Najwygodniejsza pozycja za kierownicą

Data: 2012-08-15 07:29:49
Autor: Cavallino
Najwygodniejsza pozycja za kierownicą

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:u6ft0442fkc9$.ds5pwpznlcxu$.dlg@40tude.net...
Przejechałem się w weekend - 25h jazdy, z czego 20h za kierownicą VW LT 46
i wysiadłem w dużo lepszym stanie niż po 12h jazdy osobówką.

Okazuje się, że pozycja w osobówce (nogi wysoko, tyłek nisko, oparcie
pochylone, kierownica pionowo) jest po prostu niewygodna.
Daje lepszą kontrolę nad autem, ale jednak męczy.

Bo tylko fajanse tak jeżdżą osobówką.
Ja od zawsze podkręcam fotel tak wysoko jak się da, wolę auta z wysokimi fotelami - i nie narzekam.

Najwygodniejsza pozycja za kierownicą