"Największym zagrożeniem dla USA są Iran, islamiści i... Polska" - news dnia, autorstwa jankeskiego ignoranta! :-E

Data: 2012-01-06 18:28:43
Autor: raff
"Największym zagrożeniem dla USA są Iran, islamiści i... Polska" - news dnia, autorstwa jankeskiego ignoranta! :-E
On Fri, 6 Jan 2012 08:50:09 -0800 (PST), Antenka
<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

"Największym zagrożeniem dla USA s± Iran, islami¶ci i... Polska"

Pewnie chodzilo o Tuska.

R.

Data: 2012-01-06 09:44:27
Autor: brat_olin
"Największym zagrożeniem dla USA są Iran, islami ci i... Polska" - news dnia, autorstwa jankeskiego ignoranta! :-E
raff <patagoni...@gazeta.pl> wrote:
Antenka wrote:

>"Najwi kszym zagro eniem dla USA s Iran, islami ci i... Polska"

Pewnie chodzilo o Tuska.

Z Bulem.  W koncu wykonczyli opozycje w Smolensku.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-01-06 09:57:56
Autor: Antenka
"Największym zagrożeniem dla USA są Iran, islami ci i... Polska" - news dnia, autorstwa jankeskiego ignoranta! :-E
On 6 Sty, 18:44, brat_olin <brat_o...@yahoo.com> wrote:

Pewnie chodzilo o Tuska.<

Niewykluczone :-?

Z Bulem.  W koncu wykonczyli opozycje w Smolensku.<

A wiecie, że po krótkim namy¶le, też mi to przyszło do głowy! :-/
Jankes widzi zagrożenie w kominiarzu i bulu przez "u" otwarte, a
przede wszystkim w ich wielkiej przyjaĽni z carewiczem "P"! :-o))

Antenka

Data: 2012-01-06 19:01:40
Autor: rAzor
Antenka wrote:

"Najwi kszym zagro eniem dla USA s Iran, islami ci i... Polska"

Pewnie chodzilo o Tuska.

Z Bulem.  W koncu wykonczyli opozycje w Smolensku.

Przy okazji rozprawili się z ekstremizmem i odchyleniami w łonie własnej partii.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy"

Data: 2012-01-07 04:36:45
Autor: stevep

Antenka wrote:

> [...]

Pewnie chodzilo o Tuska.

Z Bulem.  W koncu wykonczyli opozycje w Smolensku.

Uważaj bo jeste¶ następny w kolejce, chociaż ułomnych umysłowo nikt nie  rusza.  :D
--
stevep

Data: 2012-01-07 04:35:39
Autor: stevep

<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

"Największym zagrożeniem dla USA s± Iran, islami¶ci i... Polska"
Pewnie chodzilo o Tuska.

R.

A może o ciebie Kurwikowski?

--
stevep

"Największym zagrożeniem dla USA są Iran, islamiści i... Polska" - news dnia, autorstwa jankeskiego ignoranta! :-E