Nakaz aresztowania

Data: 2017-02-16 22:51:52
Autor: Stachu Chebel
Nakaz aresztowania
Jaro już kompletnie odjechał.

Data: 2017-02-17 04:06:18
Autor: V.L.Pinkley
Nakaz aresztowania
użytkownik Stachu Chebel napisał:
Jaro już kompletnie odjechał.

Państwo zaczyna funkcjonować.
Nie to co za peło kiedy 2x platforma podchodziła do postawienia
Ziobra przed trybunałem stanu i osły z peło nie przychodzili na głosowanie.

Wersja alternatywna, kopiemy się dla picu by lud miał radochę.
Wybierz sobie co ci pasuje.

Data: 2017-02-17 04:54:31
Autor: Stachu Chebel
Nakaz aresztowania
W dniu piątek, 17 lutego 2017 13:06:19 UTC+1 użytkownik V.L.Pinkley napisał:

Państwo zaczyna funkcjonować.

Pierdul w Smoleńsku!! Pierdul opona na trasie!! Pierdul podczas wycieczki do Ojca Dyrektora!! Pierdul w Seicento !!

Data: 2017-02-17 06:40:02
Autor: V.L.Pinkley
Nakaz aresztowania
> [...]

Pierdul w Smoleńsku!! Pierdul opona na trasie!! Pierdul podczas wycieczki do Ojca Dyrektora!! Pierdul w Seicento !!

Pisałem o sprawach istotnych a Ty lecisz pierdołami.
Co mnie obchodzą wycieczki do Rydzyka, albo opona. Chj mnie obchodzą,
nie mają dla mnie żadnego znaczenia, dla mnie ma znaczenie kasa.

Data: 2017-02-17 21:56:55
Autor: Tomasz Chmielewski
Nakaz aresztowania
On 02/17/2017 09:54 PM, Stachu Chebel wrote:
W dniu piątek, 17 lutego 2017 13:06:19 UTC+1 użytkownik V.L.Pinkley napisał:

Państwo zaczyna funkcjonować.

Pierdul w Smoleńsku!!

Wina Tuska.

Pierdul opona na trasie!!

Wina Tuska.

Pierdul podczas wycieczki do Ojca Dyrektora!!

Wina peło.

Pierdul w Seicento !!

Tu Płaszczak powiedział, że wina opozycji.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-02-17 14:27:17
Autor: the_foe
Nakaz aresztowania
W dniu 2017-02-17 o 13:06, V.L.Pinkley pisze:
[...]

wtedy było już niemal pewne, ze PO straci władzę, więc nie byłbym taki pewien czy z tą absencją, głównie posłów w rządzie, to był wypadek. A przez moment wydawało się nawet ze PIS+K'15 to idą na konstytucyjną. I ze bez problemu bedą sypać TS na lewo i prawo. Na szczęscie Polski Jarkacz nie wytrzymał hibernacji i tydzien przed wyborami wyłonił się by piszczeć swoje gomułkowszczyzny, wystarczyło by PISowi spadło z pewnych >40% do 38%. I gdyby debile ze Zlewu nie połasili się na kasę i poszli jako stowarzyszenie albo jako nowa partia to PIS już do dziś by się z Kukizem pokłócili i zapewne byłoby już po kadencji tego Sejmu.

--
@foe_pl

Data: 2017-02-17 06:16:51
Autor: Stachu Chebel
Nakaz aresztowania
W dniu piątek, 17 lutego 2017 14:27:16 UTC+1 użytkownik the_foe napisał:

wtedy było już niemal pewne, ze PO straci władzę, więc nie byłbym taki pewien czy z tą absencją, głównie posłów w rządzie, to był wypadek.

Ależ nic podobnego!! PO będąc bujczucznie pewne władzy po wsze czasy, będąc pewne reelekcji BK w pierwszej turze olała kampanię. Kukiz pogrążył BK na amen. BK ni z gruchy ni pietruchy zorganizował "referendum" w sprawie JOW'ów. Za pięć dwunasta, jak się koło dupy pali!! Kto to kupi?! A siła propagandy jest wręcz niewiarygodna!! Jak to się wyśmiewano z Farage'a.., jak to się wyśmiewano z Trumpa.., hehe... Co się zaś tyczy tego ostatniego, to sam pisałeś, że nie ma szans.. Żadnych !! Twoje słowa..  Wiem, jesteś "ścisłowcem", a tymczasem Tumaniści potrafią Ci zrobić przysłowiową "wodę z mózgu".

Myśl samodzielnie !!

Data: 2017-02-17 06:21:35
Autor: Stachu Chebel
Nakaz aresztowania
W dniu piątek, 17 lutego 2017 15:16:52 UTC+1 użytkownik Stachu Chebel napisał:

Ależ nic podobnego!! PO będąc bujczucznie pewne władzy po wsze czasy, będąc pewne reelekcji BK w pierwszej turze olała kampanię. Kukiz pogrążył BK na amen. BK ni z gruchy ni pietruchy zorganizował "referendum" w sprawie JOW'ów. Za pięć dwunasta, jak się koło dupy pali!! Kto to kupi?! A siła propagandy jest wręcz niewiarygodna!! Jak to się wyśmiewano z Farage'a.., jak to się wyśmiewano z Trumpa.., hehe... Co się zaś tyczy tego ostatniego, to sam pisałeś, że nie ma szans.. Żadnych !! Twoje słowa..  Wiem, jesteś "ścisłowcem", a tymczasem Tumaniści potrafią Ci zrobić przysłowiową "wodę z mózgu".

> [...]

Aha !! No i oczywistaoczywistość, pan naczelnik i jego adiutant AD postępują i myślą(sic) tak samo.

Data: 2017-02-17 15:33:39
Autor: the_foe
Nakaz aresztowania
W dniu 2017-02-17 o 15:16, Stachu Chebel pisze:
[...]

cosik ci się chronologia pomyliła. Glosowanie nad TS dla Ziobry odbyło się 25 wrzesnia 2015r. Czyli już było wiadomo, ze PIS wybory wygra. A Duda byl już kilka miesiecy prezydentem
Co do Trumpa to się pomyliłem, ale nie do konca, bo przecież Clinton zdobyła więcej głosów (3 wynik all time)

--
@foe_pl

Data: 2017-02-17 08:25:09
Autor: Stachu Chebel
Nakaz aresztowania
W dniu piątek, 17 lutego 2017 15:33:39 UTC+1 użytkownik the_foe napisał:

> [...]

cosik ci się chronologia pomyliła. Glosowanie nad TS dla Ziobry odbyło się 25 wrzesnia 2015r. Czyli już było wiadomo, ze PIS wybory wygra. A Duda byl już kilka miesiecy prezydentem

Hallo !!  Obudź się!!  Jakieś inne wątki Ci się pomieszały, albo leki. Gdzie ja tam coś piszę o TS i Zerze?! Opamiętaj się!!

Co do Trumpa to się pomyliłem, ale nie do konca, bo przecież Clinton zdobyła więcej głosów (3 wynik all time)

Pomyliłeś się do końca!! Bo w/g Ciebie tak jest system skonstruowany. A nawet jeśli chodzi o ilość głosów, to nie byłbym tego taki pewien.. Skąd ta informacja? Z CNN?? No to senkju wery macz!! Don't let your brain be washed!!

Data: 2017-02-17 08:44:16
Autor: Stachu Chebel
Nakaz aresztowania
W dniu piątek, 17 lutego 2017 17:25:10 UTC+1 użytkownik Stachu Chebel napisał:

[...]

Aha!!  I jeszcze jedno! "Don't be supprised" jak się ten burdel rozdupcy w przeciągu 2-3 lat. Najpierw pluto na Węgry, dalej na Farage'a, dalej na nasze problemy z TK(poniekąd słusznie!!, ale to nie ich brocha i niech się odpierdolą i bronią najpierw swoje baby, a nie naszą "demokrację", czy jak to zwał). I reparacje też niech zabulą. Teraz plują na Maryśkę. Tę z Francji..  Wygra!! Idę o zakład!! A jak wygra, to będzie Frexit. Będzie Frexit => EU is DEAD or could survive as a Zombie !!

Got it? Agree?!

Data: 2017-02-17 19:18:25
Autor: the_foe
Nakaz aresztowania
W dniu 2017-02-17 o 17:25, Stachu Chebel pisze:
Hallo !!  Obudź się!!  Jakieś inne wątki Ci się pomieszały, albo leki. Gdzie ja tam coś piszę o TS i Zerze?! Opamiętaj się!!

to wytłumacz mi czemu "nic podobnego". Skoro nie mogę tego odnieść do reszty Twojej wypowiedzi?

--
@foe_pl

Data: 2017-02-17 10:50:09
Autor: Stachu Chebel
Nakaz aresztowania

A niby dlaczego nie możesz? Jakiej reszty? O czym Ty pleciesz? OK, zakładam że coś się strąbiło w Twojej przeglądarce. Wobec tego wklejam jeszcze raz kopię tego co wcześniej napisałem i do czego wydaje mi się że się odnosisz:

[...]

==========
I nie "kombinuj", bo to bez sensu..

Data: 2017-02-17 21:53:44
Autor: the_foe
Nakaz aresztowania
W dniu 2017-02-17 o 19:50, Stachu Chebel pisze:
[...]

===========

I nie "kombinuj", bo to bez sensu..

no to ja powtarzam:

Data: 2017-02-17 13:11:46
Autor: Stachu Chebel
Nakaz aresztowania
W dniu piątek, 17 lutego 2017 21:53:43 UTC+1 użytkownik the_foe napisał:

no to ja powtarzam:

cosik ci się chronologia pomyliła. Glosowanie nad TS dla Ziobry odbyło się 25 wrzesnia 2015r. Czyli już było wiadomo, ze PIS wybory wygra. A Duda byl już kilka miesiecy prezydentem

No to ja się pytam po raz n^(n!):

Gdzie ja gadam o zerze lub tym podobnych reziduach ?

Data: 2017-02-18 01:32:51
Autor: KOD mit uns
Nakaz aresztowania
Dnia Sat, 18 Feb 2017 07:59:10 +0100, KOD mit uns napisał(a):

Dnia Fri, 17 Feb 2017 13:11:46 -0800 (PST), Stachu Chebel napisał(a):

[...]

Zerem nazwał go Lesio Miller. Okazało się, że się nie mylił!

W O N   P S Y C H O L U!!!

Data: 2017-02-19 08:26:46
Autor: KOD mit uns
Nakaz aresztowania
Dnia Sat, 18 Feb 2017 01:32:51 -0600, KOD mit uns napisał(a):

[...]

Fon s mego serca posucham ot rasu! Tszy na walętynki otszymaues ot sfego
chopaka goronce koopsztale?

--

Nie ukrywam swojego negatywnego stosunku do Donalda Tuska. Jeśli to był "tylko" wypadek, to tym bardziej ponosi odpowiedzialność za śmierć Lecha Kaczyńskiego i całej delegacji prezydenckiej. Musiałbym być psychicznie niezrównoważony, żeby tolerować Tuska, który odpowiada za śmierć moich przyjaciół. Powtarzam, że nie kieruję się żądzą zemsty. Ja potrafiłem w życiu wybaczyć wielokrotnie, ale pan Tusk nie spełnia żadnego kryterium, żebym miał mu wybaczyć - podsumowuje
Kaczyński.

Data: 2017-02-18 18:51:14
Autor: the_foe
Nakaz aresztowania
W dniu 2017-02-17 o 22:11, Stachu Chebel pisze:
[...]

ale ja gadam, a Ty odpowiadasz. Skoro sam nie wiesz ze nie na temat to masz powazny problem.

--
@foe_pl

Data: 2017-02-17 21:55:25
Autor: Tomasz Chmielewski
Nakaz aresztowania
On 02/17/2017 09:06 PM, V.L.Pinkley wrote:
użytkownik Stachu Chebel napisał:
Jaro już kompletnie odjechał.

Państwo zaczyna funkcjonować.

Odjazd naczelnika państwa - dowodem na funkcjonowanie państwa? O_o

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2017-02-17 05:18:05
Autor: Stachu Chebel
Nakaz aresztowania
W dniu piątek, 17 lutego 2017 13:55:26 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

> Państwo zaczyna funkcjonować.

Odjazd naczelnika państwa - dowodem na funkcjonowanie państwa? O_o

 W pewnym stopniu, a nawet dużym, albo jeszcze większym niestety TAK:( Tyle że w mojej ocenie chyba byłem zbyt łagodny.. To nie odjazd.. To już ODLOT!! Wysoka Orbita !! Czego dalej możemy się spodziewać w tym kabareciku? Może wzorem Rzymskiego Imperium należy wprowadzić do sejmu kogoś rozsądnego? Hmmm..., tylko kto będzie odpowiedzialny za czyszczenie kuwety? Może Pani Krycha?

Data: 2017-02-17 08:23:25
Autor: A. Filip
Nakaz aresztowania
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
Jaro już kompletnie odjechał.

A link możesz podać?  Czy według ciebie dla wszystkich (cały) świat się
kręci wokół Jarosława? :-)

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2017-02-17 04:49:47
Autor: Stachu Chebel
Nakaz aresztowania
W dniu piątek, 17 lutego 2017 08:23:27 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
> Jaro już kompletnie odjechał.

A link możesz podać?  Czy według ciebie dla wszystkich (cały) świat się

No coś Ty?! To Jaro sie tak zajarał, że sądzi iż wszystko wokół Jara się kręci..
A co do linka, proszę Cię bardzo:

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,FT-Kaczynski-powiedzial-Merkel-ze-Donald-Tusk-moze-byc-scigany-ENA-Jest-odpowiedz-szefa-Rady-Europejskiej,wid,18704127,wiadomosc.html

Pokrewnych linków znajdziesz w sieci od bata i trochę. Mam Cię uczyć jak obsługiwać guglarkę?

Data: 2017-02-17 16:05:12
Autor: Pajdak
Nakaz aresztowania

Użytkownik "A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał w wiadomości
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
Jaro już kompletnie odjechał.

A link możesz podać?  Czy według ciebie dla wszystkich (cały) świat się
kręci wokół Jarosława? :-)

Cały nie ale PiS i akolici tak. Ty jesteś przykładem. Może nie najlepszym bo
chyba jako jedyny z wielbicieli PiS masz zdrowy rozsądek ;-)

--
Lepudruk

Data: 2017-02-17 22:46:25
Autor: boukun
Nakaz aresztowania
Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
Jaro już kompletnie odjechał.

A link możesz podać?  Czy według ciebie dla wszystkich (cały) świat się
kręci wokół Jarosława? :-)

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,FT-Kaczynski-powiedzial-Merkel-ze-Donald-Tusk-bedzie-scigany-Prezes-PiS-jest-rozdarty,wid,18704127,wiadomosc.html?ticaid=118a37&_ticrsn=3

boukun

Data: 2017-02-18 01:32:30
Autor: KOD mit uns
Nakaz aresztowania
Dnia Sat, 18 Feb 2017 07:57:56 +0100, KOD mit uns napisał(a):

Dnia Fri, 17 Feb 2017 22:46:25 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Przyjdzie czas i na prezesa! ;->

W O N   P S Y C H O L U!!!

Data: 2017-02-19 08:25:00
Autor: KOD mit uns
Nakaz aresztowania
Dnia Sat, 18 Feb 2017 01:32:30 -0600, KOD mit uns napisał(a):

[...]

Uciekueś se pzyhicznego ottdziau? Nie byli na rano sfierze koopsztali? --

Data: 2017-02-18 07:57:56
Autor: KOD mit uns
Nakaz aresztowania
[...]

Wystąpienie Jarosława Kaczyńskiego dowiodło, dlaczego jest tylko jeden kandydat na przywództwo w PiS. - Chcę zabiegać o to, by stanąć jeszcze raz na czele rządu Rzeczypospolitej - krzyczał donośnie prezes PiS.
Brawo! - odpowiedzieli delegaci, wstając z krzeseł. - Nie dla władzy, ale po to by zrealizować program 2020, zamożna Polska w G20 - zakończył
swoje przemówienie. W czasie prawie godzinnego wystąpienia prezesa PiS
nie padł jednak żaden konkret na temat tego planu.
Zwyciężymy! Zwyciężymy! Zwyciężymy! - skandował prezes PiS z całą salą.

Data: 2017-02-17 17:10:16
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
Nakaz aresztowania
myślę, że kiedyś w końcu dojdzie i do ciebie, dupostrzelcu wyborowy popis/eu...

Data: 2017-02-17 17:19:31
Autor: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
Nakaz aresztowania
swoją drogą, intuicja mówi, że to ma sens, przestępca na czele największej instytucji mafijnej na świecie...

a co wyszło w końcu bolkiem? Ktoś wie?
podejrzewam, że bolas donosił do unii europejskiej, a SB to przeruchało...

pojawiło się jakieś wyjaśnienie? czy wszystko wyciszono?

Nakaz aresztowania