Najwyższy podjazd w województwie łódzkim

Data: 2009-05-12 13:59:08
Autor: Kuba Stasiak
Najwyższy podjazd w województwie łódzkim
Szukam jak najwyższego podjazdu gdzieś w okolicy Łodzi. Preferowana nawierzchnia asfalt. Podjazd o jak najwyższym nachyleniu przez jak najdłużsy dystans (najlepiej 1km). Wiem, że biorąc pod uwage nizinny krajobraz okolic Łodzi może być ciężko, czekam jednak na propozycje.

--
http://inimicus.bikestats.pl/

Data: 2009-05-12 05:31:18
Autor: Przemek
On 12 Maj, 13:59, "Kuba Stasiak" <mp3...@op.pl> wrote:
[...]

w łódzkim najdłuższy i najwyższy będzie na górze Kamieńsk. Nie
pamiętam dokładnie, ale chyba około 3km podjazdu będzie. W okolicach
Łodzi to chyba za Zgierzem w kierunku Piątku były fajne górki.

Data: 2009-05-12 16:08:47
Autor: Kuba Stasiak
[...]

Mógłbyś podać dokładnie miejscowości, gdzie znajdują się te wzniesienia? Nie wiem jak dojechać. Miejscowość Kamieńsk znalazłem od siebie ale 79km, to trochę za daleko jak na jedną strone by pojechać potrenować podjazdy.

Data: 2009-05-12 10:39:53
Autor: Przemek
On 12 Maj, 16:08, "Kuba Stasiak" <mp3...@op.pl> wrote:

[...]

Przez Pabianice wychodzi około 69km.
A nazw miejscowości dokładnie nie pamiętam, ale kierujesz się na
Piątek jadąc z Łodzi przez Zgierz. Jest tam kilka fajnych podjazdów,
do tego nawierzchnia chyba niedawno remontowana. Ale ruch raczej spory.

Data: 2009-05-12 11:00:51
Autor: Michał Wolff
[...]

Tutak masz bardziej szczegółowy opis:
http://aard.blox.pl/2008/10/Koniec-mi-to-lata.html
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2009-05-12 16:28:27
Autor: MadMan
Dnia Tue, 12 May 2009 16:08:47 +0200, Kuba Stasiak napisał(a):

[...]

A tam daleko, ja w niedzielę jechałem 71 km żeby podjechać na Hrobaczą
(4 km do przodu i 450m do góry). --
Pozdrawiam,
ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2009-05-12 21:37:33
Autor: szaman
[ot] Najwyższy podjazd w województwie łódzkim
MadMan wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

A tam daleko, ja w niedzielę jechałem 71 km żeby podjechać na Hrobaczą
(4 km do przodu i 450m do góry).

Damian, nei wiem czy CIebie też, ale Marka już opieprzałem za to 'samo ha' :P

sz

Data: 2009-05-12 22:06:21
Autor: MadMan

http://pl.wikipedia.org/wiki/Hrobacza_Łąka zatem umrzyj. --

Data: 2009-05-13 18:19:53
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[ot] Najwyższy podjazd w województwie łódzkim
Panie MadMan, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:1lwxk4qkb26d8$.dlgpedalarstwo.to.moja.pasja.net> przy ul....

Dnia Tue, 12 May 2009 21:37:33 +0200, szaman napisał(a):

Damian, nei wiem czy CIebie też, ale Marka już opieprzałem za to 'samo ha' :P

http://pl.wikipedia.org/wiki/Hrobacza_Łąka zatem umrzyj.

Wiki łże.
Szaman mi tłumaczył, że to się wzięło od jakiegoś gościa, co się nazywał
Chrobak chyba. Szaman! Odeślij go do przewodnika Tego Gościa Który Lubi
Czepiać Się Nazw. ;-)

Data: 2009-05-13 18:32:05
Autor: MadMan
[ot] Najwyższy podjazd w województwie łódzkim
Dnia Wed, 13 May 2009 18:19:53 +0200, Marek 'marcus075' Karweta
napisał(a):

Szaman! Odeślij go do przewodnika Tego Gościa Który Lubi
Czepiać Się Nazw. ;-)

Ty też umrzyj. Już cię nie kocham. :<

Data: 2009-05-13 18:57:10
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[ot] Najwyższy podjazd w województwie łódzkim
Panie MadMan, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:1xl06lywnlino.dlgpedalarstwo.to.moja.pasja.net> przy ul....

napisał(a):

Szaman! Odeślij go do przewodnika Tego Gościa Który Lubi
Czepiać Się Nazw. ;-)

Ty też umrzyj. Już cię nie kocham. :<

Dobra, dobra.
Ważne, żebyś podjechał na Magurkę, potem możemy umierać razem.

Data: 2009-05-14 01:18:37
Autor: Coaster

napisał(a):

[...]

Hmm, stereo?
Bidajing? ;-)

--
PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

– Sheldon Brown, 1944-2008

Data: 2009-05-14 11:47:57
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[ot] Najwyższy podjazd w województwie łódzkim
Panie Coaster, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gufl23$4jc$2nemesis.news.neostrada.pl> przy ul....

Hmm, stereo?

Tak. Dwa pedały.
;->

Data: 2009-05-12 16:29:45
Autor: live_evil
Kuba Stasiak pisze:
Miejscowość Kamieńsk znalazłem od siebie ale 79km, to trochę za daleko jak na jedną strone by pojechać potrenować podjazdy.

No to dobrze znalazłeś.

--

  My homebuilt FWD recumbent, a welder's prank :-)
   -- > http://piotrowiak.info/poziom

Data: 2009-05-12 18:29:43
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Najwyższy podjazd w województwie łódzkim
Panie Kuba Stasiak, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:gubvtc$83n$1news.onet.pl> przy ul....

[...]

A tam. Weź rower i przyjedź w Beskidy. Pojeździj przez weekend pod górę i
wróć do Łodzi. :-)

Data: 2009-05-12 17:39:50
Autor: tomski

Użytkownik "Przemek" <przemyslaw.22@gmail.com> napisał w wiadomości news:a77ed474-5bc4-4a0e-8d0d-b7effb1b0a1er3g2000vbp.googlegroups.com...
w łódzkim najdłuższy i najwyższy będzie na górze Kamieńsk. Nie
pamiętam dokładnie, ale chyba około 3km podjazdu będzie.

Tyle to chyba tam nie ma, pamiętam jak byłem tam na nartach to trasa zjazdowa (bardzo łagodna) zimą ma 760 m, to podjazd musiałby ogromnymi zakosami iść żeby miał 3km :) obstawiam góra 1-1,5 km. A, i podjazdy są tam w terenie.
Pozdr,
Tomek

Data: 2009-05-12 10:34:42
Autor: Przemek
On 12 Maj, 17:39, "tomski" <tomskifr_...@gazeta.pl> wrote:

[...]

Z drugiej strony jest asfaltowy podjazd na sam szczyt. I tyle tam
będzie, bo już kilka razy podjeżdżałem i zjeżdżałem. Swoją drogą można
tam zapiąć spokojnie ponad 80km/h na 26".

pozdr

Data: 2009-05-12 20:52:21
Autor: Michu
Przemek pisze:
[...]

witam,
zaraz za Zgierzem w kierunku Piątku (Kutna) jest górka spełniająca wymagania.
Ostatnio na fullu podjeżdżałem i z licznika wychodzi 1km.
Droga w sumie ruchliwa ale szeroka w tym miejscu.
Jak chcesz się zmasakrować to zapraszam.
W sumie to jeszcze jest Zgierz bo tabliczka koniec obszaru zabudowanego jest w samym dołku a jedzie się w lesie.

pzdr.
Michal

Data: 2009-05-12 21:07:35
Autor: MadMan
Dnia Tue, 12 May 2009 20:52:21 +0430, Michu napisał(a):

zaraz za Zgierzem w kierunku Piątku (Kutna) jest górka spełniająca wymagania.
Ostatnio na fullu podjeżdżałem i z licznika wychodzi 1km.

Wg GPMapy Topo tam jest 40 metrów na kilometrze w górę. 4% to nie jest
podjazd, to jest lekka nierówność terenu :)

Data: 2009-05-12 21:13:51
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Najwyższy podjazd w województwie łódzkim
Panie MadMan, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:o5surpzca2u6$.dlgpedalarstwo.to.moja.pasja.net> przy ul....

[...]

Na warunki beskidzkie to jest w zasadzie jazda po płaskim. ;-)

Data: 2009-05-13 07:11:07
Autor: tadeklodz
On 12 Maj, 18:22, Michu <lastek@[WYTNIJ_TO]poczta.onet.pl> wrote:
Przemek pisze:

> [...]

W sumie to jeszcze jest Zgierz bo tabliczka koniec obszaru zabudowanego
jest w samym dołku a jedzie się w lesie.

to jest podjazd od strony Dąbrówki / z Piątku do Zgierza/ obok Malinki
do Zgierza.

Najwyższy podjazd w województwie łódzkim