Najwygodniejsze umocowanie kompasu

Data: 2010-07-12 18:55:58
Autor: Daniel Kowalski
Najwygodniejsze umocowanie kompasu
Pszemol pisze:
Nurek typowo rekreacyjny, kamizelka BCD, jedna butla.
Zapasowy automat oddechowy zintegrowany z inflatorem BCD
firmy Scuba Pro (Air 2). Do tego komputer bezwężowy na rekę...

Chciałbym dodać do swojego zestawu kompas.

Myślałem o dodaniu takiego na zwijanej lince doczepiany
karabinkiem do kółka "D" kamizelki BCD

Inną opcją byłoby wsadzenie "zegarka" na pasku na
drugi nadgarstek, ale tego wolałbym uniknąć...

Czy możecie skomentować jakie umocowanie kompasu
jest dla was lepsze i dlaczego? Chodzi mi nie tylko
o porównanie tych dwu mocowań (linka do kamizelki
lub nadgarstek) ale może inne propozycje...

Ja mam na prawej łapie (grzbiet ręki). Łatwiej mi się manipuluje, niż w wypadku mocowania na przedramieniu. Pasek wywaliłem, zastąpiłem gumkami.

Data: 2010-07-12 17:02:38
Autor: jacekplacek
Daniel Kowalski <bountykiller@gazeta.pl> napisał(a):
Pszemol pisze:
> [...]

Ja mam na prawej łapie (grzbiet ręki). Łatwiej mi się manipuluje, niż w wypadku mocowania na przedramieniu. Pasek wywaliłem, zastąpiłem gumkami.

Pewnie coś w tym stylu :)
http://tinyurl.com/32sav9f
Łatwo wtedy kontrolować kierunek, głębokość, czas. Kompas w osi ciała ułatwia nawigację.

--

Najwygodniejsze umocowanie kompasu