Nakaz sądowej rejestracji portali, blog ów, stron internetowych...

Data: 2009-06-15 10:44:01
Autor: krzysiek
Nakaz sądowej rejestracji portali, blog ów, stron internetowych...
W Bielsku sąd skazał właścicieli jednego z lokalnych portali za brak jego rejestracji jako czasopismo:

http://www.bielsko.biala.pl/forum/viewtopic.php?id=79259

Co o tym myślicie???

Data: 2009-06-15 02:11:30
Autor: SzalonyKapelusznik
On 15 Cze, 10:44, krzysiek <ano...@mail.net> wrote:
W Bielsku sąd skazał właścicieli jednego z lokalnych portali za brak
jego rejestracji jako czasopismo:

http://www.bielsko.biala.pl/forum/viewtopic.php?id=79259

Co o tym myślicie???

Ze powinienes spojrzec na date i pocztac co w tak zwanym
"miedzyczasie" sie stalo z orzecznictwem wobec internetowych blogow
jako czasopism. Poszukiwania mozesz zawezic do tej grupy.

Data: 2009-06-15 14:18:56
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
SzalonyKapelusznik wrote:
[...]

Myślisz, że coś istotnego się wydarzyło po 2 czerwca 2009 roku?

M.

Data: 2009-06-15 05:21:20
Autor: SzalonyKapelusznik
Nakaz sądowej rejestracji portali, blogów, str on internetowych...
On 15 Cze, 14:18, "Maciej Bebenek (news.onet.pl)"
<maciej_...@tpsa.waw.pl> wrote:
SzalonyKapelusznik wrote:

> [...]
> jako czasopism. Poszukiwania mozesz zawezic do tej grupy.

Myślisz, że coś istotnego się wydarzyło po 2 czerwca 2009 roku?

Myslalem o "miedzyczasie" czyli tym jaki jest stan prawny na dzisiaj.
Czyli jego brak. Co zreszta mozna poczytac na VaGli.

Data: 2009-06-15 09:18:00
Autor: Jacek_P
krzysiek napisal:
W Bielsku sąd skazał właścicieli jednego z lokalnych portali za brak jego rejestracji jako czasopismo:
http://www.bielsko.biala.pl/forum/viewtopic.php?id=79259
Co o tym myślicie???

Hm, ze sedziowie powinni miec okresowe egzaminy kompetencyjne?
Ze ktorys minister odpowiedzialny za istnienie przepisu sprzecznego z konstytucja powinien solidnie w dupe dostac?
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-06-16 01:54:16
Autor: Andrzej Lawa
Jacek_P pisze:
krzysiek napisal:
[...]

A co z Świętą Niezawisłością? (interpretowaną tak, że sędzia ma być
świętą krową) ;-/

Data: 2009-06-16 08:47:00
Autor: Tapatik
krzysiek <anonim@mail.net> napisał(a):
W Bielsku sąd skazał właścicieli jednego z lokalnych portali za brak jego rejestracji jako czasopismo:

http://www.bielsko.biala.pl/forum/viewtopic.php?id=79259

Co o tym myślicie???

Paranoja naszym hobby.

Była potrzeba, aby dobrać się komuś do skóry (czyli konkurencji), to znalazł
się odpowiedni przepis.
Teraz pytanie dla właścicieli różnych stron internetowych, blogów, wirtualnych
sklepów... rejestrować czy nie? Autentycznie coraz poważniej zastanawiam się
nad rejestracją swojego bloga i strony internetowej. Najwyżej mnie wyśmieją, a
wniosek o rejestrację odrzucą, ale w razie czego będę miał podkładkę do
przedstawienia w sądzie. Nigdy nie wiadomo czy kiedyś komuś w przyszłości nie
narażę się.

--
Pozdrawiam,
Tapatik

http://magiaszkolen.wordpress.com/2009/06/16/kara-za-prowadzenie-serwisu-internetowego/

Data: 2009-06-16 19:46:13
Autor: Jacek_P
 Tapatik napisal:
[...]

Ale bedziesz mial korzysci :)
Legitymacja prasowa i mozliwosc uzyskiwania legalnej akredytacji.
--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2009-06-16 20:30:04
Autor: Tapatik
Jacek_P  napisał(a):
Ale bedziesz mial korzysci :)
Legitymacja prasowa i mozliwosc uzyskiwania legalnej akredytacji.

Wiesz... to jest mysl. :D

Przechodzil ktos przez procedure rejestracji wlasnej gazety?

--
Pozdrawiam,
  Tapatik

Data: 2009-06-16 22:56:29
Autor: Arek
Tapatik pisze:
Przechodzil ktos przez procedure rejestracji wlasnej gazety?

Tytułu prasowego.
Ja to robiłem kilka lat temu, proste jak drut. Jedno pisemko do sądu.
Jak Ci będzie potrzeba to mogę wygrzebać to zgłoszenie.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2009-06-17 08:21:36
Autor: Tristan
Nakaz sądowej rejestracji portali, blogów, stron internetowych...
W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 15 czerwiec 2009 10:44 (autor krzysiek publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <h151kl$cjn$1@news.dialog.net.pl>):

Co o tym myślicie???

Że ci, co się śmieją, jak mówię, że chciałbym urodzić się 60 lat wcześniej,
nie mają racji. Obecny świat zmierza do przerażającego zniewolenia. http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,6726965,Ministerstwo_Kultury_idzie_na_wojne_z_internautami_.html

--
Tristan

Nakaz sądowej rejestracji portali, blog ów, stron internetowych...