: boukun

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości
[...]

No właśnie, komu się dziwić? Kogo dobrał sobie Kiszczak do targowicy nad Polską? Geremka, Kaczyńskiego & Co.

boukun

Data: 2009-12-22 20:16:09
Autor: abc
Największa zbrodnia komuny
Natomiast dziwie sie rzadom RP ze nie probowali tego uporzadkowac po 1989
roku.

Kluczową sprawą było dokonanie reprywatyzacji  p r z e d  Anschlussem do UE,
zanim zaczęło u nas obowiązywać prawo unijne.  Teraz już jest za późno.  Ale
za to ile było śmichów chichów z moherowych beretów straszących Niemcami.

Data: 2009-12-22 20:22:24
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Tue, 22 Dec 2009 20:16:09 +0100, abc napisał(a):

[...]

Jak dotąd "śmichy chichy" były z jedną Polką co wyjechała do Niemiec i z
"boromeuszowskim przekrętem" gdy polskie pingwiny podszyć się próbowały pod
niemieckie w przypadku próby "odzyskania" szczecińskiego szpitala...

Data: 2009-12-22 20:36:57
Autor: sofu

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]

pod
niemieckie w przypadku próby "odzyskania" szczecińskiego szpitala...

Tak, ale to wisi nad Polska jak miecz Demoklesa. Niemcy działaja powoli ale
systematycznie.
Jeszcze w ich miemnaiu nie czas na walna rozprawe w tym temacie.
Polska nie zrobila nic aby dzisiejsi posiadacze nieruchomosci mieli akty
własnosci.
A mozna bylo najpierw przejac mienie na skarb panstwa a potem je nawet
symbolicznie sprzedawać.
Mysle ze i dzis mozna by te nieruchomosci zasiadywac, nawet w złej wierze.
Dziwie sie ze ludzie tego nie robia?
Gdyby własciciel sie znajdował i stawał na rozprawie jego roszczenia mogłyby
byc pomijane i pewnie by były.
Ja kiedys taka sprawe prowadziłem. Z powodu pierdolnietej w mózg sedziny
trwała kilka lat, az do jej smierci.
Dopiero jej nastepca szybko wszedł w meritum i dał zasiedzenie jak we
wniosku.

Data: 2009-12-22 20:22:55
Autor: boukun

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:hgr6ij$ltv$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

A co zrobili moherowe berety konkretnie w tej sprawie, żeby Polaków uwłaszczyć, poza śmichami, chichami i zwykłym ględzeniem o sprawach wiadomych...

boukun

Data: 2009-12-22 20:45:56
Autor: abc

Nie było śmichów chichów wśród moherowych beretów.  To wykształciuchy robiły sobie śmichy chichy z moherowyvh beretów i głosowały na "Olka", który zawetował ustawę reprywatyzacyjną http://archiwum.polityka.pl/art/reprywatyzacja-w-zawieszeniu,368462.html

Data: 2009-12-22 20:26:42
Autor: sofu
> [...]

Ale
za to ile było śmichów chichów z moherowych beretów straszących Niemcami.

Dla czego akurat moherowych beretów w tym temacie? O tym mówili różni
ludzie.
Kto sie choc troche znał na ksiegach wieczystych ten wiedzial, ze sa
podstawą do roszczeń, na dodatek uzasadnionych.
Ta bomba jeszcze wybuchnie. Ciekawe, ze Niemcy nie mieli takich skrupułow z
mieniem pomordowanych Żydów. Oni do dzis nie moga odzyskac swojej własnosci,
bo w ksiegach wieczystych juz nie figuruja. Tam jest tak pokombinowane, ze
okazuje sie ze ich nieruchomosci zostały kupione przez obecnych
uzytkowników.

sofu

Data: 2009-12-22 20:52:14
Autor: abc
[...]

Czym innym jest zmana granic państwowych, a czym innym pozbawienie prywatnych właścicieli ich własności.  Normalnie zawsze było tak, że granice państw się zmieniały, a ludzie pozostawali w swoich domach na swoich gruntach tyle tylko, że w innym państwie niż przedtem.

Data: 2009-12-22 22:28:49
Autor: sofu

> [...]

państw się zmieniały, a ludzie pozostawali w swoich domach na swoich
gruntach tyle tylko, że w innym państwie niż przedtem.

Owszem, ale po II wojnie światowej Niemcy powinni byc wyjęci spod tego
prawa. Zasłuzyli na to sobie po 1000-kroc.

sofu

Data: 2009-12-22 14:44:28
Autor: Hans Kloss
On Dec 22, 10:28 pm, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:

Owszem, ale po II wojnie światowej Niemcy powinni byc wyjęci spod tego
prawa. Zasłuzyli na to sobie po 1000-kroc.

Bawarczycy też?
Btw. czym sobie owi Niemcy zasłużyli na takie drakońskie traktowanie?
Przypominam że już raz w historii próbowano Niemców upokorzyć
korzystając z tego że przegrali nie przez siebie wszczętą wojnę. Nic
dobrego z tego nie wynikło, albowiem kto sieje wiatr...
J-23

Największa zbrodnia komuny