Największy siurprajz roku w USA

Data: 2011-06-14 13:42:51
Autor: Waldek Godel
Największy siurprajz roku w USA

http://www.engadget.com/2011/06/14/apple-starts-selling-unlocked-iphone-4-for-649/
Największy tegoroczny troll pmtg będzie miał spory problem z fanbojskim
uzasadniemiem tego posunięcia, przecież mozna kupić za $199, to kto będzie
kupował za $649... dziwne prawda?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński

Data: 2011-06-14 09:15:10
Autor: Pszemol
"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:17tn9xh5dl8sk.dlglepper.institute.com...
[...]

Co tu dla Ciebie dziwnego?

Data: 2011-06-14 15:26:11
Autor: J.F.
Największy siurprajz roku w USA
Użytkownik "Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info>
[...]

Poczekamy zobaczymy - zastanawia mnie "Not that it'll do you much good in the US -- an unlocked iPhone 4 will still only work on AT&T's 3G bands".

Wyniki takiej sprzedazy moga byc kiepskie, ale mamy nowy fakt do dyskusji ile kosztuje ajfon.

J.

Data: 2011-06-14 09:18:12
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:it7nha$p8r$1news.onet.pl...
[...]

Pytanie czy systemy na kartę prepaid od firm Cricket, Virgin Mobile czy
jakiś inny tutejszy "play" co nie ma własnych BTS'ów a tylko sprzedaje
usługę od AT&T czy innych "prawdziwych" sieci będzie mógł skorzystać
z oferty iPhone bez abonamentu... Nie interesowałem się tymi usługami
i nie wiem czy pracują one w systemie GSM czy może CDMA...
Gdyby były w GSM to ten iPhone z $650 byłby właśnie dla nich.

Swoją drogą jest to taniej niż widziałem w Galerii Krakowskiej za 2400zł.

Data: 2011-06-15 14:00:23
Autor: J.F.
Największy siurprajz roku w USA
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w
[...] Gdyby były w GSM to ten iPhone z $650 byłby właśnie dla nich.
Swoją drogą jest to taniej niż widziałem w Galerii Krakowskiej za 2400zł.

Bo u was to jest 650$ netto, a u nas 2400 juz brutto :-)

J.

Data: 2011-06-15 07:41:55
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:ita6sc$tlp$1news.onet.pl...
[...]

Dolicz do tego sobie 60-parę dolarów na 9% podatek
i będziesz mieć brutto, wciąż dużo taniej niż 2400zł.

Data: 2011-06-15 08:24:28
Autor: Pszemol
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote in message news:it9no3.244.0poczta.onet.pl...
[...]

Sprawdziłem dziś kurs dolara: 2400zł = $869.
650 netto plus 9% podatku to $708 brutto.

Pozostaje tylko kwestia czy to jest ten sam telefon, czy
może ma inny modem 3G... Ale jak widzę tego nie wie tu nikt.

Data: 2011-06-15 23:19:03
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2011-06-15 15:24, Pszemol pisze:

Pozostaje tylko kwestia czy to jest ten sam telefon, czy
może ma inny modem 3G... Ale jak widzę tego nie wie tu nikt.

Nie modem, a moduł radiowy, a poza tym pisałem wcześniej, ale chyba nie umiesz czytać.

Data: 2011-06-15 18:36:15
Autor: Pszemol
"Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> wrote in message news:itb7j8$li3$1news.onet.pl...
[...]

Ja umiem czytać, jednakże z tych dwu linijek jakie napisałeś:
"3G w paśmie 2100 MHz ma z tego co pamiętam, tylko atandt, a pasmo
UMTS 900 MHz w USA nie istnieje. Zdanie więc jest prawdziwe :-)"
nie wynika dla mnie nic w temacie "czy to jest ten sam telefon".
Nie porównywałeś przecież telefonów dostępnych w USA i w Polsce
tylko pisałeś o tym czy iPhone przydać się może w innych sieciach US.
Mowa była WYŁĄCZNIE o telefonie bez abonamentu dostępnym w US.

Data: 2011-06-22 09:56:58
Autor: Amir
> [...]
tylko pisałeś o tym czy iPhone przydać się może w innych sieciach US.
Mowa była WYŁĄCZNIE o telefonie bez abonamentu dostępnym w US.

Co się przejmujesz, trole są na każdej grupie, to juz norma :)

Data: 2011-06-22 07:33:00
Autor: Pszemol
"Amir" <didotomSPAM@gazeta.pl> wrote in message news:its78e$g9l$1inews.gazeta.pl...
> [...]
Mowa była WYŁĄCZNIE o telefonie bez abonamentu dostępnym w US.

Co się przejmujesz, trole są na każdej grupie, to juz norma :)

E... nie przejmuję się - prostuję co mogę i przechodzę do porządku dziennego.

Data: 2011-06-15 22:53:46
Autor: Waldek Godel
Największy siurprajz roku w USA
Dnia Wed, 15 Jun 2011 23:19:03 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

Nie modem, a moduł radiowy, a poza tym pisałem wcześniej, ale chyba nie umiesz czytać.

A po czym wnosisz, że mógł się nauczyć?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"

Data: 2011-06-15 18:36:51
Autor: Pszemol
napisał(a):

Nie modem, a moduł radiowy, a poza tym pisałem wcześniej, ale chyba nie
umiesz czytać.

A po czym wnosisz, że mógł się nauczyć?

Pokaż mi złośliwcze gdzie w tym wątku Maciej porównywał
iPhone dostępnego w Polsce z tym dostępnym w USA....

Data: 2011-06-16 09:32:27
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

[...]

Dla słabszych: jeszcze pół roku temu był JEDEN model ajfona, z różnymi pamięciami.

Data: 2011-06-16 06:58:29
Autor: Pszemol
napisał(a):

[...]

Niemożliwe... i 3G miał jednocześnie dobre w Polsce jak i w USA?
Jesteś pewny że był jeden? Bo ja widząc że inne telefony raczej
się na różnych rynkach różnią obsługą 3G nie jestem tego pewny,
i dlatego Twoja wypowiedź nie była dla mnie jednoznaczna.

Data: 2011-06-16 16:15:47
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2011-06-16 13:58, Pszemol pisze:

[...]

A wystarczy wejść na stronę amerykańską i polską Apple i przeczytać specyfikację.  Ale to pewnie za trudne.

Data: 2011-06-16 16:16:27
Autor: Pszemol
[...]

Czyli napisałeś wtedy wszystko czy nie napisałeś?

Data: 2011-06-16 08:43:27
Autor: Waldek Godel
Największy siurprajz roku w USA
Dnia Thu, 16 Jun 2011 09:32:27 +0200, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
napisał(a):

Pokaż mi złośliwcze gdzie w tym wątku Maciej porównywał
iPhone dostępnego w Polsce z tym dostępnym w USA....

Dla słabszych: jeszcze pół roku temu był JEDEN model ajfona, z różnymi pamięciami.

Maciek, normalnie ty będziesz mi czyścił monitor. Wyciągłeś go i miało kawy
nie wyplułem. No ale w sumie to i całkiem ciekawe uchachać się z rana z
oszołoma.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka

Data: 2011-06-14 14:32:32
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 14 Jun 2011 15:26:11 +0200, J.F. napisał(a):

Wyniki takiej sprzedazy moga byc kiepskie, ale mamy nowy fakt do dyskusji ile kosztuje ajfon.

No przecież $199 kosztuje, nie?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka

Data: 2011-06-14 09:20:57
Autor: Pszemol
"Waldek Godel" <nospam@orangegsm.info> wrote in message news:1d3rdrr4ta58v.dlglepper.institute.com...
Dnia Tue, 14 Jun 2011 15:26:11 +0200, J.F. napisał(a):

Wyniki takiej sprzedazy moga byc kiepskie, ale mamy nowy fakt do
dyskusji ile kosztuje ajfon.

No przecież $199 kosztuje, nie?

W sytuacji gdy nie można go było kupić bez abonamentu
to kosztował $199 bo nie było innej opcji...
Teraz dopiero się ta inna opcja pojawiła. Zauważyłes?

Data: 2011-06-14 16:08:28
Autor: Mateusz
Użytkownik Waldek Godel napisał:
Dnia Tue, 14 Jun 2011 15:26:11 +0200, J.F. napisał(a):

Wyniki takiej sprzedazy moga byc kiepskie, ale mamy nowy fakt do dyskusji ile kosztuje ajfon.

No przecież $199 kosztuje, nie?

Ale to wersja dla biedaków ;)

Data: 2011-06-14 22:01:26
Autor: J.F.
On Tue, 14 Jun 2011 14:32:32 +0100,  Waldek Godel wrote:
Dnia Tue, 14 Jun 2011 15:26:11 +0200, J.F. napisał(a):
Wyniki takiej sprzedazy moga byc kiepskie, ale mamy nowy fakt do dyskusji ile kosztuje ajfon.

No przecież $199 kosztuje, nie?

No tak, kazdy przeciez moze kupic za 199$ i np wyslac siostrzencowi do
Polski mily prezent :-)

J.

Data: 2011-06-14 15:20:31
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:eeffv6tntpn97ji6qpfbnrt5a1tmek3fbg4ax.com...
[...]

A po co mu w Polsce telefon zablokowany dla AT&T co go
trzeba z więzienia wyciągać dopiero aby działał w Polsce? :-)

Data: 2011-06-14 11:18:06
Autor: Pszemol
"Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> wrote in message news:it7u6e$j2c$2news.onet.pl...
[...]

Na dodatek te alternatywy pre-paid co chodzą na obcych BTS'ach
są zdaje się wszystkie w technologii CDMA (Virgin Mobile pisze chodzi
na wieżach Sprinta a Cricket pisze wyraźnie o CDMA ale nie wiem
czyje wieże są w ich umowie).
A więc eliminując wkrótce T-Mobile pozostaje rzeczywiście tylko AT&T.
No i używanie iPhone poza granicami USA, co jest obecnie niemożliwe
za sprawą simloka.

Czy iPhone dostępny w Polsce w polskich sieciach ma inny modem 3G?

Największy siurprajz roku w USA