Największy umysł ¶wiata - Nikola Tesla.

Data: 2012-03-19 07:12:48
Autor: Mr Bean
Największy umysł ¶wiata - Nikola Tesla.
Zobacz, dlaczego znienawidzony przez władze...

1/2 Nikola Tesla przeciwko iluminatom

http://www.youtube.com/watch?v=5MFTU2yCT0A

2/2 Nikola Tesla przeciwko iluminatom

http://www.youtube.com/watch?v=DLwR6o6P9LA

A ciemnowiecze wierzy w oszusta i plagiatora, Einsteina.

Data: 2012-03-19 11:42:08
Autor: whitey
On 18/03/12 23:12, Mr Bean wrote:
A ciemnowiecze wierzy w oszusta i plagiatora, Einsteina.

Nie ja pierwszy to powiem.
Bean, przegapiles okienko w ktorym powinienes wziasc leki.

--
whitey

Data: 2012-03-19 14:20:03
Autor: sofu
Największy umysł ¶wiata - Nikola Tesla.

Użytkownik "whitey" <whiteyzusnetu@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jk762g$fur$3inews.gazeta.pl...
On 18/03/12 23:12, Mr Bean wrote:
A ciemnowiecze wierzy w oszusta i plagiatora, Einsteina.

Nie ja pierwszy to powiem.
Bean, przegapiles okienko w ktorym powinienes wziasc leki.

--

Co¶ w tym może i jest albo nic?
Mówi±c poważnie osobiscie rozmawiałem z jednym z sznowanych polskich profesorów fizyki, który uparcie twierdził, że Einstein pracuj±c w szwajcarskim urzędzie patentowym miał dostęp do zastrzezonych prac i patentów naukowych, które Einstein powi±zał w jedn± teorię.

sofu

Data: 2012-03-20 07:06:50
Autor: Mr Bean
On 19/03/2012 9:20 PM, sofu wrote:

[...]

Einstein był plagiatorem. Wielu to wie.

Jego słynne E=mc2 wcale nie jest jego odkryciem tylko co najmniej dwóch naukowców opublikowało tę błędną tezę i nie będąc pewnymi, raczej nieśmiało publikowali swoje przypuszczenia, które Einstein, pracujący jako sekretarz w biurze patentowym podał za swoje.

http://www.nexusmagazine.com/articles/einstein.html

Poszukawszy znalazłem tego sporo!

http://www.straightdope.com/columns/041224.html

Poniżej jest niezwykle ciekawy artykuł!

http://christianparty.net/einstein.htm

Podane są wszystkie plagiaty Einsteina a także podane są źródła rzeczywistych originatorów teorii, które Einstein sobie przywłaszczył. Wiadomo, że większość obliczeń Eisteina dokonała w rzeczywistości jego pierwsza żona, Mileva Maric.

Jego pierwsze dziecko z Milevą było niedorozwiniete i oddane najprawdopodobniej w adopcję w Serbii.

W roku 2000 Anedio Ranfagni udowodnił, że Einsteina teoria o stałej szybkości światła jest błędna.

http://christianparty.net/speedoflight.htm

Nasuwa sie pytanie. Dlaczego nikt o tym głośno nie mówi i TV nie podaje?

Odpowiedź jest prosta.

Einstein był Żydem. Pro syjonistyczne media, propagujące Żydów jako 'naród wybrany' bardzo niechętnie publikują artykuły Żydom niepochlebne.

Mało tego, Eintein był zagorzałym Syjonistą. W roku 1921 udał się on do USA aby aktywnie poropagować ideały Syjonizmu.

Mając Syjonistów jako 'opiekunów' nie można sie już niczemu dziwić odnosnie tego plagiatora, jego nagrodzie Nobla oraz tytule profesora.

Gwoli ciekawości, w wieku lat 16 Eistein nie zdał prostego egzaminu do szkoły inżynierskiej w Zurichu.

W rok później został on usunięty z gimnazjum w Niemczech, odebrano mu obywatelstwo niemieckie.

Opowróciwszy do Szwajcarii zdał na studia politechniczne, które ukończył z najgorszymi wynikami w klasie. Po studiach dostał się na najbardziej niskie stanowisko, jakie mozna było otrzymać po ukończeniu politechniki, stanowisko technicznego asystenta w biurze patentowym.

Reszta jest historią.

Teraz wiemy, dlatego w szkołach nadal uczy się, że Eistein był najtęższym umysłem na świecie.

:-)

Data: 2012-03-20 00:14:00
Autor: u2
W dniu 2012-03-20 00:06, Mr Bean pisze:

W roku 2000 Anedio Ranfagni udowodnił, że Einsteina teoria o stałej
szybkości światła jest błędna.

http://christianparty.net/speedoflight.htm

Bledny link. Predkosc swiatla jest stala wzgledem inercyjnych ukladow
odniesienia, ale w zaleznosci od medium moze miec mniejsza wartosc niz w
teoretycznej prozni. Wyniki doswiadczen to potwierdzaja.

O predkosci nadswietlnej chocby tutaj :

http://valdi20.w.interia.pl/fizyka/tachiony.htm

Data: 2012-03-20 00:14:47
Autor: Lorn
W dniu 2012-03-19 00:12, Mr Bean pisze:

A ciemnowiecze wierzy w oszusta i plagiatora, Einsteina.

A idĽ sobie na psr i tam zostań.

Największy umysł ¶wiata - Nikola Tesla.