Najwyższe orpocentowanie rachunku oszczędnościowego

Data: 2010-07-06 22:13:04
Autor: Norbert
Najwyższe orpocentowanie rachunku oszczędnościowego
Jaki bank z pośród tych "znanych i pewnych" oferuje teraz majwyższe oprocentowanie kont oszczędnościowych?
Widziałęm że eurobank daje do 15 kont oszczędnościowych w ramach konta osobistego i jego oprocentowanie to 4,25%.
Czy jest coś lepszego na chwile obecną?

Data: 2010-07-06 22:28:01
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
On 10-07-06 22:13, Norbert wrote:
[...]

http://www.bankier.pl/kalkulatory/konta-oszczednosciowe/

w przypadku KB - pamietaj, ze trzeba miec ROR + otworzysz tylko w placowce i tylko jednen rachunek na klienta :)

--
http://macierzynski.blip.pl/

Data: 2010-07-07 09:41:37
Autor:
Michał 'Amra' Macierzyński <pbb@macierzynski.pl> napisał(a):
On 10-07-06 22:13, Norbert wrote:
> Jaki bank z poĹ&#65533;Ăłd tych "znanych i pewnych" oferuje teraz majwyĹźsze
> oprocentowanie kont oszczÄ&#65533;noĹ&#65533;iowych?
> WidziaĹ&#65533;&#65533; Ĺźe eurobank daje do 15 kont oszczÄ&#65533;noĹ&#65533;iowych w ramach konta
> osobistego i jego oprocentowanie to 4,25%.
> Czy jest coĹ&#65533;lepszego na chwile obecnÄ&#65533;

http://www.bankier.pl/kalkulatory/konta-oszczednosciowe/

w przypadku KB - pamietaj, ze trzeba miec ROR + otworzysz tylko w placowce i tylko jednen rachunek na klienta :)

Zdecydowanie odradzam usługi firm (w tym KB SA), które rzucają każdej grupie
swoich Klientów osobną, 20- czy 50-stronicową tabelę opłat i prowizji (i to
drobnym drukiem). A potem sami ze sobą mają problem z jej interpretacją, np.
przy wpłacie osoby fizycznej (która nie jest Klientem banku) na konto firmowe
w innym oddziale banku.

Odpowiadając na post Twórcy wątku: Wymieniony przez Ciebie bank oferuje konto
oszczędnościowie zupełnie za darmo z jedną darmową wypłatą w kasie w ciągu
miesiąca.  Jeżeli zdeponujesz tam min. 10000 PLN albo będziesz
wpłacał/przelewał do nich min. 800 PLN miesięcznie - to pakiet online do niego
też będzie za darmo (razem z kartą VE do konta głównego za skromne 95
gr/mies.). Darmowy tokenGSM działa bez problemu. Przed jego 'wydaniem' należy
mieć poprawnie skonfigurowane połączenia WAP/GPRS i aktywne wiadomości
sieciowe (push) - o czym wspominają na swojej stronie. Pracownicy często
zapominają o tej drugiej 'usłudze'.

Cudny był jeszcze Alior z lokatą nocną dla połowy zdeponowanych środków (ale
teraz mają tam śmieszne oprocentowanie).

Data: 2010-07-07 06:33:01
Autor: Młotkowy
W dniu 2010-07-06 22:13, Norbert pisze:
[...]

OF 4.5 bezbelkowo

--
Dziękuję. Pozdrawiam.            Młotkowy

Data: 2010-07-07 07:06:43
Autor: xbartx
Najwyższe orpocentowanie rachunku oszczędnościowego
Dnia Wed, 07 Jul 2010 06:33:01 +0200, Młotkowy napisał(a):

OF 4.5 bezbelkowo

Ale zapomniałeś dodać, że to czasowa promocja (o ile dobrze pamiętam).

--
xbartx

Data: 2010-07-07 08:22:36
Autor: krzysiek
[...]

ING w promocji chyba do końca września 5% z możliwością wypłat pieniędzy na ROR bez żadnych limitów i opłat.

Krzysiek
www.cashbook.pl

Data: 2010-07-07 12:01:02
Autor: Sebastian
[...]

Polbank 5,5%, dodatkowo z dzienną kapitalizacją.
Do 3 kont Mocno Oszczędzających, wszystko może być za darmo jeśli założy
się się darmowy ROR. Karta debetowa też za darmo.

Open Finace znowu obniżył oprocentowanie na Lokacie Optymalnej i Polbank
zrobił się bezkonkurencyjny.
Sebastian

Data: 2010-07-08 07:35:30
Autor: Szymon
[...]

Nie wiem jak teraz, ale swego czasu Polbank miał katastrofalny system internetowy. Sam nie korzystałem, jednak mnóstwo osób narzekało na grupie. Biorąc pod uwagę, iż depozyty gwarantuje rząd grecki to też jakoś tak średnio korci. No chyba, że i w ten materii coś się zmieniło.

Data: 2010-07-08 09:28:20
Autor: Sebastian
Najwyższe orpocentowanie rachunku oszczędnościowego
W dniu 2010-07-08 07:35, Szymon pisze:
[...]

[...]

System internetowy bardzo się poprawiał, dalej żadna rewelacja ale da
się korzystać. Niemcy już zadecydowali, że bardziej im się opłaca
zapłacić za rozrzutność Greków niż dopuścić do trzęsienia ziemi w
strefie euro. Oczywiście wszystkich oszczędności bym tam nie lokował.

Sebastian

Data: 2010-07-09 21:11:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Najwyższe orpocentowanie rachunku oszczędnościowego

"Sebastian" i13umk$sb0$1@polsl.pl

[...]

Ile mądralińscy dostali (mają dostać) w ramach tej pomocy?

Data: 2010-07-08 19:32:41
Autor: astro
On Thu, 8 Jul 2010 07:35:30 +0200, Szymon wrote:
Nie wiem jak teraz, ale swego czasu Polbank miał katastrofalny system internetowy.

Od czasu wprowadzenia autoryzacji przelewow poprzez SMS ich bankowosc
online jest calkowicie zdatna do uzytku.
Zaobserwowane niedogodnosci:
1. Bardzo powoli dzialajaca strona (Polbank24, nie ogolnodostepna z
oferta).
2. Przelewy wewnetrzne sa ksiegowane online, problem w tym, ze przekaz
pozna noca pieniedzy z Mocno Oszczedzajacego (nieograniczona ilosc
bezplatnych operacji w miesiacu!, niespotykana wygoda wsrod rachunkow
oszczednosciowych) na ROR skutkuje dopiero nad ranem. Wczesniej nie ma
sladu tego zdarzenia ani w historii, ani nawet srodki nie sa blokowane.
Dopiero nad ranem mozna przelac te srodki z ROR na zewnatrz.
Osobna kwestie stanowi zaufanie dla stabilnosci tegoz banku.

Obsluge bardzo sobie chwale - otrzymalem niezwykle szybko zwrot pieniedzy
polknietych przez wplatomat.
http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/browse_thread/thread/65f1cc5feb1081eb
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2010-07-10 00:02:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Najwyższe orpocentowanie rachunku oszczędnościowego

"astro" i1523o$r0b$1@usenet.news.interia.pl

Od czasu wprowadzenia autoryzacji przelewow poprzez SMS ich bankowosc

Nie wiedziałem, że mają SMSy. :) Od kiedy tak jest?

Obsluge bardzo sobie chwale - otrzymalem niezwykle szybko zwrot pieniedzy
polknietych przez wplatomat.

Złodziejami (jak na razie) nie są -- to fakt. :)

Data: 2010-07-10 15:39:23
Autor: astro
On Sat, 10 Jul 2010 00:02:27 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
Nie wiedziałem, że mają SMSy. :) Od kiedy tak jest?

"Polbank: autoryzacja SMS obok certyfikatow!" z 13 marca:
http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/browse_thread/thread/d43d2efc177292f7

Zapomnialem o jeszcze jednej niedogodnosci PB: bankowosc online nie dziala
poprawnie pod Google Chrome. Znaczna czesc linkow jest "nieklikalna". Nie
mozna np podejrzec historii rachunku, mozna jednak dokonac przelewu. Sprawe
zglosilem do BOKu po czym otrzymalem odpowiedz:

"Uprzejmie informuje, ze usluga bankowosci internetowej dziala prawidlowo
pod systemem Windows w przegladarkach Internet Explorer i Mozilla Firefox.
Zalecamy korzystanie z tych przegladarek."

A ja na wiekszosci komputerow nawet nie mam Windowsa...
Na szczescie pod Opera pracuje poprawnie (tylko pooowoooliii).

Wysokie oprocentowanie Mocno Oszczedzajacego i nieskonczona ilosc
bezplatnych przelewow miedzy nim a ROR rekompensuja mi wspomniane wady.
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Data: 2010-07-11 00:09:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Najwyższe orpocentowanie rachunku oszczędnościowego

"astro" i19t6b$1oc$1@usenet.news.interia.pl

"Polbank: autoryzacja SMS obok certyfikatow!" z 13 marca:
http://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/browse_thread/thread/d43d2efc177292f7

Nie wiedziałem. Linku nie otwieram, bo teraz jestem offline. :)
(otworzę inną razą)

A ja na wiekszosci komputerow nawet nie mam Windowsa...

:) Powinni dodawać licencję WinZgroźnego swoim klientom -- za free oczywiście. :)

Na szczescie pod Opera pracuje poprawnie (tylko pooowoooliii).

Ja używam Opery. :)

Wysokie oprocentowanie Mocno Oszczedzajacego i nieskonczona ilosc
bezplatnych przelewow miedzy nim a ROR rekompensuja mi wspomniane wady.

Skoro są SMSy -- to zupełnie co innego. Byłem przekonany, że nadal tylko certyfikaty. :)

Dzięki za obie informacje (SMS i Opera) i życzę dużo dobrego. :)

Jeszcze gdyby tak mieli gwarancje polskie...

Data: 2010-07-12 15:01:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
[...]

Trudne te wypowiedzi. :) Rozumiem, że SMSy wyparły certyfikaty i mogę zlecać lanie
za pomocą SMS bez udziału certyfikatów. Ale żeby to aktywować, zapewne musze udać
się do oddziału. :) Nie ma problemu. Zaraz (może zadwa) idę. :) I już podlałem do
Grecji 450 złotych. :) Chętnie bym podła 66.6 razy więcej, ale mnie greckie
gwarancje nie nęcą. :)

Dzięki za info o SMSkodach. :)

Data: 2010-07-12 13:48:12
Autor: jureq
Najwyższe orpocentowanie rachunku oszczędnościowego
Dnia Mon, 12 Jul 2010 15:01:34 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

Ale Ĺźeby to
aktywować, zapewne musze udać się do oddziału. :)

Nie. Aktywację SMS robi się przez internet. Musisz w tym celu użyć certyfikatu :)

Data: 2010-07-12 21:15:02
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Najwyższe orpocentowanie rachunku oszczędnościowego

"jureq" i1f6es$jlk$1@news.onet.pl

Nie. Aktywację SMS robi się przez internet.
Musisz w tym celu użyć certyfikatu :)

Aha...

W banku poinformowano mnie, że mam aktywować SMS przez
internmet (w oddziale nie można) i telefonicznie zrzec
się certyfikatu. Nie mówiono mi, że muszę posłużyć się
certyfikatem przy aktywowaniu SMS... :)

No nic.. Jakoś to będzie...

Data: 2010-07-13 05:43:15
Autor: jureq
Dnia Mon, 12 Jul 2010 21:15:02 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

W banku poinformowano mnie, że mam aktywować SMS przez internmet (w
oddziale nie można) i telefonicznie zrzec się certyfikatu.

Nie musisz zrzekać się certyfikatu. Jeśli tego nie zrobisz, to na komputerze z certyfikatem będzie on nadal używany do autoryzacji, na pozostałych komputerach SMS.

Data: 2010-07-13 19:28:55
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Najwyższe orpocentowanie rachunku oszczędnościowego

"jureq" i1gudj$l7c$1@news.onet.pl

[...]

Tak czy siak -- dla mnie to bez sensu. :)
Wleję na mocne konta po pół grosza  i tak zostanie na jakiś czas. :)
Na oszczędnym słabym będę miał pięć stów pod bankomatowe potrzeby. :)

W Olecku i w Augustowie już jest EB -- pewnie w wielu innych małych
miejscowościach także. :) Dostęp do gotówki coraz łatwiejszy. :)

Data: 2010-07-15 22:46:49
Autor: jarek
Najwyższe orpocentowanie rachunku oszczędnościowego
Biorąc pod uwagę, iż depozyty gwarantuje rząd grecki to też jakoś tak średnio korci. No chyba, że i w ten materii coś się zmieniło.

Hmm, trochę moich przemyśleń. Poczytałem sobie na ich stronie o gwarancjach
bankowych "korzysta on z ochrony greckiego funduszu gwarancyjnego Hellenic
Deposit & Investment Guarantee Fund (HDIGF), odpowiednika Bankowego Funduszu
Gwarancyjnego (BFG) obsługującego banki w Polsce."
http://www.polbankefg.pl/o-banku/gwarancje.html
http://www.polbankefg.pl/o-banku/procedura-wyplaty-gwarancji-depozytow-z-funduszu-hdigf.html
No niby OK, tylko że z takimi funduszami gwarancyjnymi (w tym z naszym BFG) jest
tak, że gwarancje są chyba skonstruowane dla pewnego procenta upadłych banków
więc czy to HDIG czy BFG przy jakimś załamaniu, panice itp. na pewnie się nie
wyrobi ... i co, ogłasza upadłość (przecież na jego funkcjonowanie płacą składki
wszystkie banki, członkowie BFG czy HDIG ?

Z drugiej strony, Grekom kubeł zimnej wody już na głowę się wylał, swoje
przeszli, mogliśmy zaobserwować co się w tych dniach dzieje nie tylko u nich ale
i z ichnimi bankami, no i Niemcy zdecydowali się, dla ratowania euro, wesprzeć
ich swoja kasą.

Z drugiej strony, czytam ostanio takie wypowiedzi expertów z NBP o sytuacji  w
Polsce i ...mam mocno mieszane uczucia:
http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/295045,nbp-polska-ma-gigantyczne-dlugi.html
"NBP: Polska ma gigantyczne długi
(...) państwo pożyczyło więc, na nasz koszt, biliony złotych. A to oznacza, że
jest znacznie gorzej niż w Grecji czy Hiszpanii.
(...) Całkowite zadłużenie Polski przekracza 220 proc. Produktu Krajowego
Brutto, uważa Janusz Jabłonowski z NBP (...) i wynosi trzy biliony złotych.
Oficjalnie zadłużenie skarbu państwa wynosiło w kwietniu ponad 644 mld zł. To
ok. 17 tys. zł na przeciętnego Polaka i około połowy polskiego PKB.

Tymczasem według Janusza Jabłonowskiego z departamentu statystyki Narodowego
Banku Polskiego rzeczywistość jest dalece bardziej ponura: do jawnego powinniśmy
doliczyć dług ukryty, sięgający 180 proc. PKB."

Ministrowi finansów nie wierzę za grosz, bo kłamie w żywe oczy, i ciągle
kombinuje, jak li tylko przez zmianę przepisów naliczania długu, zmniejszyć jego
wysokość a wydatki wcale nie maleją tylko rosną lawinowo.
Taka nagła wypowiedź experta NBP też nie bierze się znikąd i zapewne czemuś
służy. Rząd jednak to oleje, zapatrzony w prognozy Vincenta i chwalący się
oszczędnościami na poziomie ... 500 mln zl.

Do czego zmierzam ?
Że w Polsce wszystko przed nami i zapewne do czegoś dojdzie, pytanie:  jak
przebiegnie i czym się skończy ?. Takie doświadczenia Grecy mają już za sobą (+
otrzymane wsparcie) i oferta PB może okazać się bezpieczniejsza.

No próbowałem siebie przekonać ale nie za bardzo mi to wyszło ;))

ps. zastanawia mnie jedno, dlaczego PB otwierając się w Polsce, dla zwiększenia
swojej wiarygodności w  naszym kraju, po prostu nie przystąpił do BFG ?
Kwestia wysokości składek ?
Że być może tam płacą od całej grupy (i wychodzi taniej) a tu płaciliby dużo
wyższą ?

Data: 2010-07-07 14:29:04
Autor: Krzysztof

"Norbert" <norkomp@MALPAgmail.com> wrote in message news:i102te$cu$1mx1.internetia.pl...
[...]

Meritum, k. z dzienna kapitalizacja i jedna wyplata darmowa-4.5%, trzeba chyba posiadac ror-ale ten jest bezplatny.

Najwyższe orpocentowanie rachunku oszczędnościowego