Największy polski frajer woli pozostać anonimowy.. . ;}

Data: 2009-09-15 10:38:15
Autor: Tzva Adonai
Największy polski frajer woli pozostać anonimowy.. . ;}
Znalazł torebkę z ponad 20 tys. zł - oddał ją właścicielce!

O dużym szczęściu może mówić kobieta, która w Jeleniej Górze zgubiła
torebkę, w której - oprócz dokumentów - było kilkadziesiąt tysięcy
złotych. Uczciwy znalazca oddał zgubę właścicielce - informuje Komenda
Miejska Policji w Jeleniej Górze.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Znalazl-torebke-z-ponad-20-tys.-zl-- -oddal-ja-wlascicielce,wid,11497778,wiadomosc.html

Data: 2009-09-15 20:02:48
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
Znalazł torebkę z ponad 20 tys. zł - oddał ją właścicielce!

Nie widzę w tym żadnego frajerstwa..

Data: 2009-09-15 11:03:59
Autor: Tzva Adonai
On 15 Wrz, 20:02, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

Nie widzę w tym żadnego frajerstwa..

W przeciwieństwie do 99,9% populacji tego kraju...

Data: 2009-09-15 20:31:08
Autor: awe
Największy polski frajer woli pozostać anonimowy... ;}
Ty parchu kobieta pewnie pare lat odkladala. Kazdy porzadny czlowiek zrobilby na jego miejscu to samo. Ty to nazywasz frajerstwem, a ja nazywam cvela kundlem - skad kundel ma miec jakis system norm, hau hau cvel?
awe

Data: 2009-09-15 20:31:46
Autor: Tzva Adonai
Największy polski frajer woli pozostać anonimowy... ;}
Kazdy porzadny czlowiek  zrobilby na jego miejscu to samo.

Łącznie z tobą, prawda "porządny człowieku"?...

Data: 2009-09-16 08:32:05
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@amorki.pl> napisał w wiadomości news:1c2d.0000027b.4aafdd92newsgate.onet.pl...
Kazdy porzadny czlowiek  zrobilby na jego miejscu to samo.

Łącznie z tobą, prawda "porządny człowieku"?...
-- -- -- -- -- -- -
alez ja tak zrobilem, co prawda nie byla to taka sama suma pieniedzy, ale jednak moglem sobie je zostawic a oddalem. nawazniejsze cvel zebys mogl sie szanowac jak popatrzysz w lustro. zapamietaj to sobie bo cos czuje ze rodzicie cie tego nie nauczyli a i sam na to nie wpadles - jak widac
awe

Data: 2009-09-16 10:09:22
Autor: jadrys
awe pisze:
[...]

Ja też. W niedzielę na stacji paliwowej znalazłem "komórkę"  - wypasioną Nokię... i zwróciłem właścicielowi. Sąsiad nie chciał uwierzyć że to zrobiłem.

Data: 2009-09-16 16:01:14
Autor: Piotr
Dnia Wed, 16 Sep 2009 10:09:22 +0200, jadrys napisał(a):

Ja też. W niedzielę na stacji paliwowej znalazłem "komórkę"  - wypasioną Nokię... i zwróciłem właścicielowi. Sąsiad nie chciał uwierzyć że to zrobiłem.

Ja też. Prawdziwy komunizda nigdy by tak nie zrobił. Zapytaj wałkuna,
on ci objaśni ideologię: "żyje się raz" i "trzeba było pilnować".
Piotr

Data: 2009-09-16 17:11:47
Autor: raff
Piotr pisze:
[...]

i "oddales, to frajer"

oraz "lezalo w sklepie, to chyba nikt nie chcial"

R.

Data: 2009-09-16 17:42:21
Autor: Piotr
Dnia Wed, 16 Sep 2009 17:11:47 +0200, raff napisał(a):

oraz "lezalo w sklepie, to chyba nikt nie chcial"

He, he, tego nie znałem, dooobre.
Piotr

Data: 2009-09-16 17:35:20
Autor: jadrys
Piotr pisze:
[...]

Myślę jednak że prawdziwy komuch też by oddał.. Za to jestem całkowicie pewny że kapitalista nie miałby żadnych skrupułów, żeby sobie przywłaszczyć.

Data: 2009-09-16 20:29:32
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h8r0jp$94b$1news.onet.pl...
Piotr pisze:
[...]

moj drogi, prawdziwi komunisci to w PL wygineli juz przed rozpoczeciem II WS. Zastanow sie nad tym
awe

Data: 2009-09-16 20:36:06
Autor: jadrys
awe pisze:

[...]

Ja właśnie Ich miałem na myśli.

Data: 2009-09-22 10:00:00
Autor: awe

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:h8rb6g$67f$3news.onet.pl...
awe pisze:

[...]

No to czemu glosujesz na parchow z SLD i PO
awe

Data: 2009-09-22 11:24:39
Autor: VicAbarca
awe пишет:
No to czemu glosujesz na parchow z SLD i PO

Awe, z twojego punktu widzenia coz to za ronica? W koncu nie ma takiej partii, z ktora w razie potrzeby PiS nie bylby gotow zawrzec koalicji/ukladu, etc. :)

--
Vic

Data: 2009-09-22 17:42:43
Autor: jadrys

awe pisze:

[...]

Po prostu - nie mam wyboru. PiS niewiele sie od nich różni, a poza tym wcale nie jestem pewny czy oni chcą władzy, tj. chcą rządzić.. To wcześniejsze zrzeknięcie się władzy daje wiele do myślenia.

Data: 2009-09-22 09:47:54
Autor: Antenka
On 16 Wrz, 10:09, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
awe pisze:

> [...]

Ja też. W niedzielę na stacji paliwowej znalazłem "komórkę"  - wypasioną
Nokię... i zwróciłem właścicielowi. Sąsiad nie chciał uwierzyć że to

A ja kiedyś oddałam znaleziony w koszu na śmieci portfel z dokumentami
o! Niestety pieniądze były już skaradzione. :-( [ za chwilę p. cyc
zrobi ze mnie śmieciarę]. Kosz stał przy bramie wejściowej na podwórze
i był zupełnie pusty, tylko na dnie był widoczny porządny skórzany
portfel. Później okazało się, że należał do pewnej dziewczynki, której
został wcześniej skradziony na pobliskiej pływalni.
Dziewczynka stracila pieniądze i złoty pierścionek, który włożyła do
portfela. :- /

Antenka

Data: 2009-09-22 20:36:01
Autor: jadrys
Antenka pisze:

[...]

A nie skusiłoby Cię gdyby w środku była kasa?  ;-)

Data: 2009-09-22 11:54:09
Autor: Antenka
Największy polski frajer woli pozostać anonimo wy... ;}
A nie skusiłoby Cię gdyby w środku była kasa?  ;-)

My, poznańczycy nie jesteśmy złodziejami. Gdyby te pieniądze i
pierścionek były w środku wróciłyby do właścicielki kompletne -
mialabym większą zasługę, a tak dziecko odzyskało tylko portfel i
legitymację szkolną. Zadzwoniłam do domu - zidentyfikowalam adres w
książce telefonicznej. Po portfel wcześnie rano w sobotę zgłosił się
super przystojny tatuś tej dziewczynki i był bardzo wdzieczny ;-)

Antenka

Data: 2009-09-23 13:13:28
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Wiem że nie jesteśmy, żartowałem przecież tylko. :-)
I co? tak wypuściłaś tego przystojniachę bez kawy? ;-)

Data: 2009-09-23 05:41:18
Autor: Antenka
Największy polski frajer woli pozostać anonimo wy... ;}
Wiem że nie jesteśmy, żartowałem przecież tylko. :-)
I co? tak wypuściłaś tego przystojniachę bez kawy? ;-)

No nie Jadryś, co mi imputujesz? Dobrze, że się nie zapytałeś, czy go
nie zaprosiłam na kolację ze śniadaniem ha ha  :D Ech faceci...:-)
Nie, tylko podałam portfel.  On nawet nie wszedł do środka - bardzo
się spieszył i był mi wdzięczny, bo w portfelu chyba była "sieciówka"
i legitymacja szkolna tej dziewczynki. :)

Antenka

P.s.No ba, wiadomo skąd przyszło złodziejstwo. Na pewno nie z
Poznania ;-).

Data: 2009-09-16 11:59:14
Autor: raff
jadrys pisze:
Tzva Adonai pisze:
Znalazł torebkę z ponad 20 tys. zł - oddał ją właścicielce!

No widzisz, Kupo, w kazdym normalnym europejskim kraju bylby to naturalny odruch.

Jestes przesiakniety wschodnioeuropejskim barbarzynstwem.

R.

Największy polski frajer woli pozostać anonimowy.. . ;}