Największy sklep rowerowy w Mrągowie

Data: 2009-04-28 23:41:54
Autor: Marcin
Największy sklep rowerowy w Mrągowie
Ostatnio śmialiście się z klientów sklepów rowerowych....

Otworzyli niedawno w Mrągowie nowy sklep rowerowy. Duży. Mają szyld Authora, nawet spory wybór rowerów i części jest...

Potrzebowałem kupić kilka drobiazgów, za ladą przerażona sprzedawczyni...

- Poproszę śrubki do hamulców. Te do piwotów.
- Do pilotów?
- .... no te, które mocują ramię hamulca do widelca.
- Aaaaaa - i podaje mi śrubę baryłkową do klamki....
- Nie, nie, taka śrubka M6, z ładnym łebkiem, pod klucz sześciokątny, hamulec jest tym do ramy przykręcony.
- Aaaaaa, śruba do klocka?
- nie......
w tym momencie za lada pojawia się pan kierownik - czy właściciel - który też nie bardzo wie o co chodzi, ale jak mu w końcu pokazuje na rowerze o którą śrubę mi chodzi, wyjaśnia:
- Takich śrub nie ma. To znaczy są tylko w komplecie z hamulcami. To zwykłe śruby, do skelpu ze śrubami pan se pójdzie i tam se kupi.
- .......ok.... To poproszę jeszcze 10 takich szprych - i daje im szprychę na wzór. Szukają, szukają, mierzą.........
- A od jakiego koła jest ta szprycha?
- 26 cali, tylne, z przerzutką planetarną.
- aaaaaaaaaa, to nietypowe szprychy. Nie kupi pan takich. Patrzy pan - to są szprychy od koła 26 cali, a to od 24. Ta pana szprycha jest po środku - nietypowa. Nie ma takich...

Wymiękłem.... 500 metrów dalej jest mały sklepik. Mieli i śruby do piwotów, i "nietypowe" szprychy...... A podobno duży może więcej....

--
Pozdrawiam!
Marcin

Data: 2009-04-29 08:44:34
Autor: Rycki
Największy sklep rowerowy w Mrągo wie
Siemka,
Sklep, o którym piszesz nie jest nowy, został przeniesiony. Jest to chyba najstarszy jeszcze istniejący sklep tego typu w Mr, ale od momentu kiedy nie pracuje tam Andrzej (serwisant) w sklepie jest ciężko załatwić cokolwiek. Półbiedy z zakupep, ale serwis leży.
Ze wspomnianą 'pracownicą' też miałem kilka przebojów, ja próbowałem kupić sztycę :)

Pzdr,
Rycki

Data: 2009-04-29 08:58:07
Autor: zly
Dnia Wed, 29 Apr 2009 08:44:34 +0200, Rycki napisał(a):

Ze wspomnianą 'pracownicą' też miałem kilka przebojów, ja próbowałem kupić sztycę :)

cyce? ;)

--
marcin

Data: 2009-04-29 09:23:07
Autor: Raist
Użytkownik "Marcin" <sq5izm@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gt7t95$9ue$1inews.gazeta.pl...
- Poproszę śrubki do hamulców. Te do piwotów.
- Do pilotów?

:)
nastepnym razem nagraj jakis tekst z tego sklepu i wrzuć do sieci :)

Raist

Data: 2009-04-29 06:36:28
Autor: Michał Wolff
On 29 Kwi, 09:23, "Raist" <robike@@poczta.fm> wrote:
Użytkownik "Marcin" <sq5...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:gt7t95$9ue$1inews.gazeta.pl...

> - Poproszę śrubki do hamulców. Te do piwotów.
> - Do pilotów?

:)

Data: 2009-04-29 13:14:44
Autor: Marcin

Użytkownik "Raist" <robike@@poczta.fm> napisał w wiadomości news:49f800e8$1news.home.net.pl...
[...]

Leżącego nie ma co kopać. A z drugiej strony to trochę mi ich szkoda - jak się domyślam w takim Mrągowie nie jest łatwo znaleźć pracownika ze znajomością tematu... Z trzeciej jednak strony gdyby panienka przez tydzień do poduszki poczytała jakiegoś Zinna, a w momentach, gdy nie ma klientów posiedziała w serwisie i popytała jak się co nazywa to sytuacja wyglądałaby ciut inaczej...

--
Pozdrawiam!
Marcin

Data: 2009-04-29 14:31:03
Autor: Rycki
Największy sklep rowerowy w Mrągo wie
Marcin pisze:
(...)
[...]

Za najniższą krajową też by Ci się nie chciało. Do pracy odbębnić 8h i do domu na klan.

Pzdr,
Rycki

Data: 2009-04-29 14:35:52
Autor: Wojtek Paszkowski

"Rycki" <rycki@wp.pl> wrote in message news:gt9ha5$d7o$1news.task.gda.pl...

Za najniższą krajową też by Ci się nie chciało

a to znowu mamy przymus zatrudnienia?

pozdr

Data: 2009-04-29 15:35:53
Autor: Gambit
Największy sklep rowerowy w Mrągowie
Dnia 28-04-2009 o 23:41:54 Marcin <sq5izm@gazeta.pl> napisał(a):

Ostatnio ÂśmialiÂście siĂŞ z klientĂłw sklepĂłw rowerowych....

Otworzyli niedawno w MrÂągowie nowy sklep rowerowy. DuÂży. MajÂą szyld  Authora,
nawet spory wybĂłr rowerĂłw i czĂŞÂści jest...

PotrzebowaÂłem kupiĂŚ kilka drobiazgĂłw, za ladÂą przeraÂżona sprzedawczyni...
[ciach]

To ja poproszę o dodanie sklepu to katalogu www.biker-friend.pl i  napisanie opinii. Myślę, Ĺźe ktoś kiedyś z tego skorzysta :)

--
pozdrawiam, Krzysiek