Najwygodniejsze umocowanie kompasu

Data: 2010-07-16 03:40:11
Autor: piod9
Najwygodniejsze umocowanie kompasu
Czy możecie skomentować jakie umocowanie kompasu
jest dla was lepsze i dlaczego?

co do pomysłów - moje ulubione miejsce to obudowa kamery któr± zawsze
i tak wożę przed sob±. więc dajrekszen i depth mam przed nosem. a
niezależnie w sunciaku na łapie na wypadek "W"
pozdr

Data: 2010-07-16 07:11:34
Autor: Pszemol
"piod9" <pio_wro@gazeta.pl> wrote in message news:24971f1d-aa2e-4ba4-b690-9e750da6cc64k39g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Jak sobie zamocowałe¶ kompas do obudowy kamery?
I tam masz też pokazywan± głęboko¶ć?

Data: 2010-07-16 15:13:07
Autor: wieza blaznow
On 16 Lip, 07:11, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
"piod9" <pio_...@gazeta.pl> wrote in message

> [...]
> niezależnie w sunciaku na łapie na wypadek "W"

Jak sobie zamocowałe¶ kompas do obudowy kamery?

Przemol,

lyknij sobie Gallileo uwatec sol:)
Bedziesz mial kompas w kompie i po sprawie.I nie zaleznie  od pozycji
ciala bedzie wskazywal poprawnie.W wersji tanszej bedzie to zdaje
sie  gallileo Luna :)
BTW.Wybierasz sie na kaluze w niedziele ?

Data: 2010-07-16 18:12:29
Autor: Pszemol
"wieza blaznow" <wiezablaznow@gmail.com> wrote in message news:a64b3b72-3e51-480d-8a86-1512004043e3y4g2000yqy.googlegroups.com...
> [...]

Bedziesz mial kompas w kompie i po sprawie.I nie zaleznie  od pozycji
ciala bedzie wskazywal poprawnie.W wersji tanszej bedzie to zdaje

Dzięki za rekomendacje ale nie planuję zakupu nowego komputera.
Swoj± drog± jako¶ nie mam serca do "elektronicznych" kompasów...
Wolę te wskazówkowe, bardziej je czuję.

BTW.Wybierasz sie na kaluze w niedziele ?

Nie, w t± niedzielę akurat lecę na tydzień na Hawaje, Big Island.
Ale jak wrócę to zamierzam zrobić program AOWD więc pewnie
pomoczę tyłek parę razy w Kankakee to będzie okazja się spotkać.
A Ty już jeste¶ instruktorem? Nie pamiętam czy Ty czy Rafał jest?

Najwygodniejsze umocowanie kompasu