Najwyra??niej Bryant jest czuciowcem

Data: 2011-02-11 01:19:50
Autor: Tomasz Radko
Najwyra??niej Bryant jest czuciowcem

Prastare pytanie: kogo wybralibyście do ostatniej akcji, gdyby od jej
powodzenia zależało wasze życie:
========
“If somebody had their life on the line, and they’ve got their options
on who they want to save their life – tell me who you’re going to pick?”
Bryant asked. “You’re going to look at the stats first?”
========

Osobiście najpierw sprawdziłbym statsy, no bo jak inaczej? I postawiłbym
prawdopodobnie na wysoki p'n'r Jamesa z Boshem, z Wade'm i Millerem
straszącymi na skrzydłach rzutem za trzy. Nie widzę lepszego pomysłu.

Data: 2011-02-11 00:11:17
Autor: Leszczur
On 11 Lut, 06:34, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

> prawdopodobnie na wysoki p'n'r Jamesa z Boshem, z Wade'm i Millerem
> straszącymi na skrzydłach rzutem za trzy. Nie widzę lepszego pomysłu.

Nieee! W tym sezonie najskuteczniejszym klacz szuterem jest......
Ladies and gentlemen I give you: KRIS HUMPHRIES!
FG=82% przy 7 FGA ;-)
Kobe moze sie schować ze swoim 38% przy 35 FGA.

Ale mówiąc powaznie - wszystko zalezy ile miałbym czasu na akcję.
Jeżeli ma to być tylko podanie i rzut za 3 - biorę Allena lub
Terry'ego.
Jeśli chodzi tylko o zdobycie punktów po akcji indywidualnej i jest
kilka sekund na jej przeprowadzenie to w dniu dzisiejszym
wybieram .... Westbrooka.
Chłopak zdobywa blisko 48 pts (tylko 10% po asystach), przy FG=47%,
FT=88%
Dla porównania:
- Bryant - 53 pts (20% po asystach), FG=38%, FT=89%
- Melo 44 pts (47%), FG=46%, FT=83%
- Durant 43 pts (44%), FG=39%, FT=90%
- Rose 41 pts (19%), FG=39%, FT=80%

BTW: przy rozmowie o róznicach między Westbrookiem i Rosem aż dziw
bierze, że nie zostały użyte ich asysty w zaciętych końcówkach. Tu
Rose ma dużą przewagę z 9.4 ast versus zaledwie 5.2 ast Westbrooka. No
ale może to dlatego, ze ten co nabija pustych asyst najwięcej w lidze
(Rondo) ma ich w tym okresie blisko 18 i bije wszystkich na głowę.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-11 09:25:56
Autor: lorak
W dniu 2011-02-11 09:11, Leszczur pisze:
[...]

skąd wziąłeś 47% FG Westbrooka? bo tutaj http://www.82games.com/1011/10OKC2.HTM#clutch
ma 45% eFG, 46.9 pts, 87.3% FT i 5.1 apg

KB - 46.8% eFG, 56.5 pts, 85.4% FT
Nash - 45.5% eFG, 39.5 pts, 95.3% FT (!) i 11.2 apg (!)
a Dirk rządzi: 61.4% eFG (!), 50.5pts, 89.7% FT

tak więc Westbrook wcale nie wypada lepiej od innych, a jako rozgrywający to w ogóle kiepsko w porównaniu z Nashem.

Data: 2011-02-11 02:15:22
Autor: Leszczur
On 11 Lut, 09:25, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:
> [...]
> Kobe moze sie schowa ze swoim 38% przy 35 FGA.

> Ale m wi c powaznie - wszystko zalezy ile mia bym czasu na akcj .
> Je eli ma to by tylko podanie i rzut za 3 - bior Allena lub
> Terry'ego.
> Je li chodzi tylko o zdobycie punkt w po akcji indywidualnej i jest
> kilka sekund na jej przeprowadzenie to w dniu dzisiejszym
> wybieram .... Westbrooka.
> Ch opak zdobywa blisko 48 pts (tylko 10% po asystach), przy FG=47%,
> FT=88%
> Dla por wnania:
> - Bryant - 53 pts (20% po asystach), FG=38%, FT=89%

sk d wzi e 47% FG Westbrooka?

Stąd: http://www.82games.com/1011/CSORT6.HTM
FG=46.8%

bo tutajhttp://www.82games.com/1011/10OKC2.HTM#clutch
ma 45% eFG, 46.9 pts, 87.3% FT i 5.1 apg

Jak pisałem - jeśli mam czas na indywidualne rozegranie akcji to
interesuje mnie wjazd na kosz i punkty lub faul i punkty.
Stąd nie brałem pod uwagę wpływu rzutu za 3, bo - jak wiadomo - od
tego mam Allena i JET'a :-)

tak wi c Westbrook wcale nie wypada lepiej od innych,

Przy założeniach, które podałem - wypada. Nie wymaga asysty, trafia na
bardzo dobrej skutecznosci z gry i linii osobistych i pod względem
zdobytych punktów jest w ścisłej czołówce ligi.

a jako rozgrywaj cy to w og le kiepsko w por wnaniu z Nashem.

Pytanie było o tego kto ma oddać decydujący rzut, a nie rozegrać akcję
i ustawić kolegów.
Przy rozegraniu nawet Nash się chowa przy Rondlu :-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2011-02-11 11:24:18
Autor: lorak
W dniu 2011-02-11 11:15, Leszczur pisze:
[...]

a, to tam, gdzie jest napisane "Last update: 04/16/2010" :D

bo tutajhttp://www.82games.com/1011/10OKC2.HTM#clutch
ma 45% eFG, 46.9 pts, 87.3% FT i 5.1 apg

Jak pisałem - jeśli mam czas na indywidualne rozegranie akcji to
interesuje mnie wjazd na kosz i punkty lub faul i punkty.

pod względem wykańczania pod koszem wypada bardzo słabo (poniżej średniej ligowej).

Data: 2011-02-11 03:23:15
Autor: Leszczur
On 11 Lut, 11:24, lorak <cha...@gazeta.pl> wrote:

> Stąd:http://www.82games.com/1011/CSORT6.HTM
> FG=46.8%

a, to tam, gdzie jest napisane "Last update: 04/16/2010" :D

Yep. I tam gdzier stoi jak wół "2010-2011 NBA Season Stats" :-)

> [...]
> interesuje mnie wjazd na kosz i punkty lub faul i punkty.

pod względem wykańczania pod koszem wypada bardzo słabo (poniżej

Średniej ligowej ogółem czy sredniej ligowej w końcówkach?

Pozdro

L'e-szczur

Najwyra??niej Bryant jest czuciowcem