Najwiêkszy oszo³om

Data: 2014-03-02 00:20:15
Autor: boukun
Najwiêkszy oszo³om
W najnowszym numerze magazynu "Do Rzeczy", by³y lider "Piersi" Pawe³ Kukiz, napisa³ felieton, w którym zaapelowa³ do Kamila Stocha, by ten obok s³ynnego logo polskiego lotnictwa na swoim kasku, wymalowa³ jeszcze ukraiñsk± flagê z czarnym kirem.

- Oczywi¶cie nic nie musisz - Twoje sumienie, cokolwiek zrobisz, Twoja decyzja, ale proszê - pomó¿ nam! - napisa³ Kukiz. Najwyra¼niej prawa strona polskiego ¿ycia publicznego, do której zaanga¿owany piosenkarz z pewno¶ci± nale¿y, czemu da³ ju¿ wielokrotnie wyraz, po raz kolejny dostrzega w Stochu nowego mesjasza polskiej my¶li prawicowej.

Skoczek wielokrotnie podkre¶la³, ¿e jest gorliwym katolikiem. Tymczasem bia³o-czerwone logo na jego kasku pokazane po raz pierwszy na rosyjskiej ziemi, wed³ug Antoniego Macierewicza by³o wyrazem solidarno¶ci dla tych, którzy zginêli w katastrofie smoleñskiej. St±d zosta³ wysuniêty wniosek, jakoby Stoch by³ sportowcem zaanga¿owanym politycznie, prawicowym.

Byæ mo¿e jest, nie by³oby w tym niczego z³ego. Niemniej jednak czyni s³usznie, odmawiaj±c udzia³u w hucpie, która odbywa siê w Polsce z ka¿dej strony politycznej sceny. Z ca³± pewno¶ci± nie ma potrzeby, by dwukrotny mistrz olimpijski i mistrz ¶wiata kojarzy³ siê z k³amcami z jednej lub drugiej strony sceny politycznej. Da³ temu wyraz na Facebooku.

- Nigdy nie pomaga³em nikomu na pokaz, je¶li pomagam to po cichu. Dobrze robiê to, na czym siê znam. Nie jestem wiêc bohaterem z kreskówki, który spektakularnie i niezawodnie ratuje ¶wiat, nie jestem te¿ specjalist± do spraw zarz±dzania sytuacjami kryzysowymi. Jestem sportowcem, jestem skoczkiem narciarskim - poinformowa³ kibiców nie pozostawiaj±c Kukizowi i nikomu, kto widzia³by w nim "politykiera" z³udzeñ.

Najwiêkszy oszo³om