|
Data: 2012-08-15 11:46:44 |
Autor: anacron |
Najwygodniejsza pozycja za kierownicą |
W dniu 2012-08-14 23:53, Tomasz Pyra pisze:
Przejechałem się w weekend - 25h jazdy, z czego 20h za kierownicą VW LT 46
i wysiadłem w dużo lepszym stanie niż po 12h jazdy osobówką.
Okazuje się, że pozycja w osobówce (nogi wysoko, tyłek nisko, oparcie
pochylone, kierownica pionowo) jest po prostu niewygodna.
Daje lepszą kontrolę nad autem, ale jednak męczy.
W dostawczaku siedzi się jak na krześle - oparcie pionowo, nogi na dół,
pedały na dole, kierownica prawie leży przed kierowcą.
A nie masz regulacji wysokości fotela kierowcy w osobówce?
We wszystkich autach, które miałem taka regulacja była (choć są takie, które nie mają np. fiat 126p). :)
--
anacron
|
|
|
Data: 2012-08-15 12:05:39 |
Autor: Tomasz Gorbaczuk |
Najwygodniejsza pozycja za kierownicą |
Dnia 15-08-2012 o 11:46:44 anacron <anacron@anacron.pl> napisał(a):
W dniu 2012-08-14 23:53, Tomasz Pyra pisze:
Przejechałem się w weekend - 25h jazdy, z czego 20h za kierownicą VW LT 46
i wysiadłem w dużo lepszym stanie niż po 12h jazdy osobówką..
Okazuje się, że pozycja w osobówce (nogi wysoko, tyłek nisko, oparcie
pochylone, kierownica pionowo) jest po prostu niewygodna.
Daje lepszą kontrolę nad autem, ale jednak męczy.
W dostawczaku siedzi się jak na krześle - oparcie pionowo, nogi na dół,
pedały na dole, kierownica prawie leży przed kierowcą.
A nie masz regulacji wysokości fotela kierowcy w osobówce?
We wszystkich autach, które miałem taka regulacja była (choć są takie, które nie mają np. fiat 126p). :)
W większości osobówek nie ma regulacji wysokości siedziska - reguluje się tylko kąt pochylenia (du..pa wyżej lub niżej względęm ud) - nawet jak dasz najwyżej i tak nie uzyskasz pozycji "jak na krześle".
TG
|
|
|
Data: 2012-08-15 12:18:18 |
Autor: Cavallino |
Najwygodniejsza pozycja za kierownicą |
Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.wi2ubpdqg01fvf@l-089.mshome.net...
Dnia 15-08-2012 o 11:46:44 anacron <anacron@anacron.pl> napisał(a):
A nie masz regulacji wysokości fotela kierowcy w osobówce?
We wszystkich autach, które miałem taka regulacja była (choć są takie, które nie mają np. fiat 126p). :)
W większości osobówek nie ma regulacji wysokości siedziska - reguluje się tylko kąt pochylenia (du..pa wyżej lub niżej względęm ud)
W jakim badziewiu istnieje tylko taka regulacja?
I kto zmusza do zakupu takiego badziewia?
Bo używam raczej tanich samochodów, a jak do tej pory wszystkie, o ile miały regulację wysokości, to miały ją robiona normalnie, z lewarowaniem fotela do góry.
|
|
|
Data: 2012-08-15 13:04:54 |
Autor: Tomasz Gorbaczuk |
Najwygodniejsza pozycja za kierownicą |
Dnia 15-08-2012 o 12:18:18 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.wi2ubpdqg01fvf@l-089.mshome.net...
Dnia 15-08-2012 o 11:46:44 anacron <anacron@anacron.pl> napisał(a):
A nie masz regulacji wysokości fotela kierowcy w osobówce?
We wszystkich autach, które miałem taka regulacja była (choć są takie, które nie mają np. fiat 126p). :)
W większości osobówek nie ma regulacji wysokości siedziska - reguluje się tylko kąt pochylenia (du..pa wyżej lub niżej względęm ud)
W jakim badziewiu istnieje tylko taka regulacja?
I kto zmusza do zakupu takiego badziewia?
Bo używam raczej tanich samochodów, a jak do tej pory wszystkie, o ile miały regulację wysokości, to miały ją robiona normalnie, z lewarowaniem fotela do góry.
Lepiej zajrzyj pod fotel i zobacz jak to jest rozwiązane - nie spotakałem auta klasy sredniej w którym unosiło by się siedzisko bez zmiany kąta jego pochylenia. W cedzie też jest to rozwiązane w taki sposób jak mówię.
TG
|
|
|
Data: 2012-08-15 11:19:16 |
Autor: Jacek Politowski |
Najwygodniejsza pozycja za kierownicÄ
|
In article <op.wi2w2ggvg01fvf@l-089.mshome.net>
Tomasz Gorbaczuk <gorbi@adres.pl> wrote:
Lepiej zajrzyj pod fotel i zobacz jak to jest rozwiązane - nie spotakałem auta klasy sredniej w którym unosiło by się siedzisko bez zmiany kąta jego pochylenia. W cedzie też jest to rozwiązane w taki sposób jak mówię.
Mam wrażenie (choć nie przyglądałem się dokładnie), że w Octaviach kąt
nie zmienia się, lub zmienia się w bardzo małym stopniu.
W każdym razie, po podniesieniu krawędź siedziska gniecie uda.
Generalnie w Octavii (II, po lifcie) mam problem ze znalezieniem
sensownej pozycji na dłuższe trasy.
--
Jacek Politowski
|
|
|
Data: 2012-08-15 13:46:59 |
Autor: Cavallino |
Najwygodniejsza pozycja za kierownicą |
Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.wi2w2ggvg01fvf@l-089.mshome.net...
Dnia 15-08-2012 o 12:18:18 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.wi2ubpdqg01fvf@l-089.mshome.net...
Dnia 15-08-2012 o 11:46:44 anacron <anacron@anacron.pl> napisał(a):
A nie masz regulacji wysokości fotela kierowcy w osobówce?
We wszystkich autach, które miałem taka regulacja była (choć są takie, które nie mają np. fiat 126p). :)
W większości osobówek nie ma regulacji wysokości siedziska - reguluje się tylko kąt pochylenia (du..pa wyżej lub niżej względęm ud)
W jakim badziewiu istnieje tylko taka regulacja?
I kto zmusza do zakupu takiego badziewia?
Bo używam raczej tanich samochodów, a jak do tej pory wszystkie, o ile miały regulację wysokości, to miały ją robiona normalnie, z lewarowaniem fotela do góry.
Lepiej zajrzyj pod fotel i zobacz jak to jest rozwiązane - nie spotakałem auta klasy sredniej w którym unosiło by się siedzisko bez zmiany kąta jego pochylenia.
A ja nigdy nie miałem badziewia w którym tak by się to działo.
W cedzie też jest to rozwiązane w taki sposób jak mówię.
Taa jasne.
Widocznie mój jest jakiś inny, bo jedzie cały fotel równolegle do góry (i lekko do przodu), zarówno przód jak i tył fotela.
Właśnie byłem sprawdzić, więc możesz sobie darować bajdurzenie, że wiesz lepiej.
|
|
Data: 2012-08-15 14:08:47 |
Autor: Tomasz Gorbaczuk |
Najwygodniejsza pozycja za kierownicą |
Dnia 15-08-2012 o 13:46:59 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Lepiej zajrzyj pod fotel i zobacz jak to jest rozwiązane - nie spotakałem auta klasy sredniej w którym unosiło by się siedzisko bez zmiany kąta jego pochylenia.
A ja nigdy nie miałem badziewia w którym tak by się to działo.
W Renault Megan miałeś dokładnie to o czym mówię - przy "podnoszeniu" - fotel przesuwa się w stronę kierownicy i delikatnie unosi się koniec siedziska (przy oparciu), oparcie prostuje się wtedy bardziej do pionu.. Jak tego nie zauwazyłeś to nie moja wina.
Ja mam pierdolca na punkcie pochylenia siedziska - cieżko mi znaleźć odpowiednią wysokość przy której to pochylenie mi odpowiada. W zalęzności o wysokości fotela mam wrażenie, że du..pa sama mi się zsuwa, bądź też krawędź siedziska uwiera mnie w uda. Nie ma na to zjawisko wpływu wysokość siedziska nad podłogą - ale właśnie kąt pod którym się znajduje względem podłogi.
TG
|
|
|
Data: 2012-08-15 20:20:07 |
Autor: Cavallino |
Najwygodniejsza pozycja za kierownicą |
Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.wi2z0xqbg01fvf@l-089.mshome.net...
Dnia 15-08-2012 o 13:46:59 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
Lepiej zajrzyj pod fotel i zobacz jak to jest rozwiązane - nie spotakałem auta klasy sredniej w którym unosiło by się siedzisko bez zmiany kąta jego pochylenia.
A ja nigdy nie miałem badziewia w którym tak by się to działo.
W Renault Megan miałeś dokładnie to o czym mówię - przy "podnoszeniu" - fotel przesuwa się w stronę kierownicy
Ale nic nie mówiłem, że się nie przesuwa, Ty zresztą też nie, pisałeś o regularnych kołyskach, gdzie jak się podnosi tył, to opuszcza się przód i odwrotnie.
A deczko nie o tym piszesz teraz.
W Ceedzie też fotel jedzie lekko do przodu przy okazji podnoszenia, ale cały i równolegle (przynajmniej z tego co widać gołym okiem).
|
|
|
Data: 2012-08-29 18:39:42 |
Autor: Marek Dyjor |
Najwygodniejsza pozycja za kierownicą |
Tomasz Gorbaczuk wrote:
Dnia 15-08-2012 o 12:18:18 Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl>
napisał(a):
Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:op.wi2ubpdqg01fvf@l-089.mshome.net...
Dnia 15-08-2012 o 11:46:44 anacron <anacron@anacron.pl> napisał(a):
A nie masz regulacji wysokości fotela kierowcy w osobówce?
We wszystkich autach, które miałem taka regulacja była (choć są
takie, które nie mają np. fiat 126p). :)
W większości osobówek nie ma regulacji wysokości siedziska -
reguluje się tylko kąt pochylenia (du..pa wyżej lub niżej względęm
ud)
W jakim badziewiu istnieje tylko taka regulacja?
I kto zmusza do zakupu takiego badziewia?
Bo używam raczej tanich samochodów, a jak do tej pory wszystkie, o
ile miały regulację wysokości, to miały ją robiona normalnie, z
lewarowaniem fotela do góry.
Lepiej zajrzyj pod fotel i zobacz jak to jest rozwiązane - nie
spotakałem auta klasy sredniej w którym unosiło by się siedzisko bez
zmiany kąta jego pochylenia. W cedzie też jest to rozwiązane w taki
sposób jak mówię.
w Xarze napewno się podnosi całe siedzisko.
|
|
Data: 2012-08-29 18:39:02 |
Autor: Marek Dyjor |
Najwygodniejsza pozycja za kierownicą |
Cavallino wrote:
Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:op.wi2ubpdqg01fvf@l-089.mshome.net...
Dnia 15-08-2012 o 11:46:44 anacron <anacron@anacron.pl> napisał(a):
A nie masz regulacji wysokości fotela kierowcy w osobówce?
We wszystkich autach, które miałem taka regulacja była (choć są
takie, które nie mają np. fiat 126p). :)
W większości osobówek nie ma regulacji wysokości siedziska -
reguluje się tylko kąt pochylenia (du..pa wyżej lub niżej względęm
ud)
W jakim badziewiu istnieje tylko taka regulacja?
I kto zmusza do zakupu takiego badziewia?
Bo używam raczej tanich samochodów, a jak do tej pory wszystkie, o
ile miały regulację wysokości, to miały ją robiona normalnie, z
lewarowaniem fotela do góry.
w wielu samochodach zakres tej regulacji jest zbyt mały dla osoby z długimi nogami...
w Xarze z fotelem podniesionym na maksa i tak kolana były powyżej krawędzi fotela, w vel satisie osiągam podparcie ud na pełnej długości.
|
|
Data: 2012-08-15 13:51:13 |
Autor: anacron |
Najwygodniejsza pozycja za kierownicą |
W dniu 2012-08-15 12:05, Tomasz Gorbaczuk pisze:
W większości osobówek nie ma regulacji wysokości siedziska - reguluje
się tylko kąt pochylenia (du..pa wyżej lub niżej względęm ud) - nawet
jak dasz najwyżej i tak nie uzyskasz pozycji "jak na krześle".
W Ceed i i30 (ostatnie dwa auta) reguluje się wysokość. Kąt musi się zmieniać, aby krawędź fotela nie uciskała Ci nóg od dołu. Przykład? Ostatnio jako zastępcze miałem Octavię. Tam nie da się jeździć z podniesionym siedliskiem, bo kąt się nie zmienia. Ktoś kto produkował fotel;ef do Octavi nigdy chyba nie jeździł na długie trasy.
--
anacron
|
|
Data: 2012-08-15 14:52:41 |
Autor: Tomasz Gorbaczuk |
Najwygodniejsza pozycja za kierownicą |
Dnia 15-08-2012 o 13:51:13 anacron <anacron@anacron.pl> napisał(a):
W dniu 2012-08-15 12:05, Tomasz Gorbaczuk pisze:
W większości osobówek nie ma regulacji wysokości siedziska - reguluje
się tylko kąt pochylenia (du..pa wyżej lub niżej względęm ud) - nawet
jak dasz najwyżej i tak nie uzyskasz pozycji "jak na krześle".
W Ceed i i30 (ostatnie dwa auta) reguluje się wysokość. Kąt musi się zmieniać, aby krawędź fotela nie uciskała Ci nóg od dołu. Przykład? Ostatnio jako zastępcze miałem Octavię. Tam nie da się jeździć z podniesionym siedliskiem, bo kąt się nie zmienia. Ktoś kto produkował fotel;ef do Octavi nigdy chyba nie jeździł na długie trasy.
Cieszę się, że potwierdziłeś, że kąt pochylenia siedziska jednak w ceedzie sie zmienia - już myślałem, że du..pa zrobiła mi się mniej czuła :-)
TG
|
|
|
Data: 2012-08-15 20:20:28 |
Autor: Cavallino |
Najwygodniejsza pozycja za kierownicą |
Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.wi21132gg01fvf@l-089.mshome.net...
Dnia 15-08-2012 o 13:51:13 anacron <anacron@anacron.pl> napisał(a):
W dniu 2012-08-15 12:05, Tomasz Gorbaczuk pisze:
W większości osobówek nie ma regulacji wysokości siedziska - reguluje
się tylko kąt pochylenia (du..pa wyżej lub niżej względęm ud) - nawet
jak dasz najwyżej i tak nie uzyskasz pozycji "jak na krześle".
W Ceed i i30 (ostatnie dwa auta) reguluje się wysokość. Kąt musi się zmieniać, aby krawędź fotela nie uciskała Ci nóg od dołu. Przykład? Ostatnio jako zastępcze miałem Octavię. Tam nie da się jeździć z podniesionym siedliskiem, bo kąt się nie zmienia. Ktoś kto produkował fotel;ef do Octavi nigdy chyba nie jeździł na długie trasy.
Cieszę się, że potwierdziłeś, że kąt pochylenia siedziska jednak w ceedzie sie zmienia
Nie zmienia się.
|
|
|
Data: 2012-08-15 21:40:00 |
Autor: anacron |
Najwygodniejsza pozycja za kierownicą |
W dniu 2012-08-15 20:20, Cavallino pisze:
Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:op.wi21132gg01fvf@l-089.mshome.net...
Dnia 15-08-2012 o 13:51:13 anacron <anacron@anacron.pl> napisał(a):
W dniu 2012-08-15 12:05, Tomasz Gorbaczuk pisze:
W większości osobówek nie ma regulacji wysokości siedziska - reguluje
się tylko kąt pochylenia (du..pa wyżej lub niżej względęm ud) - nawet
jak dasz najwyżej i tak nie uzyskasz pozycji "jak na krześle".
W Ceed i i30 (ostatnie dwa auta) reguluje się wysokość. Kąt musi się
zmieniać, aby krawędź fotela nie uciskała Ci nóg od dołu. Przykład?
Ostatnio jako zastępcze miałem Octavię. Tam nie da się jeździć z
podniesionym siedliskiem, bo kąt się nie zmienia. Ktoś kto produkował
fotel;ef do Octavi nigdy chyba nie jeździł na długie trasy.
Cieszę się, że potwierdziłeś, że kąt pochylenia siedziska jednak w
ceedzie sie zmienia
Nie zmienia się.
Masz innego Cee'd? Co prawda nie dam sobie ręki uciąć, bo mi już został tylko procek, ale wydaje mi się i to złudzenie graniczy z pewnością, ze w cedziku miałem dokładnie te same fotele.
--
anacron
|
|
|
Data: 2012-08-15 22:46:34 |
Autor: Cavallino |
Najwygodniejsza pozycja za kierownicą |
Użytkownik "anacron" <anacron@anacron.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:k0gttk$bgs$1@inews.gazeta.pl...
W dniu 2012-08-15 20:20, Cavallino pisze:
Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <gorbi@adres.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:op.wi21132gg01fvf@l-089.mshome.net...
Dnia 15-08-2012 o 13:51:13 anacron <anacron@anacron.pl> napisał(a):
W dniu 2012-08-15 12:05, Tomasz Gorbaczuk pisze:
W większości osobówek nie ma regulacji wysokości siedziska - reguluje
się tylko kąt pochylenia (du..pa wyżej lub niżej względęm ud) - nawet
jak dasz najwyżej i tak nie uzyskasz pozycji "jak na krześle".
W Ceed i i30 (ostatnie dwa auta) reguluje się wysokość. Kąt musi się
zmieniać, aby krawędź fotela nie uciskała Ci nóg od dołu. Przykład?
Ostatnio jako zastępcze miałem Octavię. Tam nie da się jeździć z
podniesionym siedliskiem, bo kąt się nie zmienia. Ktoś kto produkował
fotel;ef do Octavi nigdy chyba nie jeździł na długie trasy.
Cieszę się, że potwierdziłeś, że kąt pochylenia siedziska jednak w
ceedzie sie zmienia
Nie zmienia się.
Masz innego Cee'd?
Niż Twój na pewno.
Co prawda nie dam sobie ręki uciąć, bo mi już został tylko procek, ale wydaje mi się i to złudzenie graniczy z pewnością, ze w cedziku miałem dokładnie te same fotele.
Widzisz, Ty masz złudzenia, a ja to dzisiaj sprawdzałem, więc nic mi się wydawać i łudzić nie musi.
|
|
|
Data: 2012-08-15 20:31:37 |
Autor: Przembo |
Najwygodniejsza pozycja za kierownicą |
*Tomasz Gorbaczuk* w wiadomości news:op.wi21132gg01fvfl-089.mshome.net
napisał(a):
Dnia 15-08-2012 o 13:51:13 anacron <anacron@anacron.pl> napisał(a):
W dniu 2012-08-15 12:05, Tomasz Gorbaczuk pisze:
W większości osobówek nie ma regulacji wysokości siedziska - reguluje
się tylko kąt pochylenia (du..pa wyżej lub niżej względęm ud) - nawet
jak dasz najwyżej i tak nie uzyskasz pozycji "jak na krześle".
W Ceed i i30 (ostatnie dwa auta) reguluje się wysokość. Kąt musi się zmieniać, aby krawędź fotela nie uciskała Ci nóg od dołu. Przykład? Ostatnio jako zastępcze miałem Octavię. Tam nie da się jeździć z podniesionym siedliskiem, bo kąt się nie zmienia. Ktoś kto produkował fotel;ef do Octavi nigdy chyba nie jeździł na długie trasy.
Cieszę się, że potwierdziłeś, że kąt pochylenia siedziska jednak w
ceedzie sie zmienia - już myślałem, że du..pa zrobiła mi się mniej
czuła :-)
Mniej czułe na pewno palce, od czego zacząłeś? Aaa, już mam: "W większości osobówek nie ma regulacji wysokości siedziska - reguluje się
tylko kąt pochylenia" - wypisz wymaluj opis tzw.kołyski, a nie regulacji wysokości i jakby większość osobówek to miała... a raczej trafia się od klasy średniej wyższej w górę.
W tej części wątku każdy mówi o czym innym i jakby nie patrzeć to Ty namieszałeś ;-)
Pozdr
|
|
Data: 2012-08-15 21:54:11 |
Autor: Tomasz Gorbaczuk |
Najwygodniejsza pozycja za kierownicą |
Dnia 15-08-2012 o 20:31:37 Przembo <xxxxxxxxxxx@xx.xx> napisał(a):
*Tomasz Gorbaczuk* w wiadomości news:op.wi21132gg01fvfl-089.mshome.net
napisał(a):
Dnia 15-08-2012 o 13:51:13 anacron <anacron@anacron.pl> napisał(a):
W dniu 2012-08-15 12:05, Tomasz Gorbaczuk pisze:
W większości osobówek nie ma regulacji wysokości siedziska - reguluje
się tylko kąt pochylenia (du..pa wyżej lub niżej względęm ud) - nawet
jak dasz najwyżej i tak nie uzyskasz pozycji "jak na krześle".
W Ceed i i30 (ostatnie dwa auta) reguluje się wysokość. Kąt musi się zmieniać, aby krawędź fotela nie uciskała Ci nóg od dołu.. Przykład? Ostatnio jako zastępcze miałem Octavię. Tam nie da się jeździć z podniesionym siedliskiem, bo kąt się nie zmienia. Ktoś kto produkował fotel;ef do Octavi nigdy chyba nie jeździł na długie trasy.
Cieszę się, że potwierdziłeś, że kąt pochylenia siedziska jednak w
ceedzie sie zmienia - już myślałem, że du..pa zrobiła mi się mniej
czuła :-)
Mniej czułe na pewno palce, od czego zacząłeś? Aaa, już mam: "W większości osobówek nie ma regulacji wysokości siedziska - reguluje się
tylko kąt pochylenia" - wypisz wymaluj opis tzw.kołyski, a nie regulacji wysokości i jakby większość osobówek to miała... a raczej trafia się od klasy średniej wyższej w górę.
W tej części wątku każdy mówi o czym innym i jakby nie patrzeć to Ty namieszałeś ;-)
Faktycznie trochę namieszałem :-) - nie pisałem o "kołysce" bo nie widziałem, że takie coś istnieje. Chodziło mi tylko o fakt, że regulacja wysokości, w wyniku której zmienia się też kąt siedziska jest przynajmniej dla mnie do du..py. Zakres wysokości przy których mam optymalnie podparte uda jest bardzo mały.
TG
|
|
|
Data: 2012-08-15 21:40:56 |
Autor: anacron |
Najwygodniejsza pozycja za kierownicą |
W dniu 2012-08-15 14:52, Tomasz Gorbaczuk pisze:
Cieszę się, że potwierdziłeś, że kąt pochylenia siedziska jednak w
ceedzie sie zmienia - już myślałem, że du..pa zrobiła mi się mniej czuła
:-)
Ale zmienia się także wysokość, a właściwie przede wszystkim wysokość, a kąt tylko przy okazji.
--
anacron
|
|
Data: 2012-08-15 22:38:16 |
Autor: Marek P. |
Najwygodniejsza pozycja za kierownicą |
W większości osobówek nie ma regulacji wysokości siedziska
Chyba większość współczesnych ma, albo ja miałem wyjatkowe szczęście.
|
|
Data: 2012-08-15 19:24:17 |
Autor: Tomasz Pyra |
Najwygodniejsza pozycja za kierownicą |
On Wed, 15 Aug 2012 11:46:44 +0200, anacron wrote:
W dniu 2012-08-14 23:53, Tomasz Pyra pisze:
Przejechałem się w weekend - 25h jazdy, z czego 20h za kierownicą VW LT 46
i wysiadłem w dużo lepszym stanie niż po 12h jazdy osobówką.
Okazuje się, że pozycja w osobówce (nogi wysoko, tyłek nisko, oparcie
pochylone, kierownica pionowo) jest po prostu niewygodna.
Daje lepszą kontrolę nad autem, ale jednak męczy.
W dostawczaku siedzi się jak na krześle - oparcie pionowo, nogi na dół,
pedały na dole, kierownica prawie leży przed kierowcą.
A nie masz regulacji wysokości fotela kierowcy w osobówce?
Mam, ale to jednak też nie to.
Nawet jak się podniosę głową prawie do sufitu, to jednak pedały nadal mocno
z przodu, a kierownica nadal pionowa.
We wszystkich autach, które miałem taka regulacja była (choć są takie, które nie mają np. fiat 126p). :)
Zawsze można się ratować podnosząc fotel jakimiś dystansami.
|