Najwiekszy obciach w towarzystwie

Data: 2011-04-28 22:00:58
Autor: Fidler
Najwiekszy obciach w towarzystwie
Powiedziec ze sie glosowalo na PO.
To juz mniejszym obciachem jest powiedziec ze sie slucha radia maryja albo (tfu) czyta wyborcza.

Data: 2011-04-28 13:34:18
Autor: Hans Kloss
On 28 Kwi, 22:00, "Fidler" <fid...@castro.cuba> wrote:
Powiedziec ze sie glosowalo na PO.
 Znam takiego który się przyznał ze w PO robi za.... tfu, kobiety
czytają te grupę więc niezbyt wypada.. ale niech tam.. otóż robi tam
za CZŁONKA; i to jest dopiero obciach nad obciachy. A stało się to
ponoć po tym jak jego niezamężna córka  zaszła w ciąże i nie wiedziała
z kim a kilka tygodni później nakrył własną małżonkę baraszkującą w
małżeńskim łożu z Murzynem. Tego już nie wytrzymał nerwowo, wybiegł z
domu z okrzykiem "to ja wam kurwy w takim razie dopiero wstydu
narobię" no i został.. tym no.... co już wcześniej pisałem.
J-23

Data: 2011-04-29 05:10:35
Autor: cirrus
Użytkownik "Fidler" <fidler@castro.cuba> napisał w wiadomości news:4db9c77d$0$2450$65785112news.neostrada.pl...
Powiedziec ze sie glosowalo na PO.
To juz mniejszym obciachem jest powiedziec ze sie slucha radia maryja albo (tfu) czyta wyborcza.

Ale największy obciach być takim kretynem jak ty.

--
stevep

Data: 2011-04-29 10:27:14
Autor: Leprechaun
[...]

Głosowanie na PiS to objaw choroby psychicznej.

BomBel

Najwiekszy obciach w towarzystwie