Najwiêkszy w historii cyberatak na Bundestag. Komputery niemieckich polityków pod kontrol± Rosji

Data: 2015-06-13 02:53:56
Autor: muto2100
Najwiêkszy w historii cyberatak na Bundestag. Komputery niemieckich polityków pod kontrol± Rosji
Data: 2015-06-13 12:02:51
Autor: A. Filip
Największy w historii cyberatak na Bundestag. Komputery niemieckich polityków (dodatkowo) pod kontrolą Rosji
muto2100 <misiaxxxxyyyy@gmail.com> pisze:
http://niezalezna.pl/67970-najwiekszy-w-historii-cyberatak-na-bundestag-komputery-niemieckich-politykow-pod-kontrola-rosj

A jakie zagrożenie ze strony NSA.gov(.us) stwarza używanie "systemu
operacyjnego z USA" szczególnie na laptopach z fabrycznie wbudowanym WiFi?

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaÅ‚a KukliÅ„kisch 21 wieku.
Czyrak to dobra rzecz - na szyi wroga.  (PrzysÅ‚owie żydowskie)

Data: 2015-06-13 12:09:27
Autor: Chiron

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+of47y4witf-f6d6@xl.wp.pl...
[...]

No wiesz- nie wiem, czy w całych Niemczech, ale mam znajomych, którzy pracowali w urzędzie państwowym jednego landu niemieckiego- i opowiadali, że OpenBSD- to jest podstawowy, i jedyny system w urzędach. A raczej jakaś jego niemiecka mutacja- w każdym razie nie Windows

--

Chiron

Data: 2015-06-13 12:16:50
Autor: A. Filip
"Chiron" <chiron@onet.eu> pisze:
[...]

Laptop (klient) z "innym" systemem operacyjnym się nie podłączy?
Twoja argumentacja (jeśli jest prawdziwa) zapewne zaledwie "osłabia" zagrożenie.

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaÅ‚a KukliÅ„kisch 21 wieku.
Rozum Ormianina mieÅ›ci siÄ™ w gÅ‚owie, rozum Gruzina - w oczach.  (PrzysÅ‚owie ormiaÅ„skie)

Data: 2015-06-13 13:45:40
Autor: Chiron

Użytkownik "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+thfmm1y6pf-f6d6@xl.wp.pl...
"Chiron" <chiron@onet.eu> pisze:
[...]

O wiele trudniej włamać się do takiego systemu jak Linux, BSD (Open czy Free) czy UNIX, niż do Windows. Tym bardziej, że NSA wskazówki, jak włamać się do Windowsa może mieć od Billa Gates'a.

--

Chiron

Data: 2015-06-13 17:32:57
Autor: andal
Najwiêkszy w historii cyberatak na Bundestag. Komputery niemieckich polityków (dodatkowo) pod kontrol± Rosji

"Chiron" <chiron@onet.eu> pisze:
[...]

w tych czasach wazne dane trzyma sie 'patyku pamieci' w kieszeni/sejfie
i uzywa sporadycznie bedac odlaczonym od wszelkich sieci.

Data: 2015-06-13 22:25:35
Autor: Chiron

"Chiron" <chiron@onet.eu> pisze:
[...]

No ale jaki problem włamać się do urzędu- jak na każdym kompie Windows i na dodatek ma się wsparcie Billa G.? Uważasz, że u nas nie trzyma się danych na serwerach? Myślę, ze wszędzie się je tam trzyma. Warto więc, żeby rządy wspierały stosowanie OpenSource

--

Chiron

Data: 2015-06-14 15:31:18
Autor: andal

"Chiron" <chiron@onet.eu> pisze:
[...]

o statystyki  i dane osobowe rzady sie nie troszcza

troszcz sie jedynie o to co robisz i ile podatku ci dowalic

uzywasz karty bankowej ?

jesli tak to kazdy twoj ruch finansowy jest im znany

Najwiêkszy w historii cyberatak na Bundestag. Komputery niemieckich polityków pod kontrol± Rosji