Najwyższa emerytura w Polsce wynosi prawie 23 tys. zł

Data: 2020-09-11 09:50:41
Autor: u2
Najwyższa emerytura w Polsce wynosi prawie 23 tys. zł
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Ile-wynosi-najwyzsza-emerytura-w-Polsce-7959672.html

Najwyższa emerytura w Polsce wynosi prawie 23 tys. zł
Bartłomiej Godziszewskiredaktor

2020-09-10 11:10

Choć przeciętna emerytura nie przekracza 2 500 zł, to jednak są osoby, które otrzymują kilkukrotnie większe świadczenia z ZUS. Rekordzista w 2020 roku dostaje blisko 23 tys. zł emerytury.

Prezes ZUS Gertruda Uścińska poinformowała, że najwyższa emerytura wypłacana przez ZUS w 2020 roku wynosi 22,9 tys. zł (po marcowej waloryzacji). Jak ustalił "Super Express", rekordowe świadczenie otrzymuje mężczyzna z województwa lubelskiego. Tak wysoką emeryturę zawdzięcza dzięki bardzo wysokiemu kapitałowi, który sięgnął 2 mln zł oraz późnego przejścia na emeryturę. Mężczyzna zrobił to dopiero w wieku 81 lat, tym samym jego staż pracy wyniósł 61 lat. Przez ten czas pracował w górnictwie, zaczynając od stanowisk szeregowych, kończąc na kierowniczych.

Emerytura byłego górnika z województwa lubelskiego jest jednocześnie najwyższą wypłacaną emeryturą w ciągu ostatnich lat. Jednak nie zmienia się jednak fakt, że rekordziści pobierają świadczenia przewyższające 20 tys. zł. W ubiegłym roku rekordzistką była mieszkanka z Bydgoszczy, która co miesiąc z ZUS-u pobierała świadczenie w wysokości 22,2 tys. zł. Natomiast w 2017 roku najwyższa emerytura wynosiła 20 890 zł brutto i pobierał ją mężczyzna z Lublina.

Na postawie danych ZUS / Bankier.pl

- Im później przejdziemy na emeryturę i im dłużej pracujemy, odprowadzając składki do Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, tym na wyższe świadczenie możemy liczyć - przypomniała prezes Uścińska w trakcie Forum Ekonomicznym 2020 w Karpaczu. Jak wynika z wyliczeń ZUS, opóźnienie przejścia na emeryturę o rok i dalsza praca daje średnio o ok. 8 procent wyższe świadczenie.

Jednak o świadczeniu na poziomie 20 tys. zł większość emerytów może tylko pomarzyć, bowiem przeciętne świadczenie w Polsce jest kilkukrotnie niższe. W 2020 roku średnia emerytura w Polsce wynosi niespełna 2 500 zł brutto.

Źródło:

Bartłomiej Godziszewski

Wydawca, redaktor i analityk serwisu Bankier.pl. Autor wielu publikacji dotyczących zagadnień biznesowych i start-upowych. Miłośnik tematyki smart city. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.

Data: 2020-09-12 04:58:29
Autor: alojzy.nieborak
użytkownik u2 napisał:

- Im później przejdziemy na emeryturę i im dłużej pracujemy, odprowadzając składki do Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, tym na wyższe świadczenie możemy liczyć

Serio?

2015r czyli peło:

cyt.
Emerytura liczona według nowych zasad jest o 40% niższa od tzw. starej emerytury. Tymczasem była prezes ZUS przyznaje wprost, iż "niższe emerytury były jednym z celów reformy, ale gdy tę reformę wprowadzano... nikt o tym bardzo głośno nie mówił".

Co mamy za pisu?
Zabrali już te 15% od środków zgromadzonych na prywatnych funduszach?

Data: 2020-09-12 14:19:01
Autor: u2
W dniu 12.09.2020 o 13:58, alojzy.nieborak@gmail.com pisze:
użytkownik u2 napisał:

[...]

oddaj bucu i złodzieju te miliardy ukradzione z OFE

Data: 2020-09-12 18:42:20
Autor: Runt
Nanizsza emerytura w Polsce wynosi prawie1200 z ł!
użytkownik u2 napisał:

[...]

https://dorzeczy.pl/kraj/129571/to-koniec-ofe-sejm-uchwalil-zmiany.html

https://www.newsweek.pl/polska/rzad-zlikwiduje-ofe-zaplacimy-wszyscy-morawiecki-szuka-pieniedzy-na-obietnice-prezesa/nwtkk39

https://natemat.pl/blogi/izabelaleszczyna/296207,ofe-czyli-jak-pis-kradnie-nasze-oszczednosci-emerytalne

https://moneyv.wp.pl/gospodarka/pis-chce-wziac-pieniadze-z-ofe-pomoga-w-sfinansowaniu-obietnic-wyborczych-6365726855423617v.html

No i ci KANALIO?

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!
http://100aferpis.pl/

Data: 2020-09-12 08:29:18
Autor: Runt
Najniższa emerytura w Polsce wynosi prawie 120 0 zł
W dniu 2020-09-11 o 09:50, pijaczek u2 pisze:
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Ile-wynosi-najwyzsza-emerytura-w-Polsce-7959672.html Najwyższa emerytura w Polsce wynosi prawie 23 tys. zł

[...]

no i co palancie?
twoja partia przygotowuje się do POdniesienia wieku emerytalnego.
a tak żeście pluli na PO. kobyłka u płota pożyteczni idioci!

Data: 2020-09-12 08:30:48
Autor: u2
W dniu 12.09.2020 o 08:29, Runt pisze:
[...]

nie masz już czym ściemniać szpunt:)))))))))))))))

Data: 2020-09-12 08:33:15
Autor: Runt
W dniu 2020-09-12 o 08:30, pijaczyna i śmieć zagrodowy u2 pisze:
[...]

przepraszam, ze tak długo musiałeś czekać na moje teksty ;-)))))))

Data: 2020-09-12 08:52:03
Autor: u2
W dniu 12.09.2020 o 08:33, Runt pisze:
[...]

do roboty leniu, nie po to ciebie Pascha wysłał do UK, abyś tam leniuchował:))))))))))))))))

Data: 2020-09-12 08:58:36
Autor: Runt
W dniu 2020-09-12 o 08:52, u2 pisze:
[...]

https://strefabiznesu.pl/najnizsza-emerytura-2020-ile-wynosi-najnizsza-emerytura-w-polsce-jakie-trzeba-spelnic-warunki-by-otrzymac-emeryture-24012020-r/ar/c10-14691015

Szacuje się, że już w roku 2020 liczba osób nie mających szans nawet na emeryturę minimalną przekroczy znacznie 300 tysięcy, a w roku 2030 osiągnie ponad 650 tysięcy osób. To oznacza, że rosnąć może liczba osób które po wejściu w wiek emerytalny będą otrzymywały świadczenia w wysokości kilkuset złotych. Jeśli nie mają zgromadzonego kapitału i nie będą mogły liczyć na wsparcie rodziny zostaną skazane na życie w ubóstwie i konieczność korzystania z usług pomocy społecznej. Obecnie ponad 50 tysięcy seniorów otrzymuje świadczenia w wysokości niższej niż 600 złotych brutto. "

Data: 2020-09-12 09:03:52
Autor: u2
W dniu 12.09.2020 o 08:58, Runt pisze:
Szacuje się, że już w roku 2020 liczba osób nie mających szans nawet na emeryturę minimalną przekroczy znacznie 300 tysięcy

widzisz szpunt to że twoi starzy otrzymują 1200 zł na rękę to przywilej, warto było im robić w UB i SB, dlatego mają to co mają:)))))))))))

Data: 2020-09-12 18:38:16
Autor: Runt
UB-ecka KANALIA u2!
W dniu 2020-09-12 o 09:03, KANALIA u2 pisze:
[...]
od moich rodziców WARA ty UB=ecka KANALIO!

Data: 2020-09-12 18:52:24
Autor: u2
W dniu 12.09.2020 o 18:38, Runt pisze:
[...]

wstydzisz się ich szpunt ? a tak tutaj chętnie innych atakujesz, wiedzą twoi starzy co tutaj wypisujesz szpuncik ?:)))))))))))))))

Data: 2020-09-12 19:10:50
Autor: Runt
KANALIA u2
W dniu 2020-09-12 o 18:52, KANALIA u2 pisze:

wstydzisz się ich szpunt ?

Od moich rodziców WARa ty podła kanalio!

a tak tutaj chętnie innych atakujesz, wiedzą twoi starzy co tutaj wypisujesz szpuncik ?:)))))))))))))))

To moi rodzice, a nie "starzy" ty kanalio!

Obyś zdychał powoli ty sukinsynu!

Data: 2020-09-12 19:14:02
Autor: u2
W dniu 12.09.2020 o 19:10, Runt pisze:
[...]

wstydu nie masz szpuncik ? twoi starzy naprawdę nie wiedzą, co tutaj wypisujesz ?

Data: 2020-09-13 07:30:41
Autor: Runt
Najnizsza emerytura w Polsce wynosi prawie 1200 z ł
W dniu 2020-09-12 o 19:14, KANALIA u2 pisze:
[...]

OD  MOICH RODZICÓW W A R A  ty podły sukinsynu!

Twoje dzieci wiedzą jaka jesteś kanalią?

Obyś żył długo! W nędzy!

Data: 2020-09-13 08:40:37
Autor: u2
W dniu 13.09.2020 o 07:30, Runt pisze:
[...]

rzucasz się i wrzeszczysz jak gebelsik, najwyraźniej nie masz wstydu, a twoi starzy nie wiedzą jaki z ciebie gebelsik, bo dzieci nie masz:))))))))))))))))

Data: 2020-09-13 12:38:07
Autor: u2
W dniu 13.09.2020 o 12:34, Runt pisze:
[...]

znowu wrzeszczysz, uspokój się, tutaj jest miejsce publiczne, no i zapytaj się starych, czy można tak się zachowywać w miejscu publicznym:)))))))))))))

Data: 2020-09-13 17:54:15
Autor: Runt
GNIDA u2
W dniu 2020-09-13 o 12:38, PIJAK I KANALIA u2 pisze:
[...]

W O N  G N I D O !

Data: 2020-09-13 09:00:44
Autor: Zenek Kapelinder
GNIDA u2
niedziela, 13 września 2020 o 17:54:24 UTC+2 Runt napisał(a):
W dniu 2020-09-13 o 12:38, PIJAK I KANALIA u2 pisze:
> W dniu 13.09.2020 o 12:34, Runt pisze: >> W dniu 2020-09-13 o 08:40, KANALIA u2 pisze: >> >>> rzucasz się i wrzeszczysz jak gebelsik, najwyraźniej nie masz wstydu, >>> a twoi starzy nie wiedzą jaki z ciebie gebelsik, bo dzieci nie >>> masz:)))))))))))))))) >> >> WON G N IO D O ! > znowu wrzeszczysz, uspokój się, tutaj jest miejsce publiczne, no i > zapytaj się starych, czy można tak się zachowywać w miejscu > publicznym:)))))))))))))
W O N G N I D O !
-- Runt Oculum pro oculo et dentem pro dente! Keep smilling. All's well that ends well. http://100aferpis.pl/
Idź stąd pizdziak vel runt dziura w dupie. Strata żadna bo i tak nikt nie czyta co wypisujesz.

Data: 2020-09-13 18:13:07
Autor: u2
W dniu 13.09.2020 o 17:54, Runt pisze:
[...]

opanuj się szpunciak, tylko pspolityka trzyma ciebie przy życiu, co innego byś robił w życiu ? twoi starzy na pewno by ciebie pochwalili za twoją pisaninę na pspolityka:)))))))))))))))))

Data: 2020-09-13 19:18:49
Autor: u2
W dniu 13.09.2020 o 19:15, Runt pisze:
[...]

opanuj się szpunciak, zrób coś pożytecznego zamiast tutaj się biesić:))))))))))))))))))))

Data: 2020-09-13 19:31:38
Autor: Runt
gnida u2
W dniu 2020-09-13 o 19:18, KANALIA u2 pisze:
[...]

W O N G N I D O !!!

Data: 2020-09-13 19:45:11
Autor: u2
W dniu 13.09.2020 o 19:31, Runt pisze:
[...]

ileż nienawiści w tobie szpunciak, ja chciałbym tobie pomóc, ale nie wiem jak, może zwróć się do jakiegoś psychologa, jak nie możesz do swoich starych ?

Data: 2020-09-14 13:45:11
Autor: Runt
KANALIA u2
W dniu 2020-09-13 o 19:45, KANALIA u2 pisze:
[...]

W O N  K A N A L I O !