Najwybitniejszym Polakiem jest...

Data: 2010-03-12 18:01:57
Autor: apr...
Najwybitniejszym Polakiem jest...
Adam Małysz, protestant.

--

Data: 2010-03-12 19:33:58
Autor: brat_olin
Najwybitniejszym Polakiem jest...

" apr..." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> wrote

Adam Małysz, protestant.

I fan Radia Maryja.  Adam jest w porzadku!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-03-13 08:43:21
Autor: .heÂŽsk.
Najwybitniejszym Polakiem jest...
On Fri, 12 Mar 2010 18:01:57 +0000 (UTC), " apr..."
<aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

Adam Małysz, protestant.

 buzek chyba tez. i co z tego wynika ?

--

 HeSk

Data: 2010-03-13 13:21:45
Autor: apr...
he?sk. <€bigbrednie@interia.pl> napisał(a):
On Fri, 12 Mar 2010 18:01:57 +0000 (UTC), " apr..."
<aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

> Adam Ma=B3ysz, protestant.

 buzek chyba tez. i co z tego wynika ?

na głowę upadłeś, buska do Małysza porównujesz ?
wyznanie nie ma Tu nic do rzeczy.
jeżeli już chcesz wiedzieć to nie widzę żadnego katolika, który mógłby zagrozić pozycji Małysza, o żydach nawet nie wspomnę.
Małysz to najwybitniejszy Polak.

Data: 2010-03-13 05:31:45
Autor: Hans Kloss
On 13 Mar, 14:21, " apr..." <aprecjator.WYT...@gazeta.pl> wrote:
 nie widzę żadnego katolika, który mógłby
zagrozić pozycji Małysza, o żydach nawet nie wspomnę.
Małysz to najwybitniejszy Polak.

Zlituj się, cóż on takiego dokonał mianowicie oprócz tego ze
PODSKAKIWAŁ NA NARTACH dalej niż większość konkurentów? Jest to
właściwie działalność idealnie zbędna i nazywając go "najwybitniejszym
Polakiem" obrażasz tysiące albo i dziesiątki tysięcy pracowitych,
przedsiębiorczych i mądrych rodaków których praca (każdego z osobna)
jest ważniejsza i cenniejsza dla kraju niż jakieś tam akrobatyczne
małyszowe podskoki.
J-23

Data: 2010-03-13 13:44:58
Autor: apr...
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisał(a):
On 13 Mar, 14:21, " apr..." <aprecjator.WYT...@gazeta.pl> wrote:
>  nie widz=EA =BFadnego katolika, kt=F3ry m=F3g=B3by
> zagrozi=E6 pozycji Ma=B3ysza, o =BFydach nawet nie wspomn=EA.
> Ma=B3ysz to najwybitniejszy Polak.

Zlituj si=EA, c=F3=BF on takiego dokona=B3 mianowicie opr=F3cz tego ze
PODSKAKIWA=A3 NA NARTACH dalej ni=BF wi=EAkszo=B6=E6 konkurent=F3w? Jest to
w=B3a=B6ciwie dzia=B3alno=B6=E6 idealnie zb=EAdna i nazywaj=B1c go "najwybi=
tniejszym
Polakiem" obra=BFasz tysi=B1ce albo i dziesi=B1tki tysi=EAcy pracowitych,
przedsi=EAbiorczych i m=B1drych rodak=F3w kt=F3rych praca (ka=BFdego z osob=
na)
jest wa=BFniejsza i cenniejsza dla kraju ni=BF jakie=B6 tam akrobatyczne
ma=B3yszowe podskoki.
J-23
nie będziemy tu przerabiać metodologii wartościowania rzeczy lub ludzi i zjawisk, więc kolego podaj mi jakieś nazwisko, które w/g ciebie może zdetronizować Adama Małysza ? gudzowaty, kulczyk, kluska, bielecki, buzek, tusk, gierek, papa jpII, walesa ?

Data: 2010-03-13 08:17:52
Autor: Hans Kloss
On 13 Mar, 14:44, " apr..." <aprecjator.WYT...@gazeta.pl> wrote:

[...]

Choćby Wiśniewski, sąsiad z naprzeciwka. Już od 15 lat prowadzi swoją
własną firmę, omijając zręcznie wszelkie naloty, kontrole,
unieszkodliwiając anonimy, smarując gdzie i komu trzeba, zatrudniając
przy tym 20 do 30stu osób, oraz dając pracę kilkudziesięciu innym
kilkuosobowym firemkom,  będącym jego podwykonawcami. Eksportuje przy
tym dobrze ponad połowę swojej produkcji i płaci rokrocznie ciężkie
MILIONY złotych podatku dochodowego, o innych daninach nie mówiąc.
Gdzież tam jakiemuś nartowemu podskakiewiczowi do Niego.. a że nigdy o
nim nie słyszałeś? Rozejrzyj się, może ktoś podobny mieszka w twojej
okolicy ;).
Poza tym wszyscy wymienieni przez ciebie oczywiście też wchodzą w grę,
o ile dowiedziesz ze ich szeroko znana działalność przyniosła krajowi
sumarycznie więcej pożytku niż szkody. Co do kulczyka, bieleckiego,
buzka, tuska i wałęsy miałbym spore wątpliwości choć oczywiście nie
chciałbym niczego przesądzać, bo może się mylę?
Ja po prostu niezbyt wysoko cenię pracowników przemysłu rozrywkowego-
szarpidrutów, szansonistów, aktorów, cyrkowców, sportowców też do nich
zaliczam. Niektórzy z nich są być może wybitni w swoim zawodzie,
jednak kandydata na najwybitniejszego przedstawiciela 40sto
milionowego narodu na pewno bym wśród nich nie szukał. Za wysokie
progi.
J-23

Data: 2010-04-03 10:05:03
Autor: polityk
W dniu 2010-03-13 14:44,  apr... pisze:
[...]

Moim zdaniem Gołota może zdetronizować Małysza. Oliwa też mógłby.

Data: 2010-03-13 11:00:52
Autor: mkarwan
Najwybitniejszym Polakiem jest...

Użytkownik " apr..." <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hndvil$ir6$1inews.gazeta.pl...
Adam Małysz, protestant.

Przed 1989 r. na pytanie jakie są religie w Polsce odpowiadano:
wiesłosławie,  mieciodyści, gierkokatolicy i 35 milionów protestantów.

Data: 2010-03-13 18:23:34
Autor: janusz@fajny.adres.to
mkarwan wrote:

[...]

a nie : prowiesławie, gierkokatowicyzm i 35 milionów protestantów ?

j..

Data: 2010-04-03 02:00:08
Autor: zbig
Najwybitniejszym Polakiem jest...
On 13 Mar, 19:23, "jan...@fajny.adres.to"
<wnahfm.yrcvb...@cbpmgn.barg.cy> wrote:
mkarwan wrote:

> [...]

> wiesłosławie, mieciodyści, gierkokatolicy i 35 milionów protestantów.

a nie : prowiesławie, gierkokatowicyzm i 35 milionów protestantów ?

mkarwan jak zwykle nie zrozumiał

Data: 2010-03-14 08:48:11
Autor: u2
Najwybitniejszym Polakiem jest...
W dniu 2010-03-12 19:01,  apr... pisze:
Adam Małysz, protestant.

Nie myl najbardziej skocznego z najwybitniejszym. Wybicie z zeskoku to
nie wszystko, trzeba jeszcze umieć trzymać lot i wylądować z telemarkiem :]

Data: 2010-03-14 09:50:29
Autor: apr...
Najwybitniejszym Polakiem jest...
 apr... <aprecjator.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Adam Małysz, protestant i Polak.

I sądzę, że dzisiaj to jeszcze bardziej podkreśli, chociaż nie musi, bo tyle pozytywnych emocji wyzwolił w narodzie jak żaden inny Polak, chociażby z tego powodu jest najwy_bitniejszy.

Data: 2010-03-14 16:01:30
Autor: apr...
 apr... <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> I sądzę, że dzisiaj to jeszcze bardziej podkreśli, chociaż nie musi, bo tyle pozytywnych emocji wyzwolił w narodzie jak żaden inny Polak, chociażby z tego powodu jest najwy_bitniejszy.

W związku z tym, iż kończy się niedziela jestem już pewien na 1000%, że Adam Małysz jest Najwy_Bitniejszym Polakiem i Sportowcem, dzięki swojej ciężkiej pracy !

--

Najwybitniejszym Polakiem jest...