Najwyższy czas..

Data: 2010-02-08 08:35:04
Autor: Jadrys
Najwyższy czas..

...żeby ten osobnik ten osobnik opuścił (z własnej wili lub pod przymusem) nasz kraj i nigdy tu nie wracał:

   http://finanse.wp.pl/kat,104122,title,Kulczyk-chce-uwolnic-Polske-od-rosyjskiej-ropy,wid,11932953,wiadomosc.html?ticaid=199b1

Data: 2010-02-08 15:13:17
Autor: ` heÂŽsk `
Najwyższy czas..
On Mon, 08 Feb 2010 08:35:04 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

..żeby ten osobnik ten osobnik opuścił (z własnej wili lub pod przymusem) nasz kraj i nigdy tu nie wracał:

 a niby dlaczego ? bo zazdroscie mu przedsiebiorczosci ?
 apel podpisales sie jako PEN i jako Sawa ? ;o))

--

 HeSk

http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-08 17:01:44
Autor: Jadrys
NajwyĹźszy czas..
W dniu 2010-02-08 15:13, ` heÂŽsk ` pisze:
[...]

Ponieważ ludzie w Poznaniu przez niego płaczą.

Data: 2010-02-08 18:11:04
Autor: `heÂŽsk`
Najwyższy czas..
On Mon, 08 Feb 2010 17:01:44 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   a niby dlaczego ? bo zazdroscie mu przedsiebiorczosci ?
>   apel podpisales sie jako PEN i jako Sawa ? ;o))

Ponieważ ludzie w Poznaniu przez niego płaczą.

 cebule calymi dniami obieral ?

--

 HeSk

Data: 2010-02-08 18:21:54
Autor: Jadrys
NajwyĹźszy czas..
W dniu 2010-02-08 18:11, `heÂŽsk` pisze:
[...]

Co znaczą słowa - "calymi" i "obieral"?

Data: 2010-02-08 18:28:03
Autor: `heÂŽsk`
Najwyższy czas..
On Mon, 08 Feb 2010 18:21:54 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   cebule calymi dniami obieral ?
Co znaczą słowa - "calymi" i "obieral"?

 zes cymbal ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-02-08 21:09:02
Autor: Jadrys
NajwyĹźszy czas..
W dniu 2010-02-08 18:28, `heÂŽsk` pisze:
[...]

Nie rozumiem, - mógłbyś po polsku?

Data: 2010-02-08 15:41:01
Autor: the_foe
Najwyższy czas..
W dniu 2010-02-08 08:35, Jadrys pisze:

[...]

rozumiem ze znacjonalizowac a rodzine wywiesc do puszczy na roboty?

--
the_foe

Data: 2010-02-08 17:05:42
Autor: Jadrys
Najwyższy czas..
W dniu 2010-02-08 15:41, the_foe pisze:
[...]

Po prostu odebrać mu to co nie jego. I nawet nie skazywać za przekręty na więzienie tylko wywieźć nad granicę i poszczuć psami.

Data: 2010-02-08 17:30:44
Autor: the_foe
Najwyższy czas..
W dniu 2010-02-08 17:05, Jadrys pisze:
Po prostu odebrać mu to co nie jego. I nawet nie skazywać za przekręty
na więzienie tylko wywieźć nad granicę i poszczuć psami.

czyli mamy sie cofnac cywilizacyjnie do czasow zaboru rosyjskiego?

--
the_foe

Data: 2010-02-08 18:03:09
Autor: Jadrys
Najwyższy czas..
W dniu 2010-02-08 17:30, the_foe pisze:
[...]

A chrzanić takie zdobycze cywilizacyjne gdy ktoś jednym podpisem pozbawia ludzi swoich zakładów pracy, i oddaje je jednemu wiecznie nienażartemu kapitalistycznemu ryjowi.

Data: 2010-02-08 18:11:11
Autor: the_foe
Najwyższy czas..
W dniu 2010-02-08 18:03, Jadrys pisze:

A chrzanić takie zdobycze cywilizacyjne gdy ktoś jednym podpisem
pozbawia ludzi swoich zakładów pracy, i oddaje je jednemu wiecznie
nienażartemu kapitalistycznemu ryjowi.

Kulczyka tez chcesz pozbawic jednym podpisem wszytkiego. Skad masz pewnosc ze nastepny nie bedziesz Ty. Slonce Tatr cie wywlaszczy we wtorek a w czwartek Twoj dom zrowna buldozer pod budowe alei im. kota Alika.

--
the_foe

Data: 2010-02-08 18:29:14
Autor: Jadrys
Najwyższy czas..
W dniu 2010-02-08 18:11, the_foe pisze:
[...]

Absolutnie nic nie mam do czyjegoś majątku który został wypracowany w sposób uczciwy. Pana Kulczyka rozliczyłbym tylko z tych mocno podejrzanych prywatyzacji. Choćby z tego kupna poznańskiego browaru.

Data: 2010-02-08 18:39:18
Autor: `heÂŽsk`
Najwyższy czas..
On Mon, 08 Feb 2010 18:29:14 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Absolutnie nic nie mam do czyjegoś majątku który został wypracowany w sposób uczciwy.

czyli wylacznie do swojego ;o)))

Pana Kulczyka rozliczyłbym tylko z tych mocno podejrzanych prywatyzacji.

 od rozliczania jest sad, a nie twoje stalinoiwskie marzenia

Choćby z tego kupna poznańskiego browaru.

 a kto ci zabranial kupic ten browar ?
 teraz bys go pewnie znacjonalizowal, a kulczyka
 w jarzma i do paki, albo bys psami zaszczul, tak?

--

 HeSk

Data: 2010-02-08 21:07:45
Autor: Jadrys
NajwyĹźszy czas..
W dniu 2010-02-08 18:39, `heÂŽsk` pisze:
On Mon, 08 Feb 2010 18:29:14 +0100, Jadrys<Che@yahoo.com>  wrote:

Absolutnie nic nie mam do czyjegoś majątku który został wypracowany w
sposĂłb uczciwy.

czyli wylacznie do swojego ;o)))

Nie, nie tylko.. Jest duĹźo ludzi ktĂłrzy doszli do czegoś  w sposĂłb uczciwy.

Pana Kulczyka rozliczyłbym tylko z tych mocno podejrzanych prywatyzacji.

  od rozliczania jest sad, a nie twoje stalinoiwskie marzenia

Sądy są przystosowane do osądzania złodziei bochenka chleba, albo pudełka zapałek a nie aferzystów w białych kołnierzykach.

Choćby z tego kupna poznańskiego browaru.

  a kto ci zabranial kupic ten browar ?
  teraz bys go pewnie znacjonalizowal, a kulczyka
  w jarzma i do paki, albo bys psami zaszczul, tak?

nieomal codziennie kupuję parę "browarów" :-P

Data: 2010-02-08 12:12:59
Autor: zbig
Najwyższy czas..

A kto ma tworzyć miejsca pracy, setki miejsc pracy, tysiące miejsc
pracy jeśli nie taki ktos jak Kulczyk?

Data: 2010-02-08 22:22:47
Autor: Jadrys
Najwyższy czas..
W dniu 2010-02-08 21:12, zbig pisze:
A kto ma tworzyć miejsca pracy, setki miejsc pracy, tysiące miejsc
pracy jeśli nie taki ktos jak Kulczyk?

No gwoli sprawiedliwości muszę przyznać że ostatnio dzięki niemu trochę ludzi ma pracę. Jednak wcześniej  w przejmowanych przez siebie zakładach państwowych tylko redukował przez zwolnienia liczbę pracowników.

Data: 2010-02-08 14:01:43
Autor: zbig
Najwyższy czas..
On 8 Lut, 22:22, Jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
[...]

Gdyby nie zredukował to zaklad by splajtował i pracę straciliby
wszyscy. To jest elementarz.. Wiele zakładów nie miało tego szczęścia
by się dac sprywatyzować. u nas w gdańsku tak było z Unimorem, w
którym szalały pro walentynowiczowskie związki zawodowe. Pamietam do
dziś tego idiotę Krementowskiego, kumpla Gwiazdy, który twierdził, ze
do Niemca to po jego trupie. Teraz jest tam... Urząd Skarbowy a po
firmie Unimor nie został nawet ślad.

Data: 2010-02-09 23:23:59
Autor: Jadrys
Najwyższy czas..
W dniu 2010-02-08 23:01, zbig pisze:
[...]

Nie na tym to polegało.. Dam na przykład browar poznań, facet go kupił za przysłowiowa złotówkę, zwolnił część załogi, przystrzygł trawniki i sprzedał za rzeczywistą wartość komuś z zagranicy.

Data: 2010-02-09 08:24:16
Autor: cirrus
Najwyższy czas..
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkpg4f$4da$1news.onet.pl...
[...]

Słusznie, odebrać wszystko zaplutym karłom reakcji. ;)

--
stevep

Data: 2010-02-09 23:26:01
Autor: Jadrys
Najwyższy czas..
W dniu 2010-02-09 08:24, cirrus pisze:
[...]

Nie słusznie. Zakłady pracy powinny być tych co je budują i w nich pracują.

Data: 2010-02-10 17:42:28
Autor: cirrus
Najwyższy czas..
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hksndr$nsc$2news.onet.pl...
[...]

A jak zejdą podczas tej budowy to oddać je spadkobiercom?

--
stevep

Data: 2010-02-10 21:43:36
Autor: Jadrys
Najwyższy czas..
W dniu 2010-02-10 17:42, cirrus pisze:

Słusznie, odebrać wszystko zaplutym karłom reakcji. ;)

Nie słusznie. Zakłady pracy powinny być tych co je budują i w nich
pracują.

A jak zejdą podczas tej budowy to oddać je spadkobiercom?

Co ty Stefan tak się przywiązujesz do jakichś iluzorycznych własności? Wiesz wszyscy kapitaliści traktują ziemię, i jej bogactwa jako swoją własność.
  Ale rzeczywistość jest taka że oni wyglądają i zachowują się jak pchły siedzące na psie i wykłócające się do której należy ten pies..

Data: 2010-02-11 12:24:16
Autor: cirrus
Najwyższy czas..
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hkv5q2$pd8$1news.onet.pl...
[...]

Każdy właściciel traktuje tak swoją własność.

--
stevep

Data: 2010-02-14 22:49:24
Autor: Jadrys
Najwyższy czas..
W dniu 2010-02-11 12:24, cirrus pisze:
[...]

Właścicielem to można być swoich wszy.

Data: 2010-02-08 18:11:04
Autor: `heÂŽsk`
Najwyższy czas..
On Mon, 08 Feb 2010 17:05:42 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Po prostu odebrać mu to co nie jego. I nawet nie skazywać za przekręty na więzienie tylko wywieźć nad granicę i poszczuć psami.

 niealeko ci braciszku do stalina.
 10.02 bedzie 70 rocznica 1-wszej zsylki na syberie.
 ci oprawcy stosowali wlasnie takie metody.  jestes ich pogrobowcem.

--

 HeSk

Data: 2010-02-08 18:21:15
Autor: Jadrys
NajwyĹźszy czas..
[...]

Pocałuj mnie w nos. skoro popierasz przekręty.

Data: 2010-02-08 18:27:30
Autor: `heÂŽsk`
Najwyższy czas..
On Mon, 08 Feb 2010 18:21:15 +0100, Jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   niealeko ci braciszku do stalina.
>   10.02 bedzie 70 rocznica 1-wszej zsylki na syberie.
>   ci oprawcy stosowali wlasnie takie metody.
>   jestes ich pogrobowcem.

Pocałuj mnie w nos. skoro popierasz przekręty.

 gdzie napisalem, ze popieram!?
 potepiam metody, ktore ty pochwalasz.

  --

 HeSk