Najwygodniejsze umocowanie kompasu

Data: 2010-07-12 17:33:14
Autor:
Najwygodniejsze umocowanie kompasu
Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał(a):
Nurek typowo rekreacyjny, kamizelka BCD, jedna butla.
Zapasowy automat oddechowy zintegrowany z inflatorem BCD
firmy Scuba Pro (Air 2). Do tego komputer bezwężowy na rekę...

Chciałbym dodać do swojego zestawu kompas.

http://www.shark.net.pl/jpg/demolant2.jpg

To sferyczna (La'Spirotechnique) busola działa w każdej pozycji.
Nawigowałem na niej trzymając w dłoniach żywą flądrę.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-12 13:25:34
Autor: Pszemol
<demolant.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:i1fjkq$a9s$1inews.gazeta.pl...
[...]

No fajna busola :-))))))) A ona ma w środku powietrze?
Gdzie takie cudo techniki sprzed 50 lat kupiłeś? :-)

Nawigowałem na niej trzymając w dłoniach żywą flądrę.

:-))))))

Data: 2010-07-12 19:36:15
Autor:
> [...]

No fajna busola :-))))))) A ona ma w środku powietrze?
Gdzie takie cudo techniki sprzed 50 lat kupiłeś? :-)

Sklep sportowy na Pl.Konstytucji w Warszawie gdzieś w latach 90.
Ma drugą sferę która pływa w nafcie, i na dole obciążenie. Dlatego pokazuje
pion i działa zawsze. Wcześniej używałem (i nie tylko ja) busoli NRD
sportowych, miały bardzo mały zakres działania, ale też służyły.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-12 15:23:41
Autor: Pszemol

<demolant.SKASUJ@gazeta.pl> wrote in message news:i1fqrf$4d7$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Gdzie takie cudo techniki sprzed 50 lat kupiłeś? :-)

Sklep sportowy na Pl.Konstytucji w Warszawie gdzieś w latach 90.

Mieli to normalnie w handlu czy to jakieś znalezisko z drugiej ręki było?
Tu znalazłem inne zdjęcie takiej samej:
http://www.lesmala.net/plongee/spirocompas.jpg
Szkoda że plastiki tak pożółkły, chyba od tej nafy...

[...]

A jak głęboko już ją zanurzyłeś? Nie zaczęła pękać/przeciekać?

Najwygodniejsze umocowanie kompasu