Największy przekręt w historii

Data: 2019-07-16 19:57:38
Autor: u2
Największy przekręt w historii
https://wpolityce.pl/kryminal/455238-przekret-na-3-miliardy-zarzut-dla-wiceministra-tuska

Właśnie przez takich ,,fachowców" brakowało na szpitale, szkoły i pomoc dla polskich rodzin w czasach, gdy Polską rządził Donald Tusk z koalicją PO - PSL! Prokuratura Regionalna w Białymstoku postawiła we wtorek b. wiceministrowi finansów (2008-2015) Maciejowi G. zarzut niedopełnienia obowiązków i spowodowania strat Skarbu Państwa w kwocie 3 mld zł z powodu nieuprawnionych zwrotów VAT. Zarzuty to także efekt dochodzenia Centralnego Biura Antykorupcyjnego.

CZYTAJ TAKŻE:TYLKO U NAS. Czego boi się Donald Tusk? Smoliński o usprawiedliwieniu nieobecności przed komisją VAT: ,,Były premier nie dotrzymał obietnicy

     W toku śledztwa przesłuchano 77 świadków, w tym pracowników Ministerstwa Finansów, prokuratorów oraz przedstawicieli organizacji i stowarzyszeń, które w latach 2008-2015 sygnalizowały problemy związane z tzw. przestępczością VAT-owską i potrzebę zmian w prawie, które miały jej zapobiec. Zebrany materiał dowodowy jednoznacznie wskazuje, że Maciej G. dopuścił się przestępstwa z art. 231 par. 2 kodeksu karnego, za które grozi kara do 10 lat pozbawienia wolności

- napisano w komunikacie PK.

Maciej G. pełnił w latach 2008-2015 funkcję podsekretarza stanu w Ministerstwie Finansów, nadzorował pracę Departamentu Podatku od Towarów i Usług. Do jego obowiązków należał nadzór m.in. nad pracami związanymi z przygotowaniem projektów zmian w prawie podatkowym.

Jak wskazano, 26 lutego 2013 roku ówczesny Dyrektor Departamentu Podatku od Towarów i Usług przedłożył Maciejowi G. projekt nowelizacji ustawy o podatku od towarów i usług oraz ustawy Ordynacja podatkowa, wskazując, że ograniczenie nadużyć podatkowych przy sprzedaży niektórych wrażliwych towarów, jak wyroby stalowe, paliwa i elektronika, wymaga m.in. skrócenia okresów rozliczeniowych z trzech do jednego miesiąca.

     Maciej G. naniósł na projekcie ustawy osobistą, opatrzoną pieczęcią adnotację o braku akceptacji dla zmian w przypadku sprzedaży wyrobów elektronicznych i nieruchomości. W rezultacie jeszcze tego samego dnia, w ciągu dwóch godzin, projekt ustawy został zmieniony. Z jego uzasadnienia usunięto informację na temat ustaleń służb kontrolnych państwa, które alarmowały o wzroście wyłudzeń podatku VAT przy obrocie wyrobami elektronicznymi

- podkreśliła prokuratura.

CZYTAJ RÓWNIEŻ:Zemsta?! PO chce donieść na jednego z najważniejszych świadków komisji VAT! To dlatego, że Chojna-Duch pogrążyła Rostowskiego?

Jej zdaniem konsekwencją jego działania było ,,osiągniecie korzyści majątkowej przez osoby zajmujące się eksportem i sprzedażą telefonów komórkowych w obrocie handlowym wewnątrz Unii Europejskiej". ,,Skarb Państwa doznał szacunkowej szkody w wysokości 3 miliardów złotych z tytułu m.in. nieuprawnionych zwrotów podatku VAT" - wskazano.

WB,PAP

--
I love love

Data: 2019-07-16 19:59:52
Autor: Sonn
W dniu 2019-07-16 o 19:57, u2 pisze:
https://wpolityce.pl/kryminal/455238-przekret-na-3-miliardy-zarzut-dla-wiceministra-tuska

Pikuś przy wydojeniu SKOK-ów przez PiS - 5mld i rośnie

--
Sonn

Data: 2019-07-16 20:02:08
Autor: u2
W dniu 16.07.2019 o 19:59, Sonn pisze:
W dniu 2019-07-16 o 19:57, u2 pisze:
https://wpolityce.pl/kryminal/455238-przekret-na-3-miliardy-zarzut-dla-wiceministra-tuska

Pikuś przy wydojeniu SKOK-ów przez PiS - 5mld i rośnie

e tam niemiecki synu, policz OFE, zrujnowanie przemysłu w Bolanda, niewybudowanie autostrad na Euro 2012 i później, wyjdą setki miliardów:)

--
I love love

Data: 2019-07-17 22:32:36
Autor: nie ma emaila
Największy przekręt w historii
w <5d2e111e$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

policz OFE,

Morawiecki już oszacował ile ukradnie?

Data: 2019-07-17 23:42:40
Autor: u2
W dniu 17.07.2019 o 22:32, nie_ma_emaila@onet.pl pisze:
w <5d2e111e$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

policz OFE,

Morawiecki już oszacował ile ukradnie?

podaj swego e-maila to tobie odpowiem:)))))))))

--
I love love

Data: 2019-07-18 09:37:32
Autor: Trefniś
W dniu .07.2019 o 22:32 <nie_ma_emaila@onet.pl> pisze:

w <5d2e111e$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>, u2 <u_2@o2.pl>  napisał(-a):

policz OFE,

Morawiecki już oszacował ile ukradnie?

Nieistotne, ma społeczny glejt:

https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/nowy-sondaz-ibris-dla-onetu-komu-ufaja-polacy/t8ecpcp

--
Trefniś

Data: 2019-07-18 13:38:02
Autor: nie ma emaila
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> Morawiecki już oszacował ile ukradnie?

Nieistotne, ma społeczny glejt:
https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/nowy-sondaz-ibris-dla-onetu-komu-ufaja-polacy/t8ecpcp

pewnie obejmuje też kradzież działki :DDDDDDDDDDDDDDD

Data: 2019-07-18 14:07:44
Autor: Trefniś
W dniu .07.2019 o 13:38 <nie_ma_emaila@onet.pl> pisze:

> [...]

pewnie obejmuje też kradzież działki :DDDDDDDDDDDDDDD

Pójdź na wybory i się wypowiedz, jak to zrobi mam nadzieję większość  uprawnionych do głosowania.

--
Trefniś

Data: 2019-07-18 14:32:58
Autor: nie ma emaila
Największy przekręt w historii
w <op.z44ha61ymtaby1@tncap.home>, Trefniś <trefnis1@mailinator.com>
napisał(-a):

> pewnie obejmuje też kradzież działki :DDDDDDDDDDDDDDD

Pójdź na wybory i się wypowiedz, jak to zrobi mam nadzieję większość  uprawnionych do głosowania.

coś mi się widzi, że przestępstw się nie legalizuje w głosowaniu

Data: 2019-07-18 15:20:31
Autor: Trefniś

napisał(-a):

> [...]

uprawnionych do głosowania.

coś mi się widzi, że przestępstw się nie legalizuje w głosowaniu

Masz rację - w związku z tym okop się i oflaguj.

--
Trefniś

Data: 2019-07-19 11:22:32
Autor: nie ma emaila
Największy przekręt w historii

> coś mi się widzi, że przestępstw się nie legalizuje w głosowaniu

Masz rację - w związku z tym okop się i oflaguj.

działaj czopek coś a nie tylko dobre rady

Data: 2019-07-19 11:32:39
Autor: Trefniś
W dniu .07.2019 o 11:22 <nie_ma_emaila@onet.pl> pisze:

> coś mi się widzi, że przestępstw się nie legalizuje w głosowaniu

Masz rację - w związku z tym okop się i oflaguj.

działaj czopek coś a nie tylko dobre rady

Możesz w proteście spalić biustonosz, ciotka.

--
Trefniś

Data: 2019-07-20 00:58:11
Autor: nie ma emaila
Największy przekręt w historii
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> działaj czopek coś a nie tylko dobre rady

Możesz w proteście spalić biustonosz, ciotka.

czyli czopek jesteś bezsilny
to smutne

Data: 2019-07-18 20:43:54
Autor: ąćęłńóśźż
Największy przekręt w historii
Przestępstwa prezydentów Warszawy, Gdańska i Sopotu jak najbardziej zalegalizowano w głosowaniu większością P0-wskich słoików mających nadzieję na swoje miejsce przy korycie (płonną, jak niegdyś w PZPR).

-- -- -
przestępstw się nie legalizuje w głosowaniu

Data: 2019-07-18 22:14:46
Autor: u2
W dniu 18.07.2019 o 20:43, ąćęłńóśźż pisze:
[...]

w Warszawie to jednak nastąpiło złamanie prawa wyborczego nie tylko przez Rafała T., ale również Patryka J., zaczęli swoją kampanię pre-wyborczą, której nie przewiduje kodeks wyborczy, ala kodeks nie przewiduje żadnej sankcji z tego powodu, moim bardzo nieskromnym zdaniem, obu kandydatów należałoby zdyskwalifikować:)

--
I love love

Największy przekręt w historii