"Największym zagrożeniem dla USA s± Iran, islami¶ci i... Polska" - news dnia, autorstwa jankeskiego ignoranta! :-E

Data: 2012-01-06 08:50:09
Autor: Antenka
"Największym zagrożeniem dla USA s± Iran, islami¶ci i... Polska" - news dnia, autorstwa jankeskiego ignoranta! :-E
"Największym zagrożeniem dla USA s± Iran, islami¶ci i... Polska"
Norwescy dziennikarze, którzy dzi¶ pisz± o sprawie w artykule
dziennika "VG" zatytułowanym "Santorum obawia się Polski",
podejrzewaj±, że amerykański polityk pomylił Polskę z Węgrami. A może
chodziło o Pakistan, zaczynaj±cy się na tę sam± literę co Polska?

Rick Santorum, konserwatywny polityk z Pensylwanii ubiegaj±cy się o
nominację prezydenck± w Partii Republikańskiej, powiedział w swoim
wyst±pieniu w New Hampshire, że największym zagrożeniem dla USA s±
Iran, egipscy islami¶ci i... Polska.

W ostatni wtorek ultraprawicowy polityk Rick Santorum okazał się
największym zaskoczeniem prawyborów w Iowa - zdobył tam niemal 25%
głosów, chociaż prowadzi tani± kampanię wyborcz± polegaj±c± na
bezpo¶rednich spotkaniach z wyborcami. Teraz chce powtórzyć ten sukces
w stanie New Hampshire i odwiedza tam kolejne miasta. Na wczorajszym
wyst±pieniu w Northfield stwierdził, że to Polska, obok Iranu i
islamskich terrorystów, jest największym zagrożeniem dla Ameryki, o
czym donosi Norweska Agencja Prasowa NTB.

Polska, Węgry a może Pakistan?

Nie wiadomo, jakie dokładnie zagrożenie Rick Santorum utożsamia z
Polsk±. Ponieważ zapytano go, dlaczego USA powinno jego zdaniem
obawiać się Iranu, wyja¶nił, iż Irańczycy robi± bomby, które zabijaj±
amerykańskich żołnierzy w Afganistanie i Iraku. Na pytanie o
terrorystów oparł, że Bractwo Muzułmańskie, które zdobywa coraz więcej
wpływów w Egipcie, można porównać do terrorystycznej siatki Al-Kaidy.
Niestety, nikt z sali nie zainteresował się, w czym zagraża Stanom
Zjednoczonym obecno¶ć Polski na arenie międzynarodowej i Santorum nie
miał okazji tego bliżej wyklarować.

[...]
Zapewne zarówno dla Polaków, jak i ich przyjaciół w Unii Europejskiej
oraz na ¶wiecie, musi to być szokiem, że Polskę postawiono w tym samym
szeregu co Al-Kaidę - napisał norweski dziennik "VG".

Nie dla gejów, aborcji i teorii ewolucji

Obawiaj±cy się Polski Rick Santorum jest z zawodu prawnikiem. To były
senator z Pensylwanii, ojciec sze¶ciorga dzieci. Zdecydowanie
sprzeciwia się aborcji, uznaj±c, że powinna być niedopuszczalna nawet
w przypadku gwałtu. Jest zagorzałym przeciwnikiem małżeństw
homoseksualnych, jego zdaniem ich legalizacja może "przynie¶ć zagładę
Stanom Zjednoczonym". W 2003 roku w wywiadzie, którego udzielił
Associated Press, porównywał homoseksualizm do molestowania dzieci i
poligamii. Sugerował, że "co prawda nie ma nic do homoseksualistów",
ale zbliżeń fizycznych tego rodzaju można by prawnie zakazać.
Reporterka Lara Jordan przeprowadzaj±ca ten wywiad użyła wtedy
okre¶lenia, iż jej rozmówca j± "przeraża".

Również na wczorajszym spotkaniu w New Hampshire, Santorum porównał
homoseksualizm do poligamii, o czym pisze dzisiejszy Washington Post.
Polityk z Pensylwanii kwestionuje też zasadno¶ć teorii ewolucji,
mówi±c, że wierzy w ni± jedynie "na poziomie mikro".

Przyjaciel czy wróg?

Jak dot±d Rick Santorum nie wyja¶nił prasie, co miał na my¶li
nazywaj±c Polskę zagrożeniem dla USA. Przypomnijmy, że podczas
niedawnej wizyty w naszym kraju prezydent Barack Obama powiedział, iż
przyjechał do Polski by "podziękować Polakom za przyjaĽń i zapewnić,
że s± miliony Amerykanów, którzy rozumiej±, że Polska jest jednym z
naszych najbliższych i najmocniejszych sojuszników".

Wszystko wskazuje na to, iż już wkrótce senator z Pensylwanii będzie
musiał wytłumaczyć sens swojej czwartkowej wypowiedzi i przeprosić za
pomyłkę.

http://wiadomosci.wp.pl/title,Najwiekszym-zagrozeniem-dla-USA-sa-Iran-islamisci-i-Polska,wid,14144584,wiadomosc.html?ticaid=1db12

Zreszt± kto to wie... Może przez przypadek prawdę powiedział, bo się
zagalopował...  :-?

Antenka

Data: 2012-01-06 18:28:43
Autor: raff
"Największym zagrożeniem dla USA są Iran, islamiści i... Polska" - news dnia, autorstwa jankeskiego ignoranta! :-E
On Fri, 6 Jan 2012 08:50:09 -0800 (PST), Antenka
<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

"Największym zagrożeniem dla USA s± Iran, islami¶ci i... Polska"

Pewnie chodzilo o Tuska.

R.

Data: 2012-01-06 09:44:27
Autor: brat_olin
"Największym zagrożeniem dla USA są Iran, islami ci i... Polska" - news dnia, autorstwa jankeskiego ignoranta! :-E
raff <patagoni...@gazeta.pl> wrote:
Antenka wrote:

>"Najwi kszym zagro eniem dla USA s Iran, islami ci i... Polska"

Pewnie chodzilo o Tuska.

Z Bulem.  W koncu wykonczyli opozycje w Smolensku.

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-01-06 09:57:56
Autor: Antenka
"Największym zagrożeniem dla USA są Iran, islami ci i... Polska" - news dnia, autorstwa jankeskiego ignoranta! :-E
On 6 Sty, 18:44, brat_olin <brat_o...@yahoo.com> wrote:

Pewnie chodzilo o Tuska.<

Niewykluczone :-?

Z Bulem.  W koncu wykonczyli opozycje w Smolensku.<

A wiecie, że po krótkim namy¶le, też mi to przyszło do głowy! :-/
Jankes widzi zagrożenie w kominiarzu i bulu przez "u" otwarte, a
przede wszystkim w ich wielkiej przyjaĽni z carewiczem "P"! :-o))

Antenka

Data: 2012-01-06 19:01:40
Autor: rAzor
Antenka wrote:

"Najwi kszym zagro eniem dla USA s Iran, islami ci i... Polska"

Pewnie chodzilo o Tuska.

Z Bulem.  W koncu wykonczyli opozycje w Smolensku.

Przy okazji rozprawili się z ekstremizmem i odchyleniami w łonie własnej partii.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "He®Sk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy"

Data: 2012-01-07 04:36:45
Autor: stevep

Antenka wrote:

> [...]

Pewnie chodzilo o Tuska.

Z Bulem.  W koncu wykonczyli opozycje w Smolensku.

Uważaj bo jeste¶ następny w kolejce, chociaż ułomnych umysłowo nikt nie  rusza.  :D
--
stevep

Data: 2012-01-07 04:35:39
Autor: stevep

<sweet.blue_eyes@wp.pl> wrote:

"Największym zagrożeniem dla USA s± Iran, islami¶ci i... Polska"
================================================>
Pewnie chodzilo o Tuska.

R.

A może o ciebie Kurwikowski?

--
stevep

Data: 2012-01-06 19:53:46
Autor: Bogdan Idzikowski
"Największym zagrożeniem dla USA s± Iran, islami¶ci i... Polska" - news dnia, autorstwa jankeskiego ignoranta! :-E

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:2f77c6d6-b24c-4c3d-ac04-9e9c1ac24992ck5g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Powiedział to, czego nie wiedział? Kuriozalne!

--
Jarosław-Zbawiciel Kaczyński - "musimy uzyskać wła¶ciw± odpowiedĽ"

Data: 2012-01-06 19:54:34
Autor: jadrys
W dniu 2012-01-06 17:50, Antenka pisze:
"Największym zagrożeniem dla USA są Iran, islamiści i... Polska"

Antenka

Niech ten głupek lepiej powie dla kogo (poza Izraelem) zagrożeniem nie są USA?

Data: 2012-01-06 20:08:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:je7fvo$t7t$1node2.news.atman.pl...
[...]

Wymagasz od polityka amerykańskiego rzeczy niemożliwych, przekraczających ich poziom umysłowy.

Data: 2012-01-06 20:20:57
Autor: jadrys
[...]

Od tego idioty, który widać jest oderwany od rzeczywistości można by się takiej wypowiedzi spodziewać.

Data: 2012-01-07 04:38:26
Autor: stevep
Dnia 06-01-2012 o 20:20:57 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci  news:je7fvo$t7t$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2012-01-06 17:50, Antenka pisze:
"Największym zagrożeniem dla USA s± Iran, islami¶ci i... Polska"
================================================>>>>

Antenka

Niech ten głupek lepiej powie dla kogo (poza Izraelem) zagrożeniem nie  s± USA?

Wymagasz od polityka amerykańskiego rzeczy niemożliwych,  przekraczaj±cych ich poziom umysłowy.

Od tego idioty, który widać jest oderwany od rzeczywisto¶ci można by się  takiej wypowiedzi spodziewać.

Z twoj± opini± jako czołowego idioty musimy się liczyć.  ;)
--
stevep

Data: 2012-01-07 06:46:04
Autor: Antenka
"Największym zagrożeniem dla USA s± Iran, islami¶ci i... Polska" - news dnia, autorstwa jankeskiego ignoranta! :-E
On 7 Sty, 04:38, stevep <stevep...@invalid.tkdami.net>
Z twoj± opini± jako czołowego idioty musimy się liczyć.  ;)<

Odszczekasz to,  albo dostaniesz z li¶cia w tę niewyparzon± papę! :-E

To ty na psp przodujesz w idiotyzmach! :-E

Antenka

P.s. A tak na marginesie. Ani Jadry¶, ani Raffek, podejrzewam,  że
Azor również,  już  od dawna nie czytaj± twoich wypocin, bo wrzucili
ciebie do kosza!  :-P

Data: 2012-01-07 17:23:51
Autor: stevep
Dnia 07-01-2012 o 15:46:04 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

Nie idĽ z jadrysem via curva.  :D

--
stevep

Data: 2012-01-06 20:08:27
Autor: abc
"Największym zagrożeniem dla USA s± Iran, islami¶ci i... Polska" - news dnia, autorstwa jankeskiego ignoranta! :-E
Portal Wirtualna Polska opublikował (za Norwesk± Agencj± Prasow± NTB)
przypisywan± Rickowi Santorum wypowiedĽ w której ten miał wymienić Polskę
w¶ród największych zagrożeń dla bezpieczeństwa Stanów Zjednoczonych.

Żadne fakty z przeszło¶ci nie stanowi± dowodu na takie pogl±dy kandydata.

http://stanswingujacy2012.salon24.pl/378962,niezrozumialy-atak-na-santorum

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Ko¶cioła jest sztuczny.

"Największym zagrożeniem dla USA s± Iran, islami¶ci i... Polska" - news dnia, autorstwa jankeskiego ignoranta! :-E