Najwygodniejsza pozycja za kierownicą

Data: 2012-08-15 01:49:21
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Najwygodniejsza pozycja za kierownicą
Tomasz Pyra, Tue, 14 Aug 2012 23:53:05 +0200, pl.misc.samochody:
W dostawczaku siedzi się jak na krześle - oparcie pionowo, nogi na dół,
pedały na dole, kierownica prawie leży przed kierowcą.
No i tak można jechać i jechać i wysiada się bez żadnych objawów
wynikających z długiej i wymuszonej pozycji.

Rozwiązaniem pośrednim jest na przykład C-max. Robiłem nim trasy po 12h (z
przerwą w połowie) bez problemu. Kierownica w pionie, a pozycja w aucie jak
na fotelu przed komputerem.
Dla porównania mam 20h w Reno Megan. Przerwy co 2-3h, a wszystko i tak
bolało...

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-08-15 11:36:30
Autor: DoQ
[...]

Nie bardzo. C-max nie ma porównania do Mastera,Ducato,Sprintera czy Craftera. To zdecydowanie osobówka pod kątem pozycji i widoczności.
Rozwiązaniem pośrednim może być np. Viano.

--
Pozdr.

Data: 2012-08-15 13:42:19
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Najwygodniejsza pozycja za kierownicą
DoQ, Wed, 15 Aug 2012 11:36:30 +0200, pl.misc.samochody:
[...]

No, to akurat jest oczywiste.

To zdecydowanie osobówka pod kątem pozycji i widoczności.

Pozycji? No, pozycja, ponawiam, jest jak na fotelu przed komputerem :-)
Ciężarówka to to nie jest, to fakt. Ale ponieważ jest dość wysoki, to
siedzi się wysoko. Porównaj go do wspomnianej Megany albo Punciaka...

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-08-15 22:33:23
Autor: Marek P.
Najwygodniejsza pozycja za kierownicą
Peugeot Partner też ma siedzącą pozycję a nie dało się nim jechac bez bólu kręgosłupa. Focusem takich problemów nie mam. Dla mnie to chyba raczej kwestia konstrukcji fotela.

Najwygodniejsza pozycja za kierownicą