Najwiekszy ladunek przwieziony rowerem

Data: 2014-11-08 13:17:24
Autor: SerwerWykopu
Najwiekszy ladunek przwieziony rowerem
Witaju

Ktoś się orientuje jaki jest rekord w przewożeniu ciężkich rzeczy rowerem?

Data: 2014-11-08 22:22:17
Autor: Crocodile
Najwiekszy ladunek przwieziony rowerem
ja nie

Data: 2014-11-09 09:33:03
Autor: msawic
W dniu sobota, 8 listopada 2014 22:17:25 UTC+1 użytkownik SerwerWykopu napisał:
Witaju

Ktoś się orientuje jaki jest rekord w przewożeniu ciężkich rzeczy rowerem?

W czasie wojny w Wietnamie kobiety woziły rowerami rozłozone armaty..

M.

Data: 2014-11-09 22:55:41
Autor: Krycha
W dniu 2014-11-08 22:17, SerwerWykopu pisze:
Witaju

Ktoś się orientuje jaki jest rekord w przewożeniu ciężkich rzeczy rowerem?

Znam człowieka, który w XXI wieku, przewiózł na rowerze szafę.
I to się działo w stolicy Polski.

Krycha.

Data: 2014-11-11 14:20:43
Autor: SerwerWykopu
On Sunday, 9 November 2014 22:56:11 UTC+1, Krycha  wrote:
> [...]
>
> Ktoś się orientuje jaki jest rekord w przewożeniu ciężkich rzeczy rowerem?

Znam człowieka, który w XXI wieku, przewiózł na rowerze szafę.

Niewiarygodne!

Data: 2014-11-12 23:02:54
Autor: Krycha
W dniu 2014-11-11 23:20, SerwerWykopu pisze:
[...]

A prawdziwe. Osadził ciężar na pedale i przy lekkim skosie oparł
'plecy' szafy o rower skręcając kierownicę o 90 st.

Krycha

Data: 2014-11-12 14:59:34
Autor: Ignac
W dniu środa, 12 listopada 2014 23:02:45 UTC+1 użytkownik Krycha napisał:

> Niewiarygodne!
A prawdziwe. Osadził ciężar na pedale i przy lekkim skosie oparł
'plecy' szafy o rower skręcając kierownicę o 90 st.
No ale było ich dwóch,i niestety,ale mogli jeździć tylko w kółko.

Data: 2014-11-13 20:49:53
Autor: Crocodile
[...]

A ja takiego co w zeszłym roku ... kota :)

Data: 2014-11-17 11:42:31
Autor: Olivander
Najwiekszy ladunek przwieziony rowerem
zapodaj chukudu - w Zairze do dziś tymi hulajnogami
wożą tonowe ciężary, a przerzutki u nich jak widać
np.
https://www.youtube.com/watch?v=71lKJmtEc0wp.

Data: 2014-11-19 04:22:27
Autor: rightbent523
Najwiekszy ladunek przwieziony rowerem
dziewczyna na bagażniku z nadwagą

Data: 2014-11-19 14:39:14
Autor: Budzik
Najwiekszy ladunek przwieziony rowerem
Użytkownik  rightbent523@gmail.com ...

dziewczyna na bagażniku z nadwagą

Trzeba bylo przeszlifować bagaznik, jak miał nadwagę.

Ach ten jezyk polski...

Najwiekszy ladunek przwieziony rowerem